-7%
, ,

اسپری غذای مو آرگان و ماکادمیا کلینیک کیندی Cleanic Argan & Macadamia Hair Food 400ml

Original price was: ۳۸۷,۰۰۰ تومان.Current price is: ۳۵۹,۰۰۰ تومان.

محصول : ایران

حجم : 400 میل

انقضاء : 2026

بارکد : 6269965602276

دسترسی: موجود در انبار


اسپری غذای مو آرگان و ماکادمیا کلینیک کیندی با ترکیبات مغذی و ارگانیک، موهای آسیب دیده را ترمیم و جوان می کند و با آبرسانی به تار و ریشه آن موهای خشک و آسیب دیده رو به موهای نرم، درخشان و سالم تغییر میدهد.

 

 

 

 

اسپری غذای مو آرگان و ماکادمیا کلینیک کیندی 400 میل

Cleanic Argan & Macadamia Hair Food 400ml

 

عوامل مختلف مثل قرار گرفتن در معرض نور خورشید، رژیم غذایی نامناسب، بیماری‌های زمینه‌ای، کمبود ویتامین ها و ماده‌های معدنی ارزشمند غذایی، رادیکال‌های آزاد آسیب‌رسان، رنگ و مش کردن، اتو و سشوار کشیدن و… می‌توانند از رطوبت پوست سر کم کرده و به ساختار پروتئین درونی آن یعنی کراتین آسیب برسانند. اگر به تغذیه و تقویت مو ها رسیدگی نشود، موها دچار موخوره و ریزش خواهند شد و ممکن است دیگر نتوان این آسیب را جبران کرد.

اسپری غذای مو آرگان و ماکادمیا کلینیک کیندی یک اسپری با ترکیبات مغذی، ترمیم کننده و تقویت کننده مو می باشد. این اسپری علاوه بر ترمیم و تقویت مو های آسیب دیده، خاصیت رطوبت رسانی بسیار بالایی دارد و می تواند خشکی و دمیج بودن تارهای مو را درمان کند.

 

ترکیبات اصلی این محصول روغن های آرگان و ماکادمیا است. روغن آرگان  محصولی گیاهی و چند منظوره است که در زمینه پوست، مو، تغذیه و … مورد استفاده قرار می گیرد. روغن آرگان برای درمان و حتی زیبایی مو خواص فوق العاده ای داشته که از مهم ترین آن می توان به تغذیه مو، کاهش موخوره،کاهش ریزش مو، مراقبت در برابر اشعات مضر خورشید، محافظت در برابر وسایل حرارتی،کمک به درمان شوره و از بین بردن وز و گره خوردن مو اشاره کرد.

 

همچنین روغن آرگان، سرشار از ویتامین E است. ویتامین E غنی از آنتی اکسیدان های قوی بوده که رشد موهای سالم را تقویت کرده و موجب تسریع رشد سلول ها و ترغیب آنان به تولید سلول های جدید درفولیکول موی سر می شود.

 

روغن ماکادمیا خواص بینظیری برای مو به ارمغان می آورد که یکی از مهم ترین آنها، آبرسانی به مو و پوست سر می باشد. این روغن حاوی پالمیتولئیک اسید می باشد که خشکی ایجاد شده را به نحو مطلوبی درمان می کند. روغن ماکادمیا سرشار از ویتامین ، پروتئین و مواد معدنی فوق مغذی برای فولیکول مو بوده که به تقویت مو کمک شایانی می کنند.

 

یکی دیگر از ترکیبات اسپری غذای مو آرگان و ماکادمیا کلینیک کیندی، روغن هسته انگور است. این روغن حاوی مواد نرم کننده طبیعی بوده که بدون سنگین کردن و چرب کردن مو آن را نرم و مرطوب می کند.همچنین تحقیقات نشان داده که این روغن در مبارزه با شوره و عفونت های پوست سر بسیار موثر می باشد.

 

اسپری غذای مو آرگان و ماکادمیا کلینیک کیندی فرموله شده در کشور ایتالیا، فاقد هرگونه سولفات، سیلیکون و پارابن است. بنابراین این محصول برای مو و پوست سر شما هیچ ضرری نداشته و برای موهای حساس هم قابل استفاده می باشد.

 

اسپری غذای مو آرگان و ماکادمیا کلینیک کیندی

 

فواید محصول :

  • حاوی روغن های آرگان، ماکادمیا، هسته انگور، جوجوبا، زیتون، نارگیل و کرچک
  • تقویت کننده و ترمیم کننده قوی ریشه، ساقه و فولیکول مو
  • کمک به افزایش و رشد موهای سالم
  • محافظت کامل از مو در برابر اشعه خورشید و حرارت سشوار
  • رطوبت رسانی بسیار عمیق و رفع خشکی مو
  • کاهش وز و گره خورگی موها
  • کمک به درمان شوره و پوسته پوسته شدن کف سر
  • نرم کننده، براق کننده و درخشان کننده موها
  • ترکیبات 100% ایمن و ارگانیک
  • فاقد سیلیکون، پارابن و سولفات
  • مناسب انواع مو
  • فرموله شده در ایتالیا

 

نحوه مصرف :

بعد از حمام ابتدا بطری را به خوبی تکان دهید. سپس بر روی مو های نیمه مرطوب اسپری کنید و کمی مو ها را ماساژ دهید. بعد از چند دقیقه می توانید از سشوار یا اتو مو استفاده کنید. نیاز به آبکشی ندارد.

برای مشاهده محصولات مشابه کلیک کنید

ترکیبات محصول

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “اسپری غذای مو آرگان و ماکادمیا کلینیک کیندی Cleanic Argan & Macadamia Hair Food 400ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
اسپری غذای مو آرگان و ماکادمیا کلینیک کیندیاسپری غذای مو آرگان و ماکادمیا کلینیک کیندی Cleanic Argan & Macadamia Hair Food 400ml
Original price was: ۳۸۷,۰۰۰ تومان.Current price is: ۳۵۹,۰۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار