-9%
, , ,

ماسک بعد از حمام موهای فر کلینیک کیندی Cleanic Kindii Curl Control Leave In Mask 350ml

Original price was: ۳۸۸,۰۰۰ تومان.Current price is: ۳۵۴,۰۰۰ تومان.

محصول : ایران

حجم : 350 میل

انقضاء : 2027

بارکد : 6269965602665

دسترسی: موجود در انبار


ماسک بعد از حمام موهای فر کلینیک کیندی یک محصول با بافت ملایم کرمی و ترکیبات طبیعی و ارگانیک و فرموله شده در ایتالیا است.این محصول برای مراقبت از تمام لایه های تار مو و تغذیه رسانی به آن ها یک انتخاب بی نظیر است.

 

ماسک بعد از حمام موهای فر کلینیک کیندی 350 میل

Cleanic Kindii Curl Control Leave In Mask 350ml

 

ماسک بعد از حمام موهای فر کلینیک کیندی یک محصول 10 کاره با فرمولاسیون طراحی شده مخصوص مو های فر، تار مو های شما را از داخل به بیرون تقویت و تغذیه کرده و یک ظاهر براق و خوش حالت به مو های شما هدیه می دهد. از فواید بینظیر این ماسک می توان به محافظت از رنگ مو، برس کردن و شانه کردن راحت بعد استفاده، تقویت موهای خشک و آسیب دیده، محافظت در برابر نور خورشید و دستگاه های حرارتی، جلوگیری از وز شدن و چسبیدن و باز کردن گره های مو اشاره کرد.

از ترکیبات اصلی ماسک بعد از حمام موهای فر کلینیک کیندی می توان به روغن نارگیل اشاره کرد. روغن نارگیل حاوی مواد مغذی مانند اسیدهای چرب، ویتامین‌ و مواد معدنی است که به تقویت ریشه‌های مو کمک کرده و با تنظیم تعادل چربی و رطوبت پوست سر، از چربی بیش از حد کف سر جلوگیری کرده و ریزش موها را کاهش می‌دهد. این روغن می‌تواند به سلامت و قوت فولیکول‌های مو که مسئول تغذیه و رشد مو هستند، کمک کند.

همچنین ترکیبات روغنی دیگر این محصول مثل روغن جوجوبا و روغن بادام شیرین ترکیبات فوق مغذی ماسک بعد از حمام مو های فر کلینیک کیندی می باشد. این روغن ها بافت بسیار سبک و جذب سریع دارند که هیچ گونه چربی و سنگینی بر روی مو ها ایجاد نکرده و بر روی تقویت و ترمیم موهای فر تاثیر مستقیم دارند.

ماسک بعد از حمام موهای فر کلینیک کیندی دارای ترکیبات بسیار ایمن و فاقد سیلیکون، سولفات و پارابن می باشد. این ماسک مخصوص مو های فر بوده و یک مغذی کننده و تقویت کننده کامل بوده و نیاز به شستشو ندارد.

ماسک بعد از حمام موهای فر کلینیک کیندی

 

فواید محصول :

  • تغذیه کننده و رطوبت رسانی قوی به فولیکول مو
  • فرمولاسیون تخصصی مناسب برای مو های فر 
  • درمان کامل مو های خشک و آسیب دیده
  • تقویت کننده و ترمیم کننده قوی ریشه، ساقه و فولیکول مو
  • غنی شده با روغن نارگیل، جوجوبا و بادام شیرین
  • ترکیبات طبیعی و سالم برای مو و پوست سر
  • نرم کننده ، براق کننده و درخشان کننده تارهای مو
  • بافت کرمی بسیار سبک بدون چربی و چسبندگی
  • فاقد سیلیکون، سولفات و پارابن
  • فرموله شده در ایتالیا

 

نحوه مصرف :

بعد از حمام بر روی مو های نیمه مرطوب از ماسک بمالید و کمی مو ها را ماساژ دهید. بعد از چند دقیقه می توانید از سشوار یا اتو مو استفاده کنید. نیاز به آبکشی ندارد.

برای مشاهده محصولات مشابه کلیک کنید

ترکیبات محصول

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ماسک بعد از حمام موهای فر کلینیک کیندی Cleanic Kindii Curl Control Leave In Mask 350ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ماسک بعد از حمام موهای فر کلینیک کیندیماسک بعد از حمام موهای فر کلینیک کیندی Cleanic Kindii Curl Control Leave In Mask 350ml
Original price was: ۳۸۸,۰۰۰ تومان.Current price is: ۳۵۴,۰۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار