-6%
, , , ,

تونر بدون الکل سنتلا کوزارکس COSRX Centella Water Alcohl-Free Toner 150ml

Original price was: ۸۸۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۸۲۳,۰۰۰ تومان.

محصول : کره جنوبی

وزن : 150 میل

انقضا: 2027

بارکد : 8809416470085

دسترسی: موجود در انبار


تونر بدون الکل سنتلا کوزارکس یک تونر بسیار تسکین دهنده و التیام بخش، مناسب انواع پوست به خصوص پوست های حساس است. ترکیبات معدنی این تونر عمیقا پوست را تذیه کرده و سد دفاعی پوست را در ایده آل ترین حالت ممکن ترمیم و تقویت می کند.

 

 

تونر بدون الکل سنتلا کوزارکس 150 میل

COSRX Centella Water Alcohl-Free Toner 150ml

 

تونر بدون الکل سنتلا کوزارکس، کوچک ترین ذرات آلودگی و حتی گرد و غبار را از عمیق ترین منافذ پوست پاکسازی کرده و هرگز باعث تحریک پوست نمی شود. کوزارکس در این تونر، مشکوک ترین ترکیباتی که باعث تحریک پوست میشدند را کاملا حذف کرده و یک تونر بسیار ایمن با خواص ترمیم کنندگی و تسکین دهندگی بسیار بالا تولید کرده است.

در این تونر به میزان %84.69 آب معدنی چشمه ججو استفاده شده است. آب معدنی چشمه ججو یک منبع بسیار قوی از املاح و ترکیبات بسیار تقویت کننده و تغذیه کننده برای پوست محسوب می شود. خواص فوق العاده آب چشمه ججو در التیام فوری علائمی مانند سوزش، قرمزی و خارش پوست در نوع خود بینظیر است.

 

تونر بدون الکل سنتلا کوزارکس

10% از ترکیبات تونر بدون الکل سنتلا کوزارکس از عصاره خالص سنتلا آسیا تیکا تولید شده است. یک تسکین دهنده و ترمیم کننده بسیار قوی که سد دفاعی پوست را کاملا تقویت و ترمیم می کند. این ماده برای ترمیم اسکار آکنه و همچنین آکنه های التهابی نیز بسیار عالی عمل می کند.

اگر جزو افرادی هستید که پوستتان مدام دچار واکنش آلرژیک قرمزی یا سوزش می شود، تونر بدون الکل سنتلا کوزارکس یک انتخاب فوق العاده برای شما خواهد بود. این تونر فورا قرمزی و خارش پوست را کاهش داده و سطح دمای پوست به ثبات می رساند.

تونر بدون الکل سنتلا کوزارکس دارای ترکیبات بسیار ایمن بوده و هیچ ماده مضر و شیمیایی ندارد. این تونر برای انواع پوست به خصوص پوست های حساس یک انتخاب ایده آل است.

 

 

تونر بدون الکل سنتلا کوزارکس

 

 

 

فواید محصول:

  • تونر روزانه بسیار تسکین دهنده و التیام بخش
  • تقویت کننده و ترمیم کننده قوی سد دفاعی پوست
  • حاوی %84.69 آب معدنی چشمه ججو
  • سرشار از املاح معدنی تغذیه کننده و ترمیم کننده قوی پوست
  • حاوی %10 عصاره خالص سنتلا آسیاتیکا
  • رفع واکنش های آلرژیک پوست
  • الیام فوری قرمزی، سوزش و خارش پوست
  • فاقد الکل و هرگونه ماده شیمیایی مضر

 

نحوه مصرف :

روزانه ۲ بار (صبح و شب) پس از شستشو با شوینده مخصوص، مقداری از محصول را روی پد مخصوص ریخته و به آرامی تمام صورت را پاک کنید.

 

 

برای مشاهده محصولات مشابه کلیک کنید

ترکیبات محصول

Water, Centella Asiatica Leaf Water, Butylene Glycol , 1,2-Hexanediol, Betaine, Panthenol, Allantoin, Ethyl Hexanediol, Sodium Hyaluronate

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تونر بدون الکل سنتلا کوزارکس COSRX Centella Water Alcohl-Free Toner 150ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
تونر بدون الکل سنتلا کوزارکستونر بدون الکل سنتلا کوزارکس COSRX Centella Water Alcohl-Free Toner 150ml
Original price was: ۸۸۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۸۲۳,۰۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار