-20%
, , , , ,

سرم آبرسان و روشن کننده هیالوسنس رویوال Revival Hyalusense Deep Hydration Serum 30ml

Original price was: ۵۴۴,۰۰۰ تومان.Current price is: ۴۳۶,۷۰۰ تومان.

محصول : ایران

حجم : 30 میل

انقضاء : 1407

بارکد : 6260000271709

 

در انبار موجود نمی باشد



سرم آبرسان و روشن کننده هیالوسنس رویوال یک سرم فوق العاده با آبرسانی عمیق به پوست و ماندگاری 48 ساعته بوده که با ترکیبات موثر خود به شفافیت و روشنی و همچنین کاهش چشمگیر خطوط و چروک صورت می پردازد. این سرم یک محصول ایده آل برای مبارزه با اولین نشانه های پیری در پوست است.

 

 

سرم آبرسان و روشن کننده هیالوسنس رویوال 30 میل

Revival Hyalusense Deep Hydration Serum 30ml

 

سرم آبرسان و روشن کننده هیالوسنس رویوال حاوی ترکیباتی هدفمند مانند تری هیالورونیک اسید، پروویتامین B5 و نیاسینامید است.این ترکیبات به بهبود چین و چروک پوستی و خطوط ریز که با عواملی مانند افزایش سن و تغذیه نامناسب بوجود می آیند پرداخته و با نفوذ به اعماق پوست آن را آبرسانی می کند. این سرم برای انواع پوست مناسب بوده و با خشکی و دهیدراته شدن پوست مقابله می کند.

تری هیالورونیک اسید یک ترکیب رطوبت رسان بسیار قوی است که در اکثر محصولات آبرسان حرفه‌ای وجود دارد. این ماده با جذب رطوبت 1000 برابری نسبت به وزن خود، از تبخیر آن‌ها از طریق سطح پوست جلوگیری می‌کند و با این کار مانع خشکی و کشیدگی بافت پوست می‌شود.

نیاسینامید از خواص بی‌شماری برخوردار است و مهم‌ترین آن‌ها، تنظیم ترشح چربی پوست است که از این طریق باعث بهبود جوش و آکنه می‌شود. همچنین این ماده به دلیل آبرسانی پوست، علائم پیری مانند چین‌وچروک، خطوط خنده و اخم را از بین می‌برد. نیاسینامید سنتز کلاژن را تحریک کرده و بافت سلولی پوست را سفت و محکم می کند.

 

 

سرم آبرسان و روشن کننده هیالوسنس رویوال

 

پروویتامین B5 یک ماده موثر در آبرسانی پوست محسوب می‌شود. علاوه بر این، به تنظیم چربی پوست کمک می‌کند و در کاهش جوش و آکنه نیز موثر است. همچنین سرم آبرسان هیالوسنس رویوال دارای فاکتور های طبیعی NMF است. NMF ترکیبی از چندین مرطوب‌کننده بوده که همگی با هم باعث آبرسانی عمیق پوست و حفط رطوبت مورد نیاز آن می‌شوند. در نتیجه خاصیت کشسانی پوست را افزایش داده و از این طریق به بهبود بافت پوست شما کمک می‌کنند.

سرم آبرسان و روشن کننده هیالوسنس رویوال دارای ترکیبات بسیار ایمن بوده و 96% از ترکیبات آن منشاء طبیعی و ارگانیک دارد. این سرم فاقد هرگونه پارابن و الکل بوده و دارای گواهینامه اکوسرت فرانسه می باشد.

 

سرم آبرسان و روشن کننده هیالوسنس رویوال

 

 

فواید محصول :

  • آبرسانی عمیق پوست با ماندگاری 48 ساعته
  • روشن کننده فوق العاده و کاهش دهنده چین و چیروک
  • مقابله با خشکی و دهیدراته شدن پوست
  • مناسب انواع پوست و غیر کمودون زا
  • حاوی تری هیالورونیک اسید آبرسان بسیار قوی
  • حاوی نیاسینامید ضد چروک و ضد آکنه
  • حاوی پروویتامین B5 تنظیم کننده چربی و التیام بخش
  • دارای فاکتور های مرطوب کننده طبیعی MNF
  • ترکیباتی بسیار ایمن با 96% منشاء طبیعی و ارگانیک
  • دارای گواهینامه اکوسرت فرانسه

 

نحوه مصرف :

به مقدار لازم بر روی پوست تمیز بزنید و ماساژ دهید تا جذب شود.صبح و شب قابل استفاده است.

 

 

برای مشاهده محصولات مشابه کلیک کنید

سبد خرید