-5%
, , , ,

آمپول ضد لک و روشن کننده راویل Raviel Acerola Dark Spot & Blemish Care Ampoule 30ml

Original price was: ۷۸۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۷۳۸,۰۰۰ تومان.

محصول : کره جنوبی

حجم : 30 میل

انقضاء : 2027

بارکد : 8809831100826

 

دسترسی: موجود در انبار



آمپول ضد لک و روشن کننده راویل یک محصول بسیار موثر کلینیکال درمانی برای درمان انواع لک و رفع ناهمگونی تناژ پوست است. این آمپول با ترکیبی از بهترین مواد ضد لک با اثر بخشی بالا، لک های پوست را کاهش داده و تناژ پوست را به شدت روشن و درخشان می کند.

 

 

آمپول ضد لک و روشن کننده راویل 30 میل

Raviel Acerola Dark Spot & Blemish Care Ampoule 30ml

 

آمپول ضد لک و روشن کننده راویل ترکیبی از 3 ماده اصلی عصاره آسرولا، گلوتاتیون و اسکوربیک اسید است. عصاره آسرولا (Acerola)، که از میوه‌ی گیلاس آسرولا استخراج می‌شود، سرشار از ویتامین C و آنتی‌اکسیدان‌های مختلف است. این عصاره به دلیل محتوای بالای ویتامین C و سایر ترکیبات فعال، فواید زیادی برای روشن شدن و بهبود ظاهر پوست دارد. آنتی‌اکسیدان‌ها و ویتامین C موجود در عصاره آسرولا به کاهش لکه‌های تیره و هایپرپیگمانتاسیون کمک می‌کنند. این ترکیبات با مهار تولید ملانین (رنگدانه پوست) می‌توانند ظاهر نقاط تیره پوست را کاهش دهند.

گلوتاتیون (Glutathione) یک آنتی‌اکسیدان قوی است که به‌طور طبیعی در بدن تولید می‌شود و نقش مهمی در محافظت از سلول‌ها در برابر آسیب‌های اکسیداتیو دارد. این ماده بیشتر به دلیل خواص روشن‌کنندگی پوست در محصولات زیبایی و درمان‌های روشن‌کننده پوست معروف شده است. گلوتاتیون با مهار آنزیم تیروزیناز (Tyrosinase)، تولید ملانین را کاهش می‌دهد و باعث روشن‌تر شدن پوست می‌شود. همچنین این ماده با کاهش آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد و استرس اکسیداتیو، به حفظ سلامت پوست و جلوگیری از پیری زودرس کمک می‌کند.

اسکوربیک اسید، که همان ویتامین C است، یکی از معروف‌ترین مواد در محصولات مراقبت از پوست بوده که به روشن شدن پوست و کاهش لک‌های تیره کمک می‌کند. اسکوربیک اسید به عنوان یک آنتی‌اکسیدان قوی عمل می‌کند. این ماده با مهار آنزیم تیروزیناز که مسئول تولید ملانین است، به کاهش تولید ملانین (رنگدانه) کمک کرده و باعث روشن شدن لکه‌های تیره و یکدست شدن رنگ پوست می‌شود.

آمپول ضد لک و روشن کننده راویل دارای خاصیت رطوبت رسانی و ضد التهابی بسیار بالا برای پوست های حساس است. ترکیبات این آمپول به گونه ای طراحی شده که بدون تحریک و پوسته پوسته شدن، باعث کاهش و رفع لک های پوستی شده و تناز ناهمگون پوست را احیاء می کند.

آمپول ضد لک و روشن کننده راویل دارای بافت بسیار سبک، زود جذب و غیر چسبناک است. این آمپول یک محصول غیر کومدون زا بوده و برای انواع پوست حتی پوست های بسیار حساس نیز کاملا مناسب است.

 

آمپول ضد لک و روشن کننده راویل

فواید محصول :

  • درمان انواع لک و رفع ناهمگونی تناژ پوست
  • حاوی عصاره آسرولا، گلوتاتیون و اسکوربیک اسید
  • مهار آنزیم تیروزیناز و کاهش چشمگیر تولید ملانین
  • موثر در درمان لک های تیره و هایپرپیگمانتاسیون
  • دارای خاصیت رطوبت رسانی بسیار عمیق
  • ضد التهاب و تسکین دهنده بسیار قوی
  • تحریک سنتز کلاژن و افزایش الاستین در بافت پوست
  • جلوگیری از روند پیری پوست
  • بافت بسیار سبک، زود جذب و غیر چسبناک
  • 100% غیر کومدون زا
  • مناسب انواع پوست حتی پوست های بسیار حساس

 

آمپول ضد لک و روشن کننده راویل

نحوه مصرف :

پس از شستشوی صورت و استفاده از تونر، به مقدار لازم از محصول را به کل صورت بزنید و با حرکت ضربه ای دست باعث جذب آن شوید.

 

برای مشاهده محصولات مشابه کلیک کنید

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “آمپول ضد لک و روشن کننده راویل Raviel Acerola Dark Spot & Blemish Care Ampoule 30ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
آمپول ضد لک و روشن کننده راویلآمپول ضد لک و روشن کننده راویل Raviel Acerola Dark Spot & Blemish Care Ampoule 30ml
Original price was: ۷۸۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۷۳۸,۰۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار