-15%
, , ,

تونر مولتی اکتیو پوست خشک و حساس مارگریت Margritte Dry & Sensitive Multi Active Toner 200ml

امتیاز 0 از 5 امتیاز 1 مشتری
(دیدگاه کاربر 0)

Original price was: ۱۹۸,۰۰۰ تومان.Current price is: ۱۶۷,۸۰۰ تومان.

محصول : ایران

حجم: 200 میل

انقضاء : 1406

بارکد :6265607400972

 

دسترسی: موجود در انبار



تونر مولتی اکتیو پوست خشک و حساس مارگریت یک تونر روزانه بسیار عالی با خواص رطوبت رسانی و تسکین دهندگی بسیار قوی برای پوست است. این تونر علاوه بر پاکسازی پوست، رطوبت مورد نیاز پوست را در بالاترین سطح ممکن، تامین و حفظ می کند.

 

تونر مولتی اکتیو پوست خشک و حساس مارگریت 200 میل

Margritte Dry & Sensitive Multi Active Toner 200ml

 

تونر مولتی اکتیو پوست خشک و حساس مارگریت حاوی هیالورونیک اسید، عصاره جینکوبیلوبا، عصاره کالاندولا و آلوئه ورا است. هیالورونیک اسید رطوبت مورد نیاز پوست را حفظ می‌کند، باعث نرمی و کاهش چین و چروک می‌شود و به شادابی و جوانی پوست کمک می‌کند.

عصاره جینکوبیلوبا برای پوست به دلیل خواص آنتی‌اکسیدانی و ضد التهابی خود شناخته شده است. این عصاره به محافظت از پوست در برابر آسیب‌های محیطی مانند آلودگی و اشعه ماوراء بنفش کمک می‌کند و همچنین می‌تواند گردش خون را بهبود بخشد، که منجر به تقویت اکسیژن‌رسانی و تغذیه بهتر پوست می‌شود. علاوه بر این، جینکوبیلوبا به کاهش قرمزی و التهاب‌های پوستی کمک کرده و باعث بهبود ظاهر کلی پوست شود.

کالاندولا با خواص ضدالتهابی و ضدعفونی‌کننده‌اش به تسکین و التیام زخم‌ها، التهابات و تحریکات پوستی کمک می‌کند. آلوئه‌ورا نیز با داشتن خاصیت مرطوب‌کنندگی و ترمیم‌کنندگی، باعث آبرسانی عمیق به پوست و تسریع فرآیند بازسازی آن می‌شود. ترکیب این دو عصاره می‌تواند به کاهش التهاب، بهبود زخم‌ها، تسکین پوست‌های خشک و حساس و حفظ سلامت عمومی پوست کمک کند.

دکسپانتنول و آلانتوئین دیگر ترکیبات مهم تونر مولتی اکتیو پوست خشک و حساس مارگریت هستند. دکسپانتنول، یا ویتامین B5، به عنوان یک عامل مرطوب‌کننده و آرام‌بخش برای پوست شناخته می‌شود که می‌تواند به بازسازی و تقویت پوست کمک کند. از طرف دیگر، آلانتوئین یک ترکیب طبیعی است که خواص ضد التهابی و آرام‌بخشی دارد و می‌تواند به تسریع در بهبود وضعیت پوست کمک کند.

تونر مولتی اکتیو پوست خشک و حساس مارگریت با خواص تسکین دهندگی و التیام بخشی بسیار بالا، آرامش از دست رفته پوست را باز می گرداند. این تونر دارای ترکیبات بسیار ایمن و فاقد الکل، مواد صابونی و پارابن می باشد.

تونر مولتی اکتیو پوست خشک و حساس مارگریت

 

فواید محصول :

  • رطوبت رسانی بسیار عمیق و لایه به لایه پوست
  • حاوی هیالورونیک اسید، عصاره جینکوبیلوبا، عصاره کالاندولا و آلوئه ورا
  • تسکین دهنده، التیام بخش و بهبود دهنده بافت پوست های خشک و حساس
  • موثر در درمان واکنش های آلرژیک پوست
  • افزایش میزان گردش خون و اکسیژن رسانی به پوست
  • غنی شده با دکسپانتنول و آلانتوئین
  • ترکیبات بسیار ایمن، غیر محرک و غیر کومدون زا
  • فاقد الکل، مواد صابونی و پارابن
  • مناسب پوست های خشک و حساس

 

نحوه مصرف :

روزانه 2 بار (صبح و شب) پس از شستشو با شوینده مخصوص، مقداری از محصول را روی پد مخصوص ریخته و به آرامی تمام صورت را پاک کنید.

 

برای دیدن موارد مشابه اینجا کلیک کنید

ترکیبات محصول

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تونر مولتی اکتیو پوست خشک و حساس مارگریت Margritte Dry & Sensitive Multi Active Toner 200ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
تونر مولتی اکتیو پوست خشک و حساس مارگریتتونر مولتی اکتیو پوست خشک و حساس مارگریت Margritte Dry & Sensitive Multi Active Toner 200ml
Original price was: ۱۹۸,۰۰۰ تومان.Current price is: ۱۶۷,۸۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار