-14%
, ,

شامپو بدون سولفات موهای خشک مارگریت Margritte Dry & Damaged Shampoo 250ml

امتیاز 0 از 5 امتیاز 1 مشتری
(دیدگاه کاربر 0)

Original price was: ۳۴۸,۰۰۰ تومان.Current price is: ۲۹۷,۶۰۰ تومان.

محصول : ایران

حجم: 250 میل

انقضاء : 1406

بارکد : 6265607400842

 

 

دسترسی: موجود در انبار



شامپو بدون سولفات موهای خشک مارگریت یک شامپو روزانه با خواص ترمیم کننده و احیاء کننده بسیار قوی برای موهای دمیج و آسیب دیده است. این شامپو با فرمولاسیون پیشرفته و بهره گیری از عصاره های طبیعی تاثیر به سزایی در رطوبت بخشی به کف سر و حفاظت مو در مقابل آسیب ها و عوامل محیطی دارد.

 

 

شامپو بدون سولفات موهای خشک مارگریت 250 میل

Margritte Dry & Damaged Shampoo 250ml

 

شامپو بدون سولفات موهای خشک مارگریت غنی شده با پروتئین کراتین، عصاره آووکادو، عصاره جو دوسر و پروتئین های هیدرولیز شده گندم، سویا و ذرت است. کراتین، پروتئین اصلی سازنده مو بوده که به موها کمک می‌کند تا نرم‌تر، صاف‌تر و قوی‌تر شوند. همچنین این پروتئین به کاهش وز و شکنندگی مو کمک می‌کند و باعث درخشش و لطافت آن می‌شود.

عصاره آووکادو به دلیل داشتن ویتامین‌ها و مواد مغذی مثل ویتامین‌های E، B، D و اسیدهای چرب ضروری مفید است. این ترکیبات به تقویت و ترمیم موهای آسیب‌دیده، کاهش خشکی و شکنندگی، و افزایش نرمی و درخشندگی مو کمک می‌کنند. استفاده از این عصاره می‌تواند به مرطوب کردن پوست سر و جلوگیری از ریزش مو نیز کمک کند و مناسب برای موهای خشک و آسیب‌دیده است.

عصاره جو دو سر به دلیل داشتن ویتامین‌ها و مواد معدنی مانند روی، آهن و ویتامین‌های گروه B، به تقویت و رشد موها کمک می‌کند. این عصاره خاصیت مرطوب‌کنندگی دارد و می‌تواند به کاهش خشکی و شکنندگی موها و همچنین بهبود سلامت پوست سر کمک کند. استفاده منظم از عصاره جو دو سر می‌تواند موها را نرم‌تر و براق‌تر کند و از ریزش مو نیز پیشگیری کند.

پروتئین‌های هیدرولیز شده گندم، سویا و ذرت موادی محبوب در محصولات مراقبت از مو هستند. این پروتئین‌ها به دلیل اندازه کوچک‌تر مولکول‌هایشان، به راحتی به داخل ساقه مو نفوذ می‌کنند و باعث تقویت و ترمیم موهای آسیب‌دیده می‌شوند. پروتئین هیدرولیز شده گندم باعث افزایش رطوبت و نرمی موها می‌شود، پروتئین سویا به تقویت و جلوگیری از شکستگی مو کمک می‌کند، و پروتئین ذرت به بهبود انعطاف‌پذیری و درخشندگی موها می‌انجامد. این ترکیبات به طور کلی مو را نرم‌تر، قوی‌تر و سالم‌تر می‌کنند.

شامپو بدون سولفات موهای خشک مارگریت به شدت موها را درخشان و شاداب کرده و در برابر رادیکال های آزاد و عوامل مخرب محیطی از فولیکول مو ها محافظت می کند. همچنین با رطوبت رسانی بسیار عمیق، از شکنندگی تارهای مو جلوگیری کرده و در درمان موخوره نیز بسیار موفق عمل می کند.

شامپو بدون سولفات موهای خشک مارگریت دارای ترکیبات بسیار ایمن و فاقد سولفات، پارابن و رنگ مصنوعی است. این شامپو موهای دمیج و آسیب دیده را احیاء کرده و درخشانی و شادابی از دست رفته را به آن ها باز می گرداند.

 

شامپو بدون سولفات موهای خشک مارگریت

 

 

فواید محصول :

  • احیاء کننده و ترمیم کننده قوی موهای خشک و آسیب دیده
  • حاوی پروتئین کراتین، عصاره آووکادو، عصاره جو دوسر
  • رطوبت رسانی بسیار عمیق کف سر و فولیکول مو
  • غنی شده با  پروتئین های هیدرولیز شده گندم، سویا و ذرت
  • شاداب کننده و درخشان کننده موهای کدر
  • رفع وز شدگی و گره خوردگی مو ها
  • موثر در درمان موخوره
  • افزایش فوق العاده نرمی و لطافت موها
  • فاقد سولفات، پارابن و رنگ مصنوعی
  • مناسب موهای خشک و آسیب دیده

 

نحوه مصرف :

مقدار کمی از شامپو را کف دست بریزید و روی موهای مرطوب ماساژ دهید تا کف مناسبی ایجاد شود. سپس کاملا آبکشی نمایید.

 

برای دیدن موارد مشابه اینجا کلیک کنید

ترکیبات محصول

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شامپو بدون سولفات موهای خشک مارگریت Margritte Dry & Damaged Shampoo 250ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
شامپو بدون سولفات موهای خشک مارگریتشامپو بدون سولفات موهای خشک مارگریت Margritte Dry & Damaged Shampoo 250ml
Original price was: ۳۴۸,۰۰۰ تومان.Current price is: ۲۹۷,۶۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار