-11%
, , ,

ماسک مو آرگان و ماکادمیا بعد از حمام کلینیک کیندی Cleanic Kindii Argan& Leave In Mask 350ml

Original price was: ۳۸۸,۰۰۰ تومان.Current price is: ۳۴۴,۰۰۰ تومان.

محصول : ایران

حجم : 350 میل

انقضاء : 2026

بارکد : 6269965601767

دسترسی: موجود در انبار


ماسک مو آرگان و ماکادمیا بعد از حمام کلینیک کیندی ، فرموله شده در کشور ایتالیا، یک ماسک غنی با روغن ها و ترکیبات مغذی و ترمیم کننده مو است. این ماسک علاوه بر تغذیه رسانی کامل مو، به رطوبت رسانی و ترمیم مو های خشک و آسیب دیده می پردازد.

 

ماسک مو آرگان و ماکادمیا بعد از حمام کلینیک کیندی 350 میل

Cleanic Kindii Argan&Macadamia Leave In Mask 350ml

 

ماسک مو آرگان و ماکادمیا بعد از حمام کلینیک کیندی یک محصول ده کاره با ترکیبات طبیعی و ارگانیک بوده و با تغذیه رسانی کامل به مو باعث تقویت و نرمی مو می شود. این محصول بافت سبکی داشته و بر روی مو ایجاد حس سنگینی نمی کند. از خواص فوق العاده این محصول می توان به رفع وز و چسبیدگی مو، محافظت از رنگ مو، شانه کردن راحت تر آن، محافظت در برابر حرارت و نگه دارندگی حالت مو برای مدت طولانی و … اشاره کرد.

ترکیبات اصلی این محصول روغن های آرگان و ماکادمیا است. روغن آرگان  محصولی گیاهی و چند منظوره است که در زمینه مو، پوست، تغذیه و … مورد استفاده قرار می گیرد. روغن آرگان برای درمان و زیبایی مو خواص  بسیار زیادی دارد. از مهم ترین خواص این روغن می توان به تغذیه مو، کاهش موخوره و ریزش مو، مراقبت در برابر اشعات مضر خورشید، محافظت در برابر وسایل حرارتی، درمان کامل شوره و پوسته سر، خواص نرم کنندگی، از بین بردن وز و گره خوردن مو اشاره کرد.

همچنین روغن آرگان، سرشار از ویتامین E است. ویتامین E سرشار از آنتی اکسیدان های قوی بوده که رشد موهای سالم را تقویت کرده و موجب تسریع رشد سلول ها و ترغیب آنان به تولید سلول های جدید در موی سر می شود.

روغن ماکادمیا خواص بینظیری برای مو به ارمغان می آورد که یکی از مهم ترین آنها، آبرسانی به مو و پوست سر است. این روغن حاوی پالمیتولئیک اسید می باشد که خشکی ایجاد شده را به نحو مطلوبی درمان می کند. همچنین حاوی ویتامین، چربی های مورد نیاز، پروتئین و مواد معدنی بسیار مفید بوده  که به تقویت فولیکول مو کمک شایانی می کنند.

ماسک مو آرگان و ماکادمیا بعد از حمام کلینیک کیندی دارای ترکیبات بسیار ایمن و فاقد سولفات، سیلیکون و پارابن بوده و یک ترمیم کننده و نرم کننده بی نظیر برای مو های کدر و خشک است.

ماسک مو آرگان و ماکادمیا بعد از حمام کلینیک کیندی

 

فواید محصول :

  • تقویت کننده و تغذیه کننده قوی فولیکول مو
  • ترمیم کننده مو های خشک و آسیب دیده
  • غنی شده با روغن آرگان خالص و ماکادمیا
  • جلوگیری از وز شدن و گره خوردن موها
  • رطوبت رسانی بسیار عمیق به مو
  • جلوگیری از شکستگی و نازک شدن ساقه مو
  • محافظت از مو در برابر حرارت
  • کاهش موخوره و زبری مو
  • درخشان کننده موهای خسته و کدر
  • فاقد سولفات، پارابن و سیلیکون
  • فرموله شده در ایتالیا

نحوه مصرف :

بعد از حمام بر روی مو های نیمه مرطوب از ماسک بمالید و کمی مو ها را ماساژ دهید. بعد از چند دقیقه می توانید از سشوار یا اتو مو استفاده کنید. نیاز به آبکشی ندارد.

برای مشاهده محصولات مشابه کلیک کنید

ترکیبات محصول

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ماسک مو آرگان و ماکادمیا بعد از حمام کلینیک کیندی Cleanic Kindii Argan& Leave In Mask 350ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ماسک مو آرگان و ماکادمیا بعد از حمام کلینیک کیندیماسک مو آرگان و ماکادمیا بعد از حمام کلینیک کیندی Cleanic Kindii Argan& Leave In Mask 350ml
Original price was: ۳۸۸,۰۰۰ تومان.Current price is: ۳۴۴,۰۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار