-15%
, , , ,

آمپول آبرسان و ترمیم کننده حلزون فارم استی Farm Stay Escargot Noblesse Intensive Ampoule 250ml

Original price was: ۸۷۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۷۳۶,۰۰۰ تومان.

محصول : کره جنوبی

حجم : 250 میل

انقضاء : 2026

بارکد : 8809469772778

 

دسترسی: موجود در انبار


آمپول آبرسان و ترمیم کننده حلزون فارم استی یک محصول بسیار عالی و چند کاره برای پوست بوده که شما را از داشتن محصولات مختلف بی نیاز می کند. این آمپول یک آبرسان بسیار قوی، روشن کننده، ترمیم کننده و ضد پیری پوست است. ترکیبات فعال این آمپول به عمق پوست شما نفوذ می کنند تا پوست شما از درون به بیرون شفاف و شاداب شود.

 

آمپول آبرسان و ترمیم کننده حلزون فارم استی 250 میل

Farm Stay Escargot Noblesse Intensive Ampoule 250ml

 

آمپول آبرسان و ترمیم کننده حلزون فارم استی حاوی 2500 میلی گرم موسین حلزون است. میزان رطوبت رسانی این آمپول تا حدی است که شما را به مدت 24 ساعت از هرگونه آبرسانی بی نیاز می کند. موسین حلزون سرشار از آلانتوئین طبیعی بوده که یک ماده فوق ترمیم کننده برای پوست محسوب می شود. این ماده به شدت سد دفاعی پوست را تقویت و بازسازی کرده و با افزایش رطوبت رسانی به لایه های زیرین پوست، از هرگونه خشکی و دهیدراتگی آن جلوگیری می کند.

ویتامین B3 یا نیاسینامید دیگر ترکیب آمپول آبرسان و ترمیم کننده حلزون فارم استی، یک پادشاه مراقبت از پوست است.نیاسینامید یک ترکیب چند بسیار عالی و چند کاره برای پوست محسوب می شود. این ماده سنتز کلاژن را تحریک کرده و یک روشن کننده بسیار عالی برای پوست و کاهش دهنده لک های پوستی به خصوص لک های ناشی از جوش و آکنه محسوب می شود. نیاسینامید در درمان جوش،آکنه و بهبود ظاهر منافذ باز نیز فوق العاده عمل می کند.

 

آمپول آبرسان و ترمیم کننده حلزون فارم استی به شدت فرایند پیری پوست را به تاخیر انداخته و در کاهش چین و چروک و خطوط سطح پوست فوق العاده عمل می کند. ترکیبات هدفمند این آمپول در کاهش انواع لک و تیرگی پوست موثر بوده و تناژ پوست را به شدت روشن و درخشان می کند. این آمپول یک درمان بسیار عالی برای آثار به جا مانده از جوش و آکنه نیز محسوب می شود.

آمپول آبرسان و ترمیم کننده حلزون فارم استی دارای بافت بسیار سبک، زود جذب و غیر چسبنده است. این آمپول دارای ترکیباب بسیار ایمن و غیر کومدون زا بوده و برای انواع پوست به خصوص پوست های کم آب با سد دفاعی ضعیف بسیار مناسب است. همچنین به دلیل حجم بالا و قیمت مناسب، یک محصول بسیار مقرون به صرفه محسوب می شود.

 

آمپول آبرسان و ترمیم کننده حلزون فارم استی

 

فواید محصول :

  • آبرسان، روشن کننده، ضد پیری و ترمیم کننده پوست
  • حاوی 2500 میلی گرم موسین حلزون
  • محافظت از پوست در برابر آسیب رادیکال های آزاد
  • تقوثت کننده و ترمیم کننده بسیار قوی سد دفاعی پوست
  • تحریک کننده سنتز کلاژن و کاهش علائم پیری پوست
  • شفاف کننده و شاداب کننده قوی پوست
  • نگداری رطوبت برای مدت زمان طولانی در بافت میانی پوست
  • جلوگیری از سوزش، خارش، قرمزی و التهابات پوست
  • موثر در درمان انواع لک به خصوص لک های ناشی از جوش و آکنه
  • ترکیبات بسیار ایمن و غیر کومدون زا
  • بافت بسیار سبک، زود جذب و غیر چسبناک
  • مناسب انواع پوست به خصوص پوست های خسته و کدر

 

 

نحوه مصرف :

پس از شستشوی صورت و استفاده از تونر، به مقدار لازم از محصول را به کل صورت بزنید و با حرکت ضربه ای دست باعث جذب آن شوید.

 

برای مشاهده محصولات مشابه کلیک کنید

ترکیبات محصول

Alcohol Denat., Water, Sodium Hyaluronate, Glycerin, 1,2-Hexanediol, Triethanolamine, Panthenol, Propylene Glyol, Glycymhiza Glabra (licorice) Root Extract, Zingiber Officinale (Ginger) Root Extract, Schisandra Chinensis Fruit Extract, Coptis Japonica Root Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Propolis Wax, Butylene Glycol, Asiaticoside, Pinus Sylvestris Leaf Extract, Citrus Paradisi (Fruit Extract), Caprylyl Glycol

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “آمپول آبرسان و ترمیم کننده حلزون فارم استی Farm Stay Escargot Noblesse Intensive Ampoule 250ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
آمپول آبرسان و ترمیم کننده حلزون فارم استیآمپول آبرسان و ترمیم کننده حلزون فارم استی Farm Stay Escargot Noblesse Intensive Ampoule 250ml
Original price was: ۸۷۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۷۳۶,۰۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار