-7%
, ,

شامپو بدون سولفات آرگان و ماکادمیا کلینیک کیندی Cleanic Kindii Argan & Macadamia Hair Shampoo 550ml

Original price was: ۳۵۸,۰۰۰ تومان.Current price is: ۳۳۲,۰۰۰ تومان.

محصول : ایران

حجم : 550 میل

انقضاء : 2027

بارکد : 6269965601705

دسترسی: موجود در انبار


شامپو بدون سولفات آرگان و ماکادمیا کلینیک کیندی یک شامپو روزانه فاقد سولفات و فرموله شده در ایتالیا برای پاکسازی مو و پوست سر از چربی ها و آلودگی ها است.خاصیت ترمیم کنندگی این شامپو، تارهای آسیب دیده مو را به خوبی احیاء کرده و سلامت فولیکول مو را تضمین می کند.

 

 

 

 

شامپو بدون سولفات آرگان و ماکادمیا کلینیک کیندی 550 میل

Cleanic Kindii Argan & Macadamia Hair Shampoo 550ml

 

شامپو بدون سولفات آرگان و ماکادمیا کلینیک کیندی حاوی ترکیباتی از عناصر گیاهی و ارگانیک می باشد. این شامپو غنی از روغن های مفید و ضروری مثل روغن آرگان و ماکادمیا بوده که بر روی جوانسازی و شادابی مو، ترمیم و تقویت تارهای آسیب دیده و خشک شده مو و تغذیه پیاز مو تاثیر مستقیم دارند. همچنین با استفاده از این شامپو می توانید با مشکلاتی مانند وز شدن مو،چسبیدن مو ها به یکدیگر، شوره و ریزش مو خداحافظی کنید.

 

ترکیبات اصلی این محصول روغن های آرگان و ماکادمیا است. روغن آرگان  محصولی گیاهی و چند منظوره است که در زمینه مو، پوست، تغذیه و … مورد استفاده قرار می گیرد. روغن آرگان برای درمان و زیبایی مو خواص  بسیار زیادی دارد. از مهم ترین خواص این روغن می توان به تغذیه مو، کاهش موخوره و ریزش مو، مراقبت در برابر اشعات مضر خورشید، محافظت در برابر وسایل حرارتی، درمان کامل شوره و پوسته سر، خواص نرم کنندگی، از بین بردن وز و گره خوردن مو اشاره کرد.

 

همچنین روغن آرگان، سرشار از ویتامین E است. ویتامین E سرشار از آنتی اکسیدان های قوی بوده که رشد موهای سالم را تقویت کرده و موجب تسریع رشد سلول ها و ترغیب آنان به تولید سلول های جدید در موی سر می شود.

 

روغن ماکادمیا خواص بینظیری برای مو به ارمغان می آورد که یکی از مهم ترین آنها، آبرسانی به مو و پوست سر است. این روغن حاوی پالمیتولئیک اسید می باشد که خشکی ایجاد شده را به نحو مطلوبی درمان می کند. همچنین حاوی ویتامین، چربی های مورد نیاز، پروتئین و مواد معدنی بسیار مفید بوده  که به تقویت فولیکول مو کمک شایانی می کنند.

 

از ترکیبات دیگر شامپو بدون سولفات آرگان و ماکادمیا کلینیک کیندی، می توان به سیتریک اسید اشاره کرد. سیتریک اسید با بهبود گردش خون در پوست سر، فولیکول‌های مو را تحریک کرده و باعث رشد بیشتر آن می شود. همچنین سیتریک اسید دارای خواص آنتی‌اکسیدانی است و به همین دلیل در تقویت مو بسیار مؤثر بوده و درنتیجه از شکستگی و نازک شدن ساقه موها جلوگیری می‌کند.

شامپو بدون سولفات آرگان و ماکادمیا کلینیک کیندی دارای ترکیبات بسیار ایمن و فاقد سولفات، سیلیکون، پارابن، اس ال اس، رنگ مصنوعی و روغن های معدنی است. این شامپو یک غذای کامل برای مو محسوب شده و مناسب استفاده روزانه است

 

شامپو بدون سولفات آرگان و ماکادمیا کلینیک کیندی

 

فواید محصول :

  • شامپو روزانه با خاصیت ترمیم کنندگی بسیار بالا
  • تقویت کننده و تغذیه کننده قوی فولیکول مو
  • غنی شده با روغن آرگان خالص و ماکادمیا
  • جلوگیری از وز شدن و گره خوردن موها
  • رطوبت رسانی بسیار عمیق و قوی
  • جلوگیری از شکستگی و نازک شدن ساقه مو
  • کاهش موخوره و زبری مو
  • درخشان کننده موهای خسته و کدر
  • فاقد سولفات، سیلیکون، پارابن، اس ال اس، رنگ مصنوعی و روغن های معدنی
  • فرموله شده در ایتالیا

 

نحوه مصرف :

بر روی مو های مرطوب به میزان لازم از شامپو ریخته و پاز کمی ماساژ دادن آبکشی کنید.

برای مشاهده محصولات مشابه کلیک کنید

ترکیبات محصول

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شامپو بدون سولفات آرگان و ماکادمیا کلینیک کیندی Cleanic Kindii Argan & Macadamia Hair Shampoo 550ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
شامپو بدون سولفات آرگان و ماکادمیا کلینیک کیندیشامپو بدون سولفات آرگان و ماکادمیا کلینیک کیندی Cleanic Kindii Argan & Macadamia Hair Shampoo 550ml
Original price was: ۳۵۸,۰۰۰ تومان.Current price is: ۳۳۲,۰۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار