-23%
, , , ,

تونر بیجا اینیسفری innisfree Bija Cica Skin 30ml

Original price was: ۲۰۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۱۵۴,۰۰۰ تومان.

محصول: کره جنوبی

وزن: 30 میل

تاریخ انقضا: 2025/03/24

بارکد : 8809843681047

 

دسترسی: موجود در انبار



تونر بیجا اینیسفری یک ترکیب هیجان انگیز از عصاره بیجا و سنتلا آسیا تیکا برای پوست های مستعد لک و آکنه است. این تونر میزان ترشح چربی و سبوم اضافی پوست را کنترل کرده و در درمان لک های به جا مانده از جوش و آکنه بسیار عالی عمل می کند.

 

تونر بیجا اینیسفری 30 میل

innisfree Bija Cica Skin 30ml

 

عصاره بیجا (Bija) یک عصاره گیاهی است که به دلیل خواص ضدالتهابی و آنتی‌اکسیدانی خود به حفظ سلامت و زیبایی پوست کمک می‌کند. این عصاره معمولاً از میوه یا برگ‌های درخت بیجا (درخت کاج آرگانیا) به دست می‌آید و برای تسکین التهابات پوستی، کاهش قرمزی و محافظت از پوست در برابر آسیب‌های محیطی استفاده می‌شود. همچنین به بازسازی و ترمیم پوست کمک کرده و در حفظ نرمی و رطوبت آن موثر است.

عصاره بیجا که در تونر بیجا اینیسفری به کار رفته سرشار از سالیسیلیک اسید طبیعی است. سالیسیلیک اسید به طور عمیق به داخل منافذ پوست نفوذ کرده و چربی اضافی، سلول‌های مرده و باکتری‌ها را که باعث مسدود شدن منافذ می‌شوند، از بین می‌برد. علاوه بر این، سالیسیلیک اسید به کاهش التهاب و قرمزی کمک می‌کند و پوست را شفاف‌تر و صاف‌تر می‌سازد. برای افرادی که پوست چرب یا مستعد آکنه دارند، این ماده یک انتخاب مناسب است.

عصاره سنتلا آسیا تیکا یا سیکا یکی دیگر از ترکیبات مهم تونر بیجا اینیسفری است. سنتلا آسیاتیکا (Centella Asiatica) یک گیاه دارویی است که به دلیل خواص ترمیمی و ضد التهابی‌اش برای پوست بسیار محبوب است. این گیاه به تحریک تولید کلاژن کمک می‌کند، که موجب افزایش الاستیسیته و جوانسازی پوست می‌شود. همچنین، سنتلا آسیاتیکا در تسریع روند بهبود زخم‌ها، کاهش التهابات و التیام جای جوش‌ها و قرمزی‌های پوستی مؤثر است.

تونر بیجا اینیسفری با لایه برداری ملایم، از تجمع باکتری های مولد جوش و آکنه جلوگیری کرده و لک ناشی از آکنه را به حداقل می رساند. ترکیبات این تونر به گونه ای است که هرگز باعث تحریک و واکنش آلرژیک پوست نشده و با رطوبت رسانی بسیار عمیق مانع از خشکی و کشیدگی پوست می شود.

تونر بیجا اینیسفری دارای ترکیبات بسیار ایمن و غیر محرک است. این تونر PH پوست را کاملا تنظیم کرده و یک گزینه ایده آل برای پوست های مختلط، چرب و مستعد جوش و لک است.

 

 

تونر بیجا اینیسفری

 

فواید محصول :

 

  • کنترل دقیق میزان ترشح چربی و سبوم پوست
  • موثر در درمان انواع لک به خصوص لک های ناش از جوش و آکنه
  • حاوی عصاره بیجا و سنتلا آسیا تیکا
  • پاکسازی کامل باکتری های مولد جوش و آکنه
  • تسکین دهنده، التیام دهنده و آرامش بخش قوی پوست
  • لایه برداری بسیار ملایم بدون کوچکترین واکنش آلرژیک پوست
  • پاکسازی کامل چربی های انباشته شده در منافذ پوست
  • رطوبت رسانی بسیار عمیق و جلوگیری از خشکی و کشیدگی پوست
  • ترکیبات بسیار ایمن و 100% غیر کومدون زا
  • مناسب پوست های مختلط، چرب، مستعد لک و آکنه

 

 

 

نحوه مصرف تونر چای سبز :

روزانه 2 بار (صبح و شب) پس از شستشو با شوینده مخصوص، مقداری از محصول را روی پد مخصوص ریخته و به آرامی تمام صورت را پاک کنید.

 

برای مشاهده محصولات مشابه کلیک کنید

ترکیبات محصول

WATER / AQUA / EAU, PROPANEDIOL, BUTYLENE GLYCOL, HYDROGENATED POLYISOBUTENE, 1,2-HEXANEDIOL, BETAINE, BEHENYL ALCOHOL, AMMONIUM ACRYLOYLDIMETHYLTAURATE/VP COPOLYMER, FRAGRANCE / PARFUM, GLYCERYL CAPRYLATE, TROMETHAMINE, CARBOMER, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, ETHYLHEXYLGLYCERIN, DISODIUM EDTA, CAMELLIA SINENSIS LEAF EXTRACT

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تونر بیجا اینیسفری innisfree Bija Cica Skin 30ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
تونر بیجا اینیسفریتونر بیجا اینیسفری innisfree Bija Cica Skin 30ml
Original price was: ۲۰۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۱۵۴,۰۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار