-17%
, , ,

بی بی کرم مرطوب کننده آردن بیوتی Arden Beauty Tinted Hydrating SPF20 BBCream 40ml

امتیاز 0 از 5 امتیاز 1 مشتری
(دیدگاه کاربر 0)

Original price was: ۱۶۶,۵۰۰ تومان.Current price is: ۱۳۹,۰۰۰ تومان.

محصول : ایران

حجم: 40 میل

انقضاء : 2027

بارکد : 6260147704672 – 6260147704689



بی بی کرم مرطوب کننده آردن بیوتی یک کرم فاقد چربی، برای یکنواخت کردن تناژ پوست و پوشش نواقص آن است. این بی بی کرم به تامین رطوبت و آب مورد نیاز لایه‌های خارجی پوست کمک کرده و در افزایش نرمی و لطافت آن تاثیر مثبتی دارد.

 

بی بی کرم مرطوب کننده آردن بیوتی 40 میل

Arden Beauty Tinted Hydrating SPF20 BBCream 40ml

 

بی بی کرم مرطوب کننده آردن بیوتی دارای فاکتور محافظتی با SPF 20 بوده که دربرابر آسیب مخرب اشعه خورشید و رادیکال های آزاد از پوست محافظت می کند. این کرم جایگزین بسیار مناسبی برای کرم پودر و کانسیلر می‌باشد. با استفاده از این محصول دیگر نیازی به کرم زیر ساز آرایش ندارید به وسیله این کرم سطح پوست هموار می‌شود. استفاده از این محصول موجب افزایش و طراوت پوست می‌شود.

بی بی کرم مرطوب کننده آردن بیوتی با کنترل میزان ترشح سبوم از ایجاد چربی اضافه توسط پوست و ایجاد صورتی روغنی و چرب برای شما جلوگیری می‌کند. استفاده از این محصول مانع از دست رفتن رطوبت پوست شده و باعث رفع خارش ناشی از خشکی می‌شود. این محصول می‌تواند نرمی و لطافت پوست را احیا کند و از ایجاد هر گونه التهاب، قرمزی و حساسیت پوستی جلوگیری کند.

بی بی کرم مرطوب کننده آردن بیوتی علاوه بر محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر آفتاب می‌تواند رطوبت مورد نیاز پوست را تأمین کند. با تأمین رطوبت مورد نیاز پوست از چین و چروک، پیری زودرس، خشکی و آفتادگی پوست جلوگیری کرده و باعث جوان‌سازی و شادابی پوست می‌شود. این محصول مناسب پوست‌‌های گندمی می‌باشد.

بی بی کرم مرطوب کننده آردن بیوتی دارای بافت بسیار نرم و لطیف بوده که به راحتی بر روی پوست پخش می شود. پوشش این کرم کاملا مات بوده و در تمام طول روز از برق افتادن پوست جلوگیری می کند.

 

بی بی کرم مرطوب کننده آردن بیوتی 40 میل

 

 

فواید محصول :

 

  • مرطوب کننده، پوشاننده و یکنواخت کننده رنگ پوست
  • دارای فیلتر محفاظتی با SPF 20
  • محافظت از پوست در برابر آلودگی محیطی
  • افزایش شفافیت، شادابی و طراوت پوست
  • پوشش کاملا مات و جلوگیری از برق افتادن پوست
  • بافت بسیار نرم و لطیف و فاقد چربی
  • قابلیت استفاده به عنوان کرم پودر و پرایمر آرایشی
  • مناسب استفاده روزانه انواع پوست

 

نحوه مصرف :

به مقدار لازم از بی بی کرم را به ­صورت نقطه ای روی پیشانی، چانه، بینی و گونه­ ها بزنید. سپس آن را به­ صورت یکنواخت روی کل پوست پخش کنید.

 

برای دیدن موارد مشابه اینجا کلیک کنید

رنگ

,

ترکیبات محصول

 

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “بی بی کرم مرطوب کننده آردن بیوتی Arden Beauty Tinted Hydrating SPF20 BBCream 40ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
بی بی کرم مرطوب کننده آردن بیوتی 40 میلبی بی کرم مرطوب کننده آردن بیوتی Arden Beauty Tinted Hydrating SPF20 BBCream 40ml
Original price was: ۱۶۶,۵۰۰ تومان.Current price is: ۱۳۹,۰۰۰ تومان.انتخاب گزینه ها