-7%
, ,

اسپری مو دو فاز کراتین کلینیک کیندی Cleanic Kindii Keratin Two Phase Hair treatment 400ml

Original price was: ۴۶۸,۰۰۰ تومان.Current price is: ۴۳۶,۰۰۰ تومان.

محصول : ایران

حجم : 400 میل

انقضاء : 2026

بارکد : 6269965602450

دسترسی: موجود در انبار


اسپری مو دو فاز کراتین کلینیک کیندی یک محصول احیاء کننده و تغذیه کننده عالی مو و فرموله شده در ایتالیا است. این اسپری با آبرسانی و مرطوب سازی بسیار قوی به مو علاوه بر باز کردن گره های مو و از بین بردن وز آن، یک حالت نرم و صاف به موهای شما هدیه می دهد.

 

 

اسپری مو دو فاز کراتین کلینیک کیندی 400 میل

Cleanic Kindii Keratin Two Phase Hair treatment 400ml

 

اسپری مو دو فاز کراتین کلینیک کیندی یک اسپری فوق العاده برای باز کردن گره های مو بدون آسیب به ریشه آن و جلوگیری از آسیب های وارده به مو در اثر استفاده از سشوار و وسایل حرارتی است. این محصول دو فاز بوده و علاوه بر خاصیت نرم کنندگی قوی و لطیف کردن مو ، خاصیت رطوبت رسانی بسیار دشته و رطوبت را برای مدت زمان طولانی حفظ می کند.

پروتئین کراتین موجود در این محصول علاوه بر صافی و نرمی مو بر روی تغذیه مو ها موثر بوده و باعث تقویت و ترمیم ساختار داخلی موها می‌شود.همچنین کراتین به موها نرمی و لطافت می‌بخشد و می‌تواند موهای خشک و خسته را نرم و درخشان کند. این پروتئین به موها حجم و ضخامت اضافه می کند، و به موهای نازک و نسبتاً بی‌حجم کمک می‌کند.

اسپری مو دو فاز کراتین کلینیک کیندی حاوی ترکیب گلیسیرین میباشد. گلیسیرین خاصیت آبرسانی و مرطوب سازی مو را دارد. همچنین باعث کاهش خشکی، کاهش وزی و کاهش شکستتگی مو نیز می شود.لینالول که یکی از ترکیبات این اسپری بوده که یک ترکیب آنتی اکسیدانی است و می تواند به تقویت فولیکول های مو و جلوگیری از ریزش مو کمک کند.

اسپری مو دو فاز کراتین کلینیک کیندی دارای ترکیبات بسیار ایمن و فاقد سیلیکون، سولفات و پارابن است. این اسپری در برابر حرارت و آسیب رادیکال های آزاد به خوبی از فولیکول مو محافظت می کند. همچنین یک محصول بسیار عالی برای صاف شدن مو ها و رفع الکتریسیته ساکن آن ها می باشد

 

اسپری مو دو فاز کراتین کلینیک کیندی

 

فواید محصول :

  • حاوی روغن های آرگان، ماکادمیا، هسته انگور، جوجوبا، زیتون، نارگیل و کرچک
  • تقویت کننده و ترمیم کننده قوی ریشه، ساقه و فولیکول مو
  • کمک به افزایش و رشد موهای سالم
  • محافظت کامل از مو در برابر اشعه خورشید و حرارت سشوار
  • رطوبت رسانی بسیار عمیق و رفع خشکی مو
  • کاهش وز و گره خورگی موها
  • کمک به درمان شوره و پوسته پوسته شدن کف سر
  • نرم کننده، براق کننده و درخشان کننده موها
  • ترکیبات 100% ایمن و ارگانیک
  • فاقد سیلیکون، پارابن و سولفات
  • مناسب انواع مو
  • فرموله شده در ایتالیا

 

نحوه مصرف :

بعد از حمام ابتدا بطری را به خوبی تکان دهید. سپس بر روی مو های نیمه مرطوب اسپری کنید و کمی مو ها را ماساژ دهید. بعد از چند دقیقه می توانید از سشوار یا اتو مو استفاده کنید. نیاز به آبکشی ندارد.

برای مشاهده محصولات مشابه کلیک کنید

ترکیبات محصول

 

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “اسپری مو دو فاز کراتین کلینیک کیندی Cleanic Kindii Keratin Two Phase Hair treatment 400ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
اسپری مو دو فاز کراتین کلینیک کیندیاسپری مو دو فاز کراتین کلینیک کیندی Cleanic Kindii Keratin Two Phase Hair treatment 400ml
Original price was: ۴۶۸,۰۰۰ تومان.Current price is: ۴۳۶,۰۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار