-12%
, , ,

کرم پودر آرگان و آلوئه ورا رینی فلاور Rainy Flower SPF30 Foundation Cream 30ml

Original price was: ۷۹۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۶۹۵,۰۰۰ تومان.

محصول : ایران

حجم : 30 میل

انقضاء :1405

بارکد : 6263437000218



کرم پودر آرگان و آلوئه ورا رینی فلاور یک کرم پودر بسیار سبک روزانه با پوشش بسیار بالا و ماندگاری طولانی مدت است. این کرم پودر میزان چربی پوست را کنترل کرده و پوشش کاملا مات و مخملی دارد.

 

کرم پودر آرگان و آلوئه ورا رینی فلاور 30 میل

Rainy Flower SPF30 Foundation Cream 30ml

 

کرم پودر آرگان و آلوئه ورا رینی فلاور دارای فاکتور محافظتی با SPF 30 بوده که در برابر اشعه خورشید و آسیب رادیکال های آزاد از پوست محافظت می کند. بافت بسیار نرم و سبک این کرم پودر به راحتی بر روی پوست پخش شده و تمام نواقص پوست مانند لک و جوش را به راحتی پوشش می دهد.

روغن آرگان و عصاره آلوئه‌ورا هر دو خواص بسیار مفیدی برای پوست دارند. روغن آرگان غنی از ویتامین E و اسیدهای چرب است که به آبرسانی و نرمی پوست کمک کرده و از پیری زودرس و خشکی جلوگیری می‌کند. عصاره آلوئه‌ورا نیز با خاصیت ضدالتهابی و آبرسانی قوی، پوست را تسکین داده و در درمان التهابات و تحریکات پوستی مؤثر است. ترکیب این دو ماده می‌تواند باعث بهبود نرمی، لطافت و ترمیم پوست‌ شود.

کرم پودر آرگان و آلوئه ورا رینی فلاور غنی شده با ویتامین E است. ویتامین E یک آنتی‌اکسیدان قوی است که به حفظ سلامت پوست کمک می‌کند. این ویتامین از پوست در برابر آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد و عوامل محیطی مانند آفتاب محافظت می‌کند. ویتامین E به مرطوب‌سازی پوست، کاهش التهاب و تسریع بهبود زخم‌ها نیز کمک می‌کند. همچنین به دلیل خواص ضد پیری، در بسیاری از محصولات مراقبت از پوست برای بهبود الاستیسیته و کاهش چین‌وچروک استفاده می‌شود.

کرم پودر آرگان و آلوئه ورا رینی فلاور به معنی واقعی یکی از بهترین و سبک ترین کرم پودرهایی است که می توانید برای مصرف روزانه داشته باشید. این کرم پودر هیچ گونه حس سنگینی بر روی پوست ایجاد نکرده و با کنترل چربی، سطح پوست را کاملا مات و مخملی یکدست می کند.

 

کرم پودر آرگان و آلوئه ورا رینی فلاور 30 میل

 

 

فواید محصول :

  • کرم پودر بسیار سبک روزانه با پوشش بالا
  • بافت بسیار نرم با پوشش کاملا مات و مخملی
  • حاوی روغن آرگان، عصاره آلوئه ورا و ویتامین E
  • دارای فاکتور محافظتی با SPF 30
  • رطوبت رسانی بسیار عمیق و جلوگیری از ترک خوردن مواد آرایشی بر روی پوست
  • کنترل میزان چربی پوست و جلوگیری از تعریق
  • تسکین دهنده و ضد التهاب بسیار قوی
  • ماندگاری طولانی مدت
  • ترکیبات بسیار ایمن و 100% غیر کومدون زا
  • مناسب انواع پوست حتی پوست های حساس و مستعد آکنه

 

نحوه مصرف :

قبل یا بعد از آرایش چشم، پوست خود را با تونر تمیز کنید. از مرطوب‌کننده مناسب پوست خود استفاده کرده و صورت‌تان را به آن آغشته نمایید.

پرایمر بزنید. با کمک براش، بیوتی‌بلندر یا انگشتان خود، مقداری کرم پودر روی صورت پخش کنید. و پوشش یکسان ایجاد نمایید.

 

برای مشاهده محصولات مشابه کلیک کنید

رنگ

, , ,

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کرم پودر آرگان و آلوئه ورا رینی فلاور Rainy Flower SPF30 Foundation Cream 30ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
کرم پودر آرگان و آلوئه ورا رینی فلاور 30 میلکرم پودر آرگان و آلوئه ورا رینی فلاور Rainy Flower SPF30 Foundation Cream 30ml
Original price was: ۷۹۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۶۹۵,۰۰۰ تومان.انتخاب گزینه ها