-7%
, ,

اسپری مو دو فاز آرگان و ماکادمیا کلینیک کیندی Cleanic Kindii Argan & Macadamia Two Phase Hair treatment 400ml

Original price was: ۴۶۸,۰۰۰ تومان.Current price is: ۴۳۶,۰۰۰ تومان.

محصول : ایران

حجم : 400 میل

انقضاء : 2026

بارکد : 6269965602467

دسترسی: موجود در انبار


اسپری مو دو فاز آرگان و ماکادمیا کلینیک کیندی یک محصول احیاء کننده و تغذیه کننده عالی مو و فرموله شده در ایتالیا است. این اسپری با آبرسانی و مرطوب سازی بسیار قوی به مو علاوه بر باز کردن گره های مو و از بین بردن وز آن، یک حالت نرم و صاف به موهای شما هدیه می دهد.

 

اسپری مو دو فاز آرگان و ماکادمیا کلینیک کیندی 400 میل

Cleanic Kindii Argan & Macadamia Two Phase Hair treatment 400ml

 

اسپری مو دو فاز آرگان و ماکادمیا کلینیک کیندی یک اسپری فوق العاده برای باز کردن گره های مو بدون آسیب به ریشه آن و جلوگیری از آسیب های وارده به مو در اثر استفاده از سشوار و اتو مو می باشد. این محصول دو فاز بوده و علاوه بر خاصیت نرم کنندگی قوی و لطیف کردن مو خاصیت رطوبت رسانی بسیار دشته و رطوبت را برای مدت زمان طولانی حفظ می کند.

ترکیبات اصلی این محصول روغن های آرگان و ماکادمیا هستند. روغن آرگان  محصولی گیاهی و چند منظوره است که در زمینه پوست، مو، تغذیه و … مورد استفاده قرار می گیرد. روغن آرگان برای زیبایی و حتی درمان مو خواص فوق العاده ای دارد.  از مهم ترین خواص این روغن می توان به کاهش موخوره و ریزش مو، مراقبت در برابر اشعات مضر خورشید، محافظت در برابر وسایل حرارتی، درمان کامل شوره و پوست سر، خاصیت نرم کنندگی و از بین بردن وز و گره خوردن مو اشاره کرد.

همچنین روغن آرگان، سرشار از ویتامین E است. ویتامین E غنی از آنتی اکسیدان های قوی بوده که رشد موهای سالم را تقویت کرده و موجب تسریع رشد سلول ها و ترغیب آنان به تولید سلول های جدید در موی سر می شود.

روغن ماکادمیا خواص بینظیری برای مو به ارمغان می آورد که یکی از مهم ترین آنها، آبرسانی به مو و پوست سر می باشد. این روغن حاوی پالمیتولئیک اسید بوده که خشکی ایجاد شده را به نحو مطلوبی درمان می کند. این روغن سرشار از انواع ویتامین، چربی های مورد نیاز، پروتئین و مواد معدنی بوده که به تقویت مو کمک شایانی می کنند.

اسپری مو دو فاز آرگان و ماکادمیا کلینیک کیندی دارای ترکیبات بسیار ایمن و فاقد سیلیکون، سولفات و پارابن است. این اسپری در برابر حرارت و آسیب رادیکال های آزاد به خوبی از فولیکول مو محافظت می کند. همچنین یک محصول بسیار عالی برای صاف شدن مو ها و رفع الکتریسیته ساکن آن ها می باشد.

 

اسپری مو دو فاز آرگان و ماکادمیا کلینیک کیندی

 

فواید محصول :

  • احیاء کننده و تغذیه کننده بسیار قوی مو
  • حاوی روغن آرگان و ماکادمیا
  • نرم کننده مو، صاف کننده مو و لطافت بخش
  • رطوبت رسانی بسیار عمیق و حفظ طولانی مدت رطوبت
  • باز کننده گره های مو و رفع الکتریسیته ساکن
  • محافظت از مو در برابر آسیب وسایل حرارتی
  • محافظت از مو در برابر رادیکال های آزاد
  • فاقد پارابن، سولفات و سیلیکون
  • فرموله شده در ایتالیا

 

نحوه مصرف :

بعد از حمام ابتدا بطری را به خوبی تکان دهید. سپس بر روی مو های نیمه مرطوب اسپری کنید و کمی مو ها را ماساژ دهید. بعد از چند دقیقه می توانید از سشوار یا اتو مو استفاده کنید. نیاز به آبکشی ندارد.

برای مشاهده محصولات مشابه کلیک کنید

ترکیبات محصول

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “اسپری مو دو فاز آرگان و ماکادمیا کلینیک کیندی Cleanic Kindii Argan & Macadamia Two Phase Hair treatment 400ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
اسپری مو دو فاز آرگان و ماکادمیا کلینیک کیندیاسپری مو دو فاز آرگان و ماکادمیا کلینیک کیندی Cleanic Kindii Argan & Macadamia Two Phase Hair treatment 400ml
Original price was: ۴۶۸,۰۰۰ تومان.Current price is: ۴۳۶,۰۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار