-12%
, , , ,

تونیک ضد ریزش مو پرتی Prreti Anti Hair Loss Caffeine Hair Tonic 80ml

Original price was: ۶۲۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۵۴۳,۰۰۰ تومان.

محصول : کره جنوبی

حجم : 80 میل

انقضاء : 2026

بارکد : 8809738324387

دسترسی: موجود در انبار


تونیک ضد ریزش مو پرتی یک محصول بسیار عالی با ترکیبات ایمن و فوق العاده موثر برای کاهش و درمان ریزش مو است. همچنین این تونیک به واسطه دارا بودن ترکیبات فعال، تولید سبوم را در کف سر کنترل کرده و فضا را برای رشد موهای جدید و سالم فراهم می کند.

 

تونیک ضد ریزش مو پرتی 80 میل

Prreti Anti Hair Loss Caffeine Hair Tonic 80ml

 

ترکیب اصلی تونیک ضد ریزش مو پرتی، کافئین است. کافئین ماده فعال میکروسیرکولاسیون را در بافت ها بهبود بخشیده و فولیکول های غیر فعال مو را وادار به فعالیت می کند. به همین دلیل از ریزش مو جلوگیری کرده و فرایند رشد موهای جدید را تسریع می کند. همچنین می توان گفت کافئین به افزایش ضخامت ساقه های مو نیز بسیار کمک می کند.

تونیک ضد ریزش مو پرتی غنی شده با نیاسینامید و سالیسیلیک اسید است. نیاسینامید فولیکول های غیر فعال مو را تحریک کرده و باعث ترمیم فولیکول های آسیب دیده می شود. سالیسیلیک اسید به عمق لایه درم کف سر نفوذ کرده و سلول های مرده را پاکسازی می کند. همچنین سالیسیلیک اسید دارای اثر ضد باکتریایی برای مو و پوست است. این دو ترکیب در کنار یکدیگر افزایش درخشانی را برای موها به همراه دارند.

پانتنول، آلانتوئین و عصاره درخت چای دیگر ترکیبات مهم و موثر تونیک ضد ریزش مو پرتی هستند. پانتنول نه تنها از بیرون، بلکه از داخل نیز بر روی پوست سر و روی هر مو اثر ترمیمی دارد. متابولیسم پوست سر را بهبود بخشیده، عملکرد غدد چربی را کنترل کرده، رطوبت داخل مو را حفظ می کند و از خشک شدن بیش از حد، شکنندگی، لایه برداری و شکافتن مو جلوگیری می کند.

آلانتوئین شوره سر را از بین می برد، فعالیت غدد چربی را عادی می کند، مو و پوست سر را تغذیه و مرطوب می کند. عصاره درخت چای نیز به شدت با ریزش مو مبارزه می کند. جریان خون را در پوست سر بهبود بخشیده و موها را با ویتامین ها و مواد معدنی اشباع می کند. درخت چای دارای خواص آنتی اکسیدانی بسیار بالا برای مو و پوست نیز می باشد.

تونیک ضد ریزش مو پرتی به معنی واقعی تمام آن چیزی است که برای تقویت ساختار و کنترل ریزش مو به آن نیاز دارید. این تونیک برای خانم ها و آقایان قابل استفاده بوده و برای دریافت نتیجه کامل پیشنهاد می شود یک دوره 8 تا 10 هفته از آن استفاده کنید.

 

تونیک ضد ریزش مو پرتی

 

فواید محصول :

  • کاهش و درمان ریزش مو
  • افزایش درخشانی و شادابی به موها
  • منبع غنی تغذیه برای رشد فولیکول مو
  • حاوی کافئین، نیاسینامید و سالیسیلیک اسید
  • غنی شده با پانتنول، آلانتوئین و روغن درخت چای
  • ترمیم کننده و بازسازی کننده متابولیسم پوست سر
  • کنترل دقیق فعالیت غدد چربی کف سر
  • جلوگیری از شوره و واکنش های آلرژیک کف سر
  • مناسب استفاده آقایان و خانم ها

 

نحوه مصرف :

3 بار در هفته پس از شستسو سر، به میزان لازم از تونیک بر روی کف سر ریخته تا تمام نقاط کف سر را در بر بگیرد. سپس با کمک انگشتان دست ماساژ دهید تا جذب کف سر شود. نیاز به شستشو و آبکشی ندارد.

برای مشاهده محصولات مشابه کلیک کنید

ترکیبات محصول

Water, Alcohol, Butylene Glycol, Caffeine, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Biotin, Panthenol, Menthol, Allantoin, Salicylic Acid, Niacinamide, Aureobasidium Pullulans Ferment, Bifida Ferment Lysate, Aspergillus Ferment, Bacillus Ferment, Lactococcus Ferment, Lactobacillus Ferment, Saccharomyces Ferment Filtrate, Fructooligosaccharides, Maltodextrin, Fructan, Sorbitol, Hydrolyzed Rice Protein, Hydrolyzed Soy Protein, Hydrolyzed Corn Protein, Hydrolyzed Wheat Protein, Hydrolyzed Rice Bran Protein, Saccharomyces Cerevisiae Extract, Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Leaf Extract, Mentha Piperita (Peppermint) Leaf Extract, Citric Acid, Sodium Citrate, Fragrance, Citronellol, Limonene, Linalool

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تونیک ضد ریزش مو پرتی Prreti Anti Hair Loss Caffeine Hair Tonic 80ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
تونیک ضد ریزش مو پرتیتونیک ضد ریزش مو پرتی Prreti Anti Hair Loss Caffeine Hair Tonic 80ml
Original price was: ۶۲۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۵۴۳,۰۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار