-7%
, ,

شامپو بدون سولفات ترمیم کننده کلینیک کیندی Cleanic Kindii Intensive repair Shampoo 550ml

Original price was: ۳۴۶,۰۰۰ تومان.Current price is: ۳۲۳,۰۰۰ تومان.

محصول : ایران

حجم : 550 میل

انقضاء : 2027

بارکد : 6269965601729

دسترسی: موجود در انبار


شامپو بدون سولفات ترمیم کننده کلینیک کیندی یک شامپو روزانه فرموله شده در ایتالیا و سرشار از پروتئین ها و ویتامین های ضروری مو است. این شامپو علاوه بر پاکسازی کامل آلودگی ها از ساقه مو و کف سر، خاصیت ترمیم کنندگی بسیار بالایی برای موهای ضعیف و آسیب پذیر دارد.

 

 

شامپو بدون سولفات ترمیم کننده کلینیک کیندی 550 میل

Cleanic Kindii Intensive repair Shampoo 550ml

 

شامپو بدون سولفات ترمیم کننده کلینیک کیندی با تمرکز بر روی تامین پروتئین های ضروری و ویتامین های مورد نیاز مو یک انتخاب بی نظیر برای تقویت کردن و تغذیه مو های نازک، ضعیف، آسیب دیده و بی جان می باشد. این محصول حاوی ترکیباتی با منشاء طبیعی و ارگانیک مانند بیوتین و روغن هسته انگور است.

بیوتین ترکیب اصلی این شامپو، به عنوان یک تقویت کننده بسیار قوی برای مو شناخته شده و به سلامت مو و پوست سر کمک شایانی می کند. بیوتین، تولید پروتئین کراتین، که عامل رشد مو و پوست بوده را افزایش داده و بر روی رشد تار های ضخیم موثر است. همچنین بیوتین باعث تقویت مو شده و احتمال شکسته شدن آن در انتها را کمتر می کند.

کیوتن یکی دیگر از ترکیبات این شامپو و سرشار از آنتی اکسیدان بوده که از مو و پوست سر در برابر آسیب ناشی از رادیکال های آزاد محافظت می کند. کیوتن تولید پروتئین کراتین را نیز افزایش داده و باعث رشد چشمگیر مو و نرم شدن آن می شود.

روغن هسته انگور از دیگر ترکیبات شامپو بدون سولفات ترمیم کننده کلینیک کیندی می باشد. این روغن حاوی ویتامین های E، C و A و سرشار از آنتی اکسیدان است. روغن هسته انگور تغذیه رسان به مو و پوست سر، تقویت کننده قوی ساقه مو و یک ضد شوره بسیار قوی می باشد. همچنین  روغن هسته انگور باعث جلوگیری کامل از تولید هورمون DHT که عامل اصلی ریزش مو و کاهش سرعت رشد آن است می شود.

شامپو بدون سولفات ترمیم کننده کلینیک کیندی دارای ترکیبات بسیار ایمن و فاقد سولفات،سیلیکون، اس ال اس، رنگ مصنوعی، روغن های معدنی و پارابن است. این شامپو برای موهای آسیب پذیر و موهایی که فولیکول آن ها آسیب دیده، یک محصول ترمیم کننده و تقویت کننده قوی محسوب می شود.

 

شامپو بدون سولفات ترمیم کننده کلینیک کیندی

 

فواید محصول :

  • پاکسازی کامل مو و پوست سر از آلودگی و چربی های اضافه
  • تقویت کننده تار های مو و ترمیم مو های آسیب دیده
  • تغذیه کننده و آبرسانی موثر به مو های خشک و آسیب دیده
  • غنی شده با بیوتین برای تقویت و افزایش ضخامت ساقه مو
  • افزایش تولید پروتئین مفید کراتین
  • غنی شده با کیوتن برای ترمیم فولیکول مو
  • ترکیبات 100% طبیعی و ارگانیک و غنی از آنتی اکسیدان
  • فاقد سولفات،سیلیکون، اس ال اس، رنگ مصنوعی، روغن های معدنی و پارابن
  • فرموله شده در ایتالیا

 

نحوه مصرف :

بر روی مو های مرطوب به میزان لازم از شامپو ریخته و پاز کمی ماساژ دادن آبکشی کنید.

برای مشاهده محصولات مشابه کلیک کنید

ترکیبات محصول

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شامپو بدون سولفات ترمیم کننده کلینیک کیندی Cleanic Kindii Intensive repair Shampoo 550ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
شامپو بدون سولفات ترمیم کننده کلینیک کیندیشامپو بدون سولفات ترمیم کننده کلینیک کیندی Cleanic Kindii Intensive repair Shampoo 550ml
Original price was: ۳۴۶,۰۰۰ تومان.Current price is: ۳۲۳,۰۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار