-11%
, , ,

ماسک مو ترمیم کننده بعد از حمام کلینیک کیندی Cleanic Kindii Intensive Repair Leave In Mask 350ml

Original price was: ۳۸۸,۰۰۰ تومان.Current price is: ۳۴۴,۰۰۰ تومان.

محصول : ایران

حجم : 350 میل

انقضاء : 2026

بارکد : 6269965601750

دسترسی: موجود در انبار


ماسک مو ترمیم کننده بعد از حمام کلینیک کیندی، فرموله شده در کشور ایتالیا، یک ماسک غنی از پروتئین ها و ویتامین های ضروری مو است. این ماسک علاوه بر تغذیه رسانی کامل به مو به ترمیم و محافظت طولانی مدت از آن می پردازد.

 

 

ماسک مو ترمیم کننده بعد از حمام کلینیک کیندی 350 میل

Cleanic Kindii Intensive Repair Leave In Mask 350ml

 

ماسک مو ترمیم کننده بعد از حمام کلینیک کیندی یک محصول ده کاره با ترکیبات طبیعی و ارگانیک بوده و با تغذیه رسانی کامل به مو، بر روی تقویت آن تاثیر فوق العاده می گذارد و باعث ترمیم مو های نازک، ضعیف و آسیب دیده می شود. این محصول بافت بسیار سبک داشته و بر روی مو احساس سنگینی ایجاد نمی کند. از خواص فوق العاده دیگر این محصول میتوان به محافظت از رنگ مو، برس کردن وشانه کردن راحت، نگه دارنده ثابت حالت مو برای مدت طولانی، ترمیم مو های خشک و آسیب دیده، محافظت در برابر حرارت و خاصیت ضد وز و چسبیدن مو و…. اشاره کرد.

بیوتین که از ترکیبات اصلی این محصول است، به عنوان یک تقویت کننده بسیار قوی برای مو شناخته شده و به سلامت مو و پوست سر کمک شایانی می کند. بیوتین، تولید پروتئین کراتین، که عامل رشد مو و پوست می باشد را افزایش داده و بر روی رشد تار های ضخیم موثر است. همچنین بیوتین باعث تقویت مو شده و احتمال شکسته شدن آن در انتها را کمتر می کند.

کیوتن یکی دیگر از ترکیبات ماسک مو ترمیم کننده بعد از حمام کلینیک کیندی ، سرشار از آنتی اکسیدان بوده و از مو و پوست سر در برابر آسیب ناشی از رادیکال های آزاد محافظت می کند. کیوتن تولید پروتئین کراتین را نیز افزایش داده و باعث رشد چشمگیر مو و نرم شدن آن می شود.

روغن هسته انگور یکی دیگر از ترکیبات فوق العده این ماک است. این روغن حاوی ویتامین های A، C ، E و سرشار از آنتی اکسیدان است. روغن هسته انگور تغذیه رسان به مو و پوست سر، تقویت کننده قوی ساقه مو و یک ضد شوره بسیار قوی می باشد. همچنین  روغن هسته انگور باعث جلوگیری کامل از تولید هورمون DHT که عامل اصلی ریزش مو و کاهش سرعت رشد آن است میشود.

ماسک مو ترمیم کننده بعد از حمام کلینیک کیندی فرموله شده در کشور ایتالیا، یک محصول فاقد سیلیکون، سولفات و پارابن می باشد. این ماسک مناسب برای موهای آسیب دیده و مو های نیاز به مراقبت بوده و به ترمیم و درمان کامل آن می پردازد.

ماسک مو ترمیم کننده بعد از حمام کلینیک کیندی

 

فواید محصول :

  • تغذیه رسانی کامل به ریشه و ساقه مو
  • غنی از ویتامین ها و پروتئین های ضروری مو
  • درمان و ترمیم کامل موهای خشک و آسیب دیده
  • تقویت کننده و ترمیم کننده قوی ریشه، ساقه و فولیکول مو
  • حاوی روغن هسته انگور، کیوتن و بیوتین
  • کمک به افزایش تولید پروتئین مفید کراتین
  • فاقد هرگونه سولفات، پارابن و سیلیکون
  • فرموله شده در کشور ایتالیا
  • بدون نیاز به آبکشی

نحوه مصرف :

بعد از حمام بر روی مو های نیمه مرطوب از ماسک بمالید و کمی مو ها را ماساژ دهید. بعد از چند دقیقه می توانید از سشوار یا اتو مو استفاده کنید. نیاز به آبکشی ندارد.

برای مشاهده محصولات مشابه کلیک کنید

ترکیبات محصول

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ماسک مو ترمیم کننده بعد از حمام کلینیک کیندی Cleanic Kindii Intensive Repair Leave In Mask 350ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ماسک مو ترمیم کننده بعد از حمام کلینیک کیندیماسک مو ترمیم کننده بعد از حمام کلینیک کیندی Cleanic Kindii Intensive Repair Leave In Mask 350ml
Original price was: ۳۸۸,۰۰۰ تومان.Current price is: ۳۴۴,۰۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار