-8%
, , , , ,

تونر آبرسان و تسکین دهنده پانتنول تیام TIAM Vita B5 Toner 180ml

Original price was: ۹۲۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۸۴۳,۰۰۰ تومان.

محصول : کره جنوبی

حجم : 180 میل

انقضاء : 2026/11

بارکد : 8809863720047

دسترسی: موجود در انبار


تونر آبرسان و تسکین دهنده پانتنول تیام یک تونر روزانه فوق العاده ایمن و فرموله شده با پرو ویتامین B5 و فاکتورهای طبیعی NMF است. این تونر فورا رطوبت را به عمیق ترین لایه های پوست رسانده و با سد محافظتی که بر روی پوست ایجاد می کند، باعث قفل شدن رطوبت و جلوگیری از هدر رفتن آن برای مدت زمان طولانی می شود.

 

 

تونر آبرسان و تسکین دهنده پانتنول تیام 180 میل

TIAM Vita B5 Toner 180ml

 

پرو ویتامین B5 یا پانتنول یک ترکیب بسیار عالی برای ترمیم، تسکین و التیام بافت آسیب دیده یا حساس پوست است. پانتنول تعادل میزان چربی و رطوبت را در سطح پوست به ثبات رسانده و از هدر رفتن رطوبت به طور کامل جلوگیری می کند. این پرو ویتامین در نرمی و لطافت پوست نقش بسزایی داشته و برای پوست هایی که از درون دچار کم آبی شده اند، یک ترکیب بینظیر محسوب می شود. در این تونر به میزان 10000 پی پی ام پانتنول استفاده شده که در نوع خود شگفت انگیز است.

تونر آبرسان و تسکین دهنده پانتنول تیام غنی شده با هیالورونیک اسید، بتائین، کلاژن هیدرولیز شده و 3 نوع پپتاید بسیار ضروری برای ترمیم بافت سلولی پوست است. هیالورونیک اسید با رطوبت رسانی بسیار عمیق، باعث رفع دهیدراتگی در سطح و لایه های زیرین پوست می شود. بتائین یک ترکیب ارگانیک مشتق شده از نارگیل است. این ماده پیوند دهنده مولکول های آب و چربی در بافت پوست بوده و با تحریک سنتز کلاژن باعث سفت شدن و جلوگیری از افتادگی پوست می شود.

کلاژن هیدرولیز شده به همراه الیگو پپتاید، پالمیتول پنتا پپتاید و هگزا پپتاید ترکیبات ضد پیری تونر آبرسان و تسکین دهنده پانتنول تیام هستند. این پپتاید ها استحکام بافت پوست را در ایده آل ترین حالت ممکن حفظ کرده  و با کمک کلاژن هیدرولیز شده و تحریک سنتز کلاژن و الاستین، از هرگونه شل شدگی و افتاگی پوست جلوگیری می کنند. همچنین کلاژن هیدرولیز شده به دلیل توانایی بسیار بالایی که در حفظ طولانی مدت رطوبت دارد، از هرگونه خشکی و کشیدگی پوست با جدیت جلوگیری می کند.

تونر آبرسان و تسکین دهنده پانتنول تیام دارای ترکیبات فوق ایمن و فاقد الکل، عطر و رنگ مصنوعی است. این تونر PH پوست را در ایده آل ترین حالت ممکن حفظ کرده و سلامت پوست را به طور کامل تضمین می کند. این تونر برای انواع پوست به خصوص پوست هایی که از درون دچار کم آبی شده اند یک انتخاب فوق العاده خواهد بود.

 

 

تونر آبرسان و تسکین دهنده پانتنول تیام

فواید محصول :

  • تونر روزانه فوق العاده ایمن و فاقد الکل، عطر و رنگ مصنوعی
  • فرموله شده با پرو ویتامینB5 (پانتنول) و فاکتورهای طبیعی NMF
  • رطوبت رسانی فوق عمیق با حفظ طولانی مدت رطوبت
  • ترمیم کننده، تسکین دهنده و التیام بخش قوی بافت آسیب دیده پوست
  • غنی شده با هیالورونیک اسید، بتائین، کلاژن هیدرولیز شده
  • حاوی الیگو پپتاید، پالمیتول پنتا پپتاید و هگزا پپتاید
  • تحریک کننده سنتز کلاژن و افزایش الاستین در پوست
  • جلوگیری از شل شدگی و افتادگی پوست
  • تنظیم دقیق PH پوست
  • مناسب انواع پوست به خصوص پوست های کم آب و دهیدراته

 

 

نحوه مصرف :

روزانه 2 بار (صبح و شب) پس از شستشو با شوینده مخصوص، مقداری از محصول را روی پد مخصوص ریخته و به آرامی تمام صورت را پاک کنید.

 

 

 

برای مشاهده دیگر محصولات صورت اینجا کلیک کنید

ترکیبات محصول

Water, Niacinamide(Vitamin B3; 10%), Butylene Glycol, Arbutin(2%), Allantoin, Dipotassium Glycyrrhizate, Lindera Erythrocarpa Extract, Cornus Officinalis Fruit Extract, Geranium Thunbergii Extract, Hydroxyethylcellulose, Sodium Hyaluronate, Methylpropanediol, Laurylpyridinium Chloride, Chlorphenesin, 1,2-Hexanediol

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تونر آبرسان و تسکین دهنده پانتنول تیام TIAM Vita B5 Toner 180ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
تونر آبرسان و تسکین دهنده پانتنول تیامتونر آبرسان و تسکین دهنده پانتنول تیام TIAM Vita B5 Toner 180ml
Original price was: ۹۲۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۸۴۳,۰۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار