-11%
, , , , , , ,

بی بی کرم سیگنچر جیگوت Jigott Signature All In One SPF50 B.B Cream 50ml

Original price was: ۴۹۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۴۳۸,۰۰۰ تومان.

محصول : کره جنوبی

وزن: 50 میل

انقضاء : 2026/08

بارکد : 8809541283048

دسترسی: موجود در انبار


بی بی کرم سیگنچر جیگوت یک محصول آرایشی و مراقبتی با بالاترین سطح فاکتور های مراقبتی از پوست در برابر اشعه خورشید و رادیکال های آزاد است. این کرم با درجه محافظتی SPF50 و ++++PA همانند یک ضد آفتاب بسیار عالی از پوست در برابر اشعه خورشید محافظت می کند.

 

 

بی بی کرم سیگنچر جیگوت 50 میل

Jigott Signature All In One SPF50 B.B Cream 50ml

 

بی بی کرم سیگنچر جیگوت دارای بافت بسیار سبک با پوشش یکدست و یکنواخت برای پوست است. تناژ رنگی آن مشابه پوست طبیعی بوده و تمام نواقص پوست را به خوبی پوشش می دهد.همچنین ماندگاری طولانی مدت آن، شما را از تمدید زود هنگام بی نیاز می کند.

عصاره برگ درخت سرو و عصاره پونه کوهی ترکیبات تسکین دهنده و رطوبت رسان این بی بی کرم هستند. هردو این ترکیبات با رطوبت رسانی بسیار عمیق از هرگونه خشکی و دهیدراتگی پوست جلوگیری کرده و باعث کاهش چین و چروک و خطوط سطحی پوست می شود. این ترکیبات به دلیل خاصیت تسکین دهندگی فوق العاده ای که دارند، از واکنش های آلرزیک پوست با جدیت جلوگیری می کنند.

نیاسینامید و آدنوزین دیگر ترکیبات بی بی کرم سیگنچر جیگوت هستند. نیاسینامید از بروز جوش و آکنه جلوگیری کرده و سد دفاعی پوست را در ایده آل ترین حالت ممکن تقویت و بارسازی می کند. آدنوزین نیز یک ماده ضد پیری بسیار عالی و ایمن برای پوست محسوب می شود. آدنوزین سنتز کلاژن را تحریک کرده و باعث سفت شدن بافت سلولی پوست می شود.

بی بی کرم سیگنچر جیگوت دارای بافت بسیار لطیف بوده که به خوبی بر روی پوست پخش شده و هرگز پیل نمی شود. این محصول برای انواع تیپ های پوستی مناسب بوده و دارای فینیش نیمه مات می باشد.

 

بی بی کرم سیگنچر جیگوت

 

 

فواید محصول :

  • دارای بالاترین سطح فاکتور های مراقبتی از پوست (SPF50 و ++++PA)
  • بافت بسیار سبک و لطیف با پخش بسیار راحت
  • دارای تناژ رنگی مشابه با پوست طبیعی
  • ماندگاری بسیار طولانی مدت
  • غنی شده با عصاره برگ درخت سرو و عصاره پونه کوهی
  • تسکین دهنده و رطوبت رسان بسیار قوی
  • کاهش چین و چروک و خطوط سطحی پوست
  • حاوی نیاسینامید و آدنوزین
  • جلوگیری از هرگونه جوش و آکنه
  • فینیش نیمه مات
  • مناسب انواع پوست

 

 

 

نحوه مصرف :

20 دقیقه قبل از قرار گرفتن در آفتاب، به میزان لازم از کرم بر روی صورت و گردن مالیده و ماساژ دهید تا جذب شود.

 

برای دیدن موارد مشابه اینجا کلیک کنید

ترکیبات محصول

Wаtеr (Аquа), Minеrаl Оil, Еthylhеxyl Mеthоxyсinnаmаtе, Zinс Оxidе, Titаnium Diоxidе, Prоpylеnе Glyсоl, Cyсlоpеntаsilоxаnе, Bis-Еthylhеxylоxyphеnоl Mеthоxyphеnyl Triаzinе, Glyсеrin, Tеrеphthаlаtеаlkylidеnе Diсаmphоr Sulfоniс Асid, C12-15 Аlkyl Bеnzоаtе, Cаpryliс/Cаpriс Triglyсеridе, Cеtyl PЕG/PPG-10/1 Dimеthiсоnе, Dimеthiсоnе, Niасinаmidе, Isоаmyl p-Mеthоxyсinnаmаtе, Cyсlоhеxаsilоxаnеаnе, Sоdium Chlоridе, Sоrbitаn Sеsquiоlеаtе, Bеtаinе, Cl 77492, Frаgrаnсе (Pаrfum), Аluminum Hydrоxidе, Pоlyhydrоxystеаriс Асid, Chlоrphеnеsin, Cl 77491, Аllаntоin, Triеthоxyсаprylylsilаnе, Stеаriс Асid, Isоstеаriс Асid, Аdеnоsinе, Cl 77499, Sоrbitаn Triоlеаtе, Diprоpylеnе Glyсоl, Butylеnе Glyсоl, Tосоphеrоl, Chаmаесypаris Оbtusа Lеаf Еxtrасt, Оrigаnum Vulgаrе Lеаf Еxtrасt, Sаlix Аlbа (Willоw) Bаrk Еxtrасt, Cinnаmоmum Cаssiа Bаrk Еxtrасt, Lасtоbасillus/Sоybеаn Fеrmеnt Еxtrасt, Pоrtulаса Оlеrасеа Еxtrасt, Sсutеllаriа Bаiсаlеnsis Rооt Еxtrасt.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “بی بی کرم سیگنچر جیگوت Jigott Signature All In One SPF50 B.B Cream 50ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
بی بی کرم سیگنچر جیگوتبی بی کرم سیگنچر جیگوت Jigott Signature All In One SPF50 B.B Cream 50ml
Original price was: ۴۹۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۴۳۸,۰۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار