-8%
, , , ,

اسنس گالاکتومیسس کوزارکس COSRX Galactomyces 95 Tone Balancing Essence 100ml

امتیاز 0 از 5 امتیاز 3 مشتری
(دیدگاه کاربر 0)

Original price was: ۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۹۶۴,۰۰۰ تومان.

محصول : کره جنوبی

حجم : 100 میل

انقضا: 2026/06

بارکد : 8809416471310

دسترسی: موجود در انبار


اسنس گالاکتومیسس کوزارکس یک محصول رطوبت رسان و تقویت کننده بسیار قوی برای پوست بوده که خواص روشن کنندگی، درخشان کنندگی و یکدست کنندگی فوق العاده ای به همراه دارد.این اسنس ناهمگونی تناژ پوست را به طور کامل رفع کرده و لک های ایجاد بر روی پوست درمان می کند.

 

اسنس گالاکتومیسس کوزارکس 100 میل

COSRX Galactomyces 95 Tone Balancing Essence 100ml

 

گالاکتومیسس نوعی مخمر بوده که در صنعت آبجو سازی کشور ژاپن کاربرد دارد. تحقیقات انجام شده توسط متخصصین پوست نشان می دهد این مخمر تاثیرات شگفت انگیزی بر روی پوست دارد که مهمترین آن یکدست کنندگی تناژ پوست است.

اسنس گالاکتومیسس کوزارکس حاوی 95% گالاکتومیسس تخمیر شده است. این ماده یک معجزه واقعی برای پوست های خسته و کدر است. خواص آنتی اکسیدانی بسیار بالای این ماده باعث کاهش چین و چروک و خطوط ایجاد شده در سطح پوست می شود. همچنین در برابر آسیب رادیکال های آزاد و عوامل مخرب محیطی نیز به خوبی از پوست محافظت می کند.

اسنس گالاکتومیسس کوزارکس ناهمگونی تناژ پوست را به طور کامل رفع کرده و لک های قهوه ای ایجاد شده بر روی پوست را به شدت کاهش می دهد. همچنین با خواص درمانی بسیار بالایی که دارد، تناژ پوست را کاملا روشن و درخشان می کند.

اسنس گالاکتومیسس کوزارکس در بحث رطوبت رسانی نیز فوق العاده است. هیالورونیک اسید و پانتنول دو ترکیب عالی این اسنس بوده که رطوبت را به عمیق ترین لایه های پوست انتقال داده و با حفظ طولانی مدت رطوبت، روند پیری پوست را به تاخیر می اندازند.

 

اسنس گالاکتومیسس کوزارکس

بافت این اسنس بسیار سبک، غیر چرب و فاقد چسبندگی می باشد. ترکیبات فعال این اسنس عمیقا پوست را تغذیه و تقویت کرده و باعث احیاء بافت سلولی پوست می شود.همچنین با تحریک سنتز کلاژن باعث افزایش الاستین و سفت شدن بافت سلولی پوست از درون می شود.

اسنس گالاکتومیسس کوزارکس برای انواع پوست مناسب است. این اسنس به عنوان یک محصول غیر کومدون زا با ترکیبات کاملا ایمن و وگان به بازار عرضه شده است. همچنین بر روی حیوانات نیز آزمایش نمی شود.

 

اسنس گالاکتومیسس کوزارکس

 

فواید محصول :

  • رطوبت رسان و تقویت کننده بسیار قوی برای پوست
  • حاوی 95% گالاکتومیسس
  • دارای خواص روشن کنندگی، درخشان کنندگی و یکدست کنندگی بسیار قوی
  • رفع کامل خستگی و تیرگی پوست
  • کاهش چشمگیر لک های قهوه ای پوست
  • خواص آنتی اکسیدانی بسیار بالا
  • کاهش چشمگیر چین و چروک و خطوط سطح پوست
  • غنی شده با هیالورونیک اسید و پانتنول
  • افزایش الاستین و سفت کننده بافت سلولی پوست
  • ترکیبات بسیار ایمن، کاملا وگان و غیر کومدون زا
  • مناسب انواع پوست حتی پوست های حساس و مستعد جوش

 

نحوه مصرف :

پس از شستشوی صورت و استفاده از تونر، چند قطره از اسنس را کف دستتان بریزید. و سپس به آرامی روی پوست فشار دهید تا جذب شود.

 

 

برای مشاهده محصولات مشابه کلیک کنید

ترکیبات محصول

Galactomyces Ferment Filtrate, Niacinamide, Panthenol, Glycerin, 1,2-Hexanediol, Butylene Glycol, Betaine, Sodium Hyaluronate, Allantoin, Xanthan Gum, Ethyl Hexanediol, Adenosine

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “اسنس گالاکتومیسس کوزارکس COSRX Galactomyces 95 Tone Balancing Essence 100ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
اسنس گالاکتومیسس کوزارکساسنس گالاکتومیسس کوزارکس COSRX Galactomyces 95 Tone Balancing Essence 100ml
Original price was: ۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۹۶۴,۰۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار