-15%
, , , ,

آمپول دکتر ویتامین فارم استی Farm Stay DR V8 Vitamin Ampoule 250ml

Original price was: ۸۷۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۷۳۶,۰۰۰ تومان.

محصول : کره جنوبی

حجم : 250 میل

انقضاء : 2026

بارکد : 8809480771217

 

دسترسی: موجود در انبار


آمپول دکتر ویتامین فارم استی یک محصول بسیار عالی و چند کاره برای پوست بوده که شما را از داشتن محصولات مختلف بی نیاز می کند. این آمپول یک آبرسان بسیار قوی، روشن کننده، ترمیم کننده و ضد پیری پوست است. ترکیبات فعال این آمپول به عمق پوست شما نفوذ می کنند تا پوست شما از درون به بیرون شفاف و شاداب شود.

 

آمپول دکتر ویتامین فارم استی 250 میل

Farm Stay DR V8 Vitamin Ampoule 250ml

 

آمپول دکتر ویتامین فارم استی سرشار از ویتامین های C، E، B5 و B3 است. میزان رطوبت رسانی این آمپول تا حدی است که شما را به مدت 24 ساعت از هرگونه آبرسانی بی نیاز می کند. ویتامین C موجود در این آمپول تناژ پوست را به شدت روشن کرده و یک آنتی اکسیدان بسیار قوی برای محافظت از پوست در برابر آسیب رادیکال های آزاد محسوب می شود. همچنین با تحریک سنتز کلاژن و الاستین باعث کاهش خطوط و چین و چروک پوست شده و به شدت با بروز علائم پیری مبارزه می کند.

ویتامین B3 یا نیاسینامید یک پادشاه مراقبت از پوست است.نیاسینامید یک ترکیب چند بسیار عالی و چند کاره برای پوست محسوب می شود. این ماده سنتز کلاژن را تحریک کرده و یک روشن کننده بسیار عالی برای پوست و کاهش دهنده لک های پوستی به خصوص لک های ناشی از جوش و آکنه محسوب می شود. نیاسینامید در درمان جوش،آکنه و بهبود ظاهر منافذ باز نیز فوق العاده عمل می کند.

 

آمپول دکتر ویتامین فارم استی

 

ویتامین B5 یا پانتنول در آمپول دکتر ویتامین فارم استی به عنوان یک ترمیم کننده و مرطوب کننده بسیار قوی شناخته می شود. این ترکیب با ایجاد لایه محافظتی در سطح پوست از هدر رفتن رطوبت جلوگیری کرده و یک عامل بازدارنده برای واکنش های الرزیک پوستی مانند سوزش، خارش، قرمزی و اگزما محسوب می شود. پانتنول به کمک ویتامین E ، تمام رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می کند.

آمپول دکتر ویتامین فارم استی دارای بافت بسیار سبک، زود جذب و غیر چسبنده است. این آمپول دارای ترکیباب بسیار ایمن و غیر کومدون زا بوده و برای انواع پوست به خصوص پوست های خسته و کدر بسیار مناسب است. همچنین به دلیل حجم بالا و قیمت مناسب، یک محصول بسیار مقرون به صرفه محسوب می شود.

 

آمپول دکتر ویتامین فارم استی

 

فواید محصول :

  • آبرسان، روشن کننده، ضد پیری و ترمیم کننده پوست
  • سرشار از ویتامین های C، E، B5 و B3
  • محافظت از پوست در برابر آسیب رادیکال های آزاد
  • تحریک کننده سنتز کلاژن و کاهش علائم پیری پوست
  • شفاف کننده و شاداب کننده قوی پوست
  • نگداری رطوبت برای مدت زمان طولانی در بافت میانی پوست
  • جلوگیری از سوزش، خارش، قرمزی و التهابات پوست
  • موثر در درمان انواع لک به خصوص لک های ناشی از جوش و آکنه
  • ترکیبات بسیار ایمن و غیر کومدون زا
  • بافت بسیار سبک، زود جذب و غیر چسبناک
  • مناسب انواع پوست به خصوص پوست های خسته و کدر

 

 

نحوه مصرف :

پس از شستشوی صورت و استفاده از تونر، به مقدار لازم از محصول را به کل صورت بزنید و با حرکت ضربه ای دست باعث جذب آن شوید.

 

برای مشاهده محصولات مشابه کلیک کنید

ترکیبات محصول

Water, Glycerin, Butylene Glycol, Niacinamide, Trehalose, Panthenol, Propolis Extract, Aloe Arborescens Leaf Extract, Sodium Ascorbyl Phosphate, Pyridoxine Hcl, Calcium Pantothenate, Tocopheryl Acetate, Freesia Refracta Extract, Jasminum Officinale (Jasmine) Extract, Chamomilla Recutita (Matricaria) Extract, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Extract, Olea Europaea (Olive) Fruit Extract, Punica Granatum Fruit Extract, Lilium Tigrinum Extract, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Extract, Lavandula Angustifolia (Lavender) Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, 1,2-Hexanediol, Sodium Hyaluronate, Silica, Ethylhexylglycerin, Zea Mays (Corn) Starch, Mannitol, Maltodextrin, Sodium Starch Octenylsuccinate, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Xanthan Gum, Microcrystalline Cellulose, Caprylyl Glycol, Sucrose, Adenosine, Iron Oxide Yellow (Ci 77492), Disodium EDTA, Triethanolamine, Carbomer, Phenoxyethanol, Tartrazine (Ci 19140), Fragrance

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “آمپول دکتر ویتامین فارم استی Farm Stay DR V8 Vitamin Ampoule 250ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
آمپول دکتر ویتامین فارم استیآمپول دکتر ویتامین فارم استی Farm Stay DR V8 Vitamin Ampoule 250ml
Original price was: ۸۷۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۷۳۶,۰۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار