-8%
, , , ,

تونر ضد جوش و ترمیم کننده سیکا تی تری جیگوت Jigott Cica tea tree Toner 250ml

Original price was: ۸۹۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۸۲۳,۰۰۰ تومان.

محصول : کره جنوبی

حجم: 250 میل

انقضاء : 2027

بارکد : 8809541282973

دسترسی: موجود در انبار



تونر ضد جوش و ترمیم کننده سیکا تی تری جیگوت یک تورن روزانه بسیار عالی برای پوست های مختلط، چرب و مستعد آکنه است. این تونربه آرامی تمام آلودگی ها،سبوم اضافی و باقی مانده مواد آرایشی را پاکسازی کرده و یک گزینه ایده آل برای ترمیم انواع جوش، آکنه و لک های به جا مانده از آن ها محسوب می شود.

 

تونر ضد جوش و ترمیم کننده سیکا تی تری جیگوت 250 میل

Jigott Cica tea tree Toner 250ml

 

تونر ضد جوش و ترمیم کننده سیکا تی تری جیگوت بدون کوچکترین تحریک و ایجاد خشکی یا کشیدگی، سطح پوست را لایه برداری کرده و تعادل میزان چربی و رطوبت را به ثبات می رساند. این تونر حاوی 2000 پی پی ام عصاره درخت چای ( تی تری) و 2000 پی پی ام عصاره خالص سنتلا آسیا تیکا است.

عصاره درخت چای دارای ترکیبات فعالی مانند ترپنین-۴-ال (terpinen-4-ol) است که اثرات ضدباکتریایی، ضدقارچی و ضدالتهابی قوی دارد. به همین دلیل، یکی از مؤثرترین درمان‌های طبیعی برای کاهش و جلوگیری از آکنه محسوب می‌شود. عصاره درخت چای با از بین بردن باکتری‌های مولد آکنه و کاهش التهاب، به پاکسازی پوست و بهبود سریع‌تر جای جوش کمک می‌کند. همچنین، به کنترل تولید چربی در پوست‌های چرب کمک کرده و از مسدود شدن منافذ جلوگیری می‌کند.

عصاره سنتلا آسیا تیکا به خاطر خواص ضدالتهابی و ترمیم‌کنندگی خود، به بهبود زخم‌ها، کاهش قرمزی و التهابات پوست کمک می‌کند. همچنین تولید کلاژن را تحریک کرده و به بازسازی بافت‌های آسیب‌دیده پوست کمک می‌کند، که آن را برای پوست‌های حساس و مستعد تحریک بسیار مناسب می‌سازد.

نیاسینامید و آدنوزین دیگر ترکیبات تونر ضد جوش و ترمیم کننده سیکا تی تری جیگوت هستند. نیاسینامید به تقویت سد دفاعی پوست، کاهش التهاب، روشن شدن لک‌ها و کنترل چربی پوست کمک می‌کند. از سوی دیگر، آدنوزین یک ترکیب ضد پیری است که با تحریک تولید کلاژن و کاهش چین و چروک‌ها، باعث بهبود خاصیت ارتجاعی و صاف‌تر شدن پوست می‌شود. این دو ماده به طور ترکیبی می‌توانند پوست را جوان‌تر، روشن‌تر و شاداب‌تر نشان دهند.

تونر ضد جوش و ترمیم کننده سیکا تی تری جیگوت

تونر ضد جوش و ترمیم کننده سیکا تی تری جیگوت غنی شده با عصاره اسطوخودوس و مریم گلی است. اسطوخودوس به دلیل خواص ضدالتهابی و ضدعفونی‌کننده، می‌تواند در تسکین التهاب، درمان آکنه و آرامش پوست موثر باشد. مریم گلی نیز با داشتن آنتی‌اکسیدان‌های قوی، به محافظت از پوست در برابر آسیب‌های محیطی و پیری زودرس کمک می‌کند. ترکیب این دو عصاره می‌تواند به بهبود بافت پوست، کاهش قرمزی و حفظ شادابی و سلامت آن کمک کند.

تونر ضد جوش و ترمیم کننده سیکا تی تری جیگوت به معنی واقعی تمام آن چیزی است که برای کنترل جوش، آکنه و لک های ناشی از آن ها به آن احتیاج دارید. ترکیبات رطوبت رسان و تسکین دهنده بسیار قوی این تونر از هرگونه خشکی و کشیدگی پوست جلوگیری کرده و بافت پوست را نرم و لطیف و عاری از مشکل می کند.

 

تونر ضد جوش و ترمیم کننده سیکا تی تری جیگوت

 

 

فواید محصول :

  • ترمیم کننده انواع جوش، آکنه و لک های ناشی از آن ها
  • حاوی 2000 پی پی ام عصاره درخت چای برای کنترل جوش و آکنه
  • حاوی 2000 پی پی ام عصاره سنتلا آسیا تیکا برای ترمیم و التیام پوست
  • روشن کننده بسیار قوی پوست
  • کاهش و بهبود چشمگیر ظاهر منافذ باز پوست
  • غنی شده با نیاسینامسد،آدنوزین، عصاره اسطوخودوس و مریم گلی
  • ضد باکتری، ضد قارچ و ضد التهاب
  • موثر در درمان انواع آکنه حتی آکنه التهابی
  • شاداب کننده و آرامش بخش قوی پوست
  • قابل استفاده برای مصرف روزانه
  • رطوبت رسان و تسکین دهنده بسیار قوی پوست
  • مناسب پوست های مختلط، چرب و مستعد آکنه

 

تونر ضد جوش و ترمیم کننده سیکا تی تری جیگوت

 

نحوه مصرف :

روزانه 2 بار (صبح و شب) پس از شستشو با شوینده مخصوص، مقداری از محصول را روی پد مخصوص ریخته و به آرامی تمام صورت را پاک کنید.

 

برای دیدن موارد مشابه اینجا کلیک کنید

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تونر ضد جوش و ترمیم کننده سیکا تی تری جیگوت Jigott Cica tea tree Toner 250ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
تونر ضد جوش و ترمیم کننده سیکا تی تری جیگوتتونر ضد جوش و ترمیم کننده سیکا تی تری جیگوت Jigott Cica tea tree Toner 250ml
Original price was: ۸۹۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۸۲۳,۰۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار