-4%
, , , , ,

آمپول شب رتینول اسکین پاستل SkinPastel Retinol X5 Night Ampoule 250ml

امتیاز 0 از 5 امتیاز 1 مشتری
(دیدگاه کاربر 0)

Original price was: ۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۱,۱۴۸,۰۰۰ تومان.

محصول : کره جنوبی

حجم: 250 میل

انقضاء : 2027

بارکد : 8809384923729

دسترسی: موجود در انبار



آمپول شب رتینول اسکین پاستل یک محصول بینظیر با خواص ضد پیری، روشن کنندگی و سفت کنندگی پوست است. این آمپول با بافت ژلی و بسیار سبک، در تمام طول شب در لایه های زیرین پوست نفوذ کرده و علاوه بر روطبت رسانی بسیار عمیق، باعث کاهش چین و چروک و علائم پیری پوست می شود.

 

 

آمپول شب رتینول اسکین پاستل 250 میل

SkinPastel Retinol X5 Night Ampoule 250ml

 

آمپول شب رتینول اسکین پاستل فعالیت متابولیسم سلول ها را تا 5 برابر افزایش داده و هر روز صبح پوستی شفاف، روشن، نرم و لطیف به شما هدیه می دهد. ترکیب اصلی این آمپول ویتامین A یا رتینول است. رتینول خالص ترین نوع ویتامین A بوده که خاصیت ارتجاعی پوست را به شدت افزایش میدهد. همچنین برای درمان انواع لک به خصوص لک های قهوه ای ناشی از آفتاب و لک های هورمونی نیز بسیار موثر است. به طور کلی به دلیل اثبات مزایای عالی ضد پیری و نتایج تقویت کننده جوانی، تمام متخصصان پوست بر این باورند که رتینول یک استاندارد طلایی ضد پیری است.

نیاسینامید و هیالورونیک اسید هیدرولیز شده دو ترکیب کلیدی دیگر آمپول شب رتینول اسکین پاستل هستند. هیالورونیک هیدرولیز شده به دلیل ریز مولکول بوده، توانایی نفوذ بسیار عمیق در لایه های زیرین پوست دارد. به همین دلیل در تمام طول شب پوست را آبرسانی کرده و باعث پر شدن خطوط سطح پوست می شود.

نیاسینامید یک سوپر قهرمان محصولات پوستی است که به طور همزمان بر روی لک، جوش، جای جوش، منافذ باز و تیرگی پوست تاثیر فوق العاده ای دارد. علاوه بر موارد ذکر شده، یکی از بهترین خدماتی که نیاسینامید به پوست ارائه می دهد، ترمیم و بازسازی سد دفاعی پوست است. نیاسینامید در محصولات پوستی جزو ترکیباتی محسوب می شود که با هیچ اکتیوی تداخل نداشته و برای انواع پوست حتی پوست های بسیار حساس مفید است.

کلاژن هیدرولیز شده، سرامید، آلانتوئین و آدنوزین دیگر ترکیبات آمپول شب رتینول اسکین پاستل هستند. این ترکیبات رطوبت رسانی بسیار عمیق برای پوست به همراه دارند که به دلیل پایداری این رطوبت در تمام طول شب، باعث می شوند پوست از درون پر تر به نظر برسد. همچنین آلانتوئین و سرامید سد دفاعی پوست را در ایده آل ترین حالت ممکن ترمیم، تقویت و بازسازی می کنند.

فرمول منحصر به فرد آمپول شب رتینول اسکین پاستل حاوی مجموعه ای چشمگیر از مواد فعال است که بازسازی سلول های پوست را تحریک می کند.این سرم به لایه برداری سلول های کراتینه شده پوست کمک کرده که بافت پوست را بهبود می بخشد و رنگ پوست را یکدست تر می کند. همچنین می تواند به مبارزه با لکه های پیری، کوچک کردن منافذ و تقویت پوست کمک کند. رتینول در داخل بافت پوست، با اثرات رادیکال های آزاد مبارزه می کند، تقسیم سلولی را تحریک می کند، چین و چروک ها را کاهش می دهد و باعث تولید کلاژن و فیبرین می شود که پوست را سفت می کند.

این محصول دارای ترکیبات بسیار ایمن بوده و برای انواع پوست حتی پوست های بسیار حساس مناسب است.

آمپول شب رتینول اسکین پاستل

 

 

فواید محصول :

  • کاهش چشمگیر چین و چروک و خطوط پوست
  • موثر در درمان انواع لک حتی لک های قهوه ای و هورمونی
  • حاوی رتینول، نیاسینایمد و هیالورونیک اسید هیدرولیز شده
  • رطوبت رسانی بسیار عمیق و حفظ پایداری رطوبت در تمام طول شب
  • افزایش فعالیت متابولیسم سلولی تا 5 برابر بیشتر
  • غنی شده با کلاژن هیدرولیز شده، سرامید، آلانتوئین و آدنوزین
  • افزایش فوق العاده سنتز کلاژن و سفت کننده بافت سلولی پوست
  • صاف و یکدست کننده سطح و تناژ رنگی پوست
  • موثر در کاهش ظاهر منافذ باز پوست
  • جلوگیری از بروز علائم و پیری زودرس پوست
  • تقویت کننده و ترمیم کننده قوی سد دفاعی پوست
  • محافظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد
  • مناسب انواع پوست حتی پوست های بسیار حساس

 

آمپول شب رتینول اسکین پاستل

نحوه مصرف :

شب ها در آخرین مرحله روتین پوستی، یک لایه نازک از محصول بر روی پوست پخش کنید و کمی ماساژ دهید تا جذب شود. نیازی به شستشو ندارد.

 

برای دیدن موارد مشابه اینجا کلیک کنید

ترکیبات محصول

WATER, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, OCTOCRYLENE, ALCOHOL,BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, CYCLOPENTASILOXANE, NIACINAMIDE,CENTELLA ASIATICA EXTRACT, GLYCERIN, SILICA, TITANIUM DIOXIDE, ETHYLHEXYL OLIVATE, POLYGLYCERYL-2 DIISOSTEARATE, SODIUM ACRYLATES COPOLYMER, CETETH-10,SODIUM POLYACRYLATE, CHLORPHENESIN, AMMONIUM ACRYLOYLDIMETHYLTAURATE/VP COPOLYMER, POTASSIUM CETYL PHOSPHATE, POLYGLYCERYL-4 OLEATE, FRAGRANCE,ETHYLHEXYLGLYCERIN, ADENOSINE, BUTYLENE GLYCOL, DISODIUM EDTA, ALUMINUM HYDROXIDE, 1,2-HEXANEDIOL, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, BHT, LIMONENE

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “آمپول شب رتینول اسکین پاستل SkinPastel Retinol X5 Night Ampoule 250ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
آمپول شب رتینول اسکین پاستلآمپول شب رتینول اسکین پاستل SkinPastel Retinol X5 Night Ampoule 250ml
Original price was: ۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۱,۱۴۸,۰۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار