-10%
, , ,

سرم دور چشم جینسینگ و رتینال بیوتی آف جئوسان Beauty Of Joseon Ginseng+Retinal Revive Eye Serum 30ml

Original price was: ۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۹۸۶,۰۰۰ تومان.

محصول : کره جنوبی

وزن : 30 میل

انقضاء : 2027

بارکد : 8809738316146

دسترسی: موجود در انبار



سرم دور چشم جینسینگ و رتینال بیوتی آف جئوسان یکی از محصولات پرطرفدار مراقبت از پوست کره‌ای است که به دلیل خواص ضد پیری و روشن‌کنندگی‌اش شهرت یافته است. این سرم با الهام از اصول زیبایی سنتی کره‌ای، از ترکیبات طبیعی استفاده می‌کند که در گذشته در مراقبت از پوست درباریان کره به کار می‌رفته است.

 

سرم دور چشم جینسینگ و رتینال بیوتی آف جئوسان 30 میل

Beauty Of Joseon Ginseng+Retinal Revive Eye Serum 30ml

 

سرم دور چشم جینسینگ و رتینال بیوتی آف جئوسان با ترکیب مواد فعال، به طور ویژه برای پوست حساس و نازک دور چشم فرموله شده است. ترکیبات اصلی این سرم شامل 10%عصاره جینسینگ و 2% رتینال است. جینسینگ، که قرن‌هاست در طب سنتی کره‌ای جایگاه ویژه‌ای دارد، به تغذیه پوست و بهبود خاصیت کشسانی آن کمک می‌کند. جینسینگ به افزایش تولید کلاژن در پوست کمک می‌کند. این پروتئین کلیدی باعث حفظ خاصیت ارتجاعی پوست شده و به کاهش چین و چروک و خطوط ریز کمک می‌کند.

رتینال یک شکل قوی از ویتامین A بوده که نسبت به رتینول مؤثرتر است. این ماده به تحریک تولید کلاژن، بهبود بافت پوست و کاهش ظاهر چین و چروک کمک می‌کند و برای نواحی حساس مانند اطراف چشم مناسب‌تر از رتینوئیک اسید است. این ترکیب مواد فعال نه تنها به جوان‌سازی و کاهش علائم پیری کمک می‌کند، بلکه باعث روشن شدن تیرگی‌های زیر چشم نیز می‌شود.

سرم دور چشم جینسینگ و رتینال بیوتی آف جئوسان بافتی سبک و غیر چرب دارد که به سرعت جذب پوست می‌شود و می‌توان آن را هم در صبح و هم شب استفاده کرد. این سرم علاوه بر خواص ضد پیری، پوست حساس اطراف چشم را به طور مؤثری آبرسانی و تغذیه می‌کند، که به مرور زمان موجب استحکام و بهبود ظاهر آن ناحیه می‌شود.

سرم دور چشم جینسینگ و رتینال بیوتی آف جئوسان این سرم برای افرادی که به دنبال محصولی برای کاهش خطوط ریز، چین و چروک و روشن کردن تیرگی‌های زیر چشم هستند، گزینه‌ای ایده‌آل محسوب می‌شود. با فرمولاسیون ملایم و استفاده از مواد طبیعی، این سرم برای انواع پوست، حتی پوست‌های حساس نیز مناسب است.

 

سرم دور چشم جینسینگ و رتینال بیوتی آف جئوسان

 

فواید محصول :

  • ضد چروک و روشن کننده قوی دور چشم
  • تقویت کننده و تغذیه کننده بسیار عمیق و قوی
  • حاوی 10%عصاره جینسینگ و 2% رتینال
  • افزایش تولید کلاژن و الاستین در بافت پوست
  • بافت بسیار سبک و غیر چرب
  • جذب فوری و 100% غیر میلیا زا
  • روشن کننده و رفع حلقه های تیزه اطراف چشم
  • تسکین دهنده و التیام بخش قوی
  • ترکیبات کاملا وگان و ارگانیک
  • قابل استفاده برای پوست های حساس

سرم دور چشم جینسینگ و رتینال بیوتی آف جئوسان

نحوه مصرف :

به میزان لازم از کرم بر روی استخوان گونه بزنید و با انگشتان دست به سمت زیر و اطراف چشم هدایت کنید. صبح و شب قابل استفاده است.

 

 

برای مشاهده محصولات مشابه کلیک کنید

ترکیبات محصول

Water, Oryza Sativa (Rice) Extract (30%), Dibutyl Adipate, Propanediol, Diethylamino Hydroxybenzoyl Hexyl Benzoate, Polymethylsilsesquioxane, Ethylhexyl Triazone, Niacinamide, Methylene Bis-benzotriazolyl Tetramethylbutylphenol, Coco-caprylate/Caprate, Caprylyl Methicone, Diethylhexyl Butamido Triazone, Glycerin, Butylene Glycol, Oryza Sativa (Rice) Germ Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Lactobacillus/Pumpkin Ferment Extract, Bacillus/Soybean Ferment Extract, Saccharum Officinarum (Sugarcane) Extract, Macrocystis Pyrifera (Kelp) Extract, Cocos Nucifera (Coconut) Fruit Extract, Panax Ginseng Root Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Monascus/Rice Ferment, Pentylene Glycol, Behenyl Alcohol, Poly C10-30 Alkyl Acrylate, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Decyl Glucoside, Tromethamine, Carbomer, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, 1,2-Hexanediol,Sodium Stearoyl Glutamate, Polyacrylate Crosspolymer-6, Ethylhexylglycerin, Adenosine, Xanthan Gum, Tocopherol, Lactobacillus/Rice Ferment, Aspergillus Ferment, Saccharomyces/Rice Ferment Filtrate

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “سرم دور چشم جینسینگ و رتینال بیوتی آف جئوسان Beauty Of Joseon Ginseng+Retinal Revive Eye Serum 30ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
سرم دور چشم جینسینگ و رتینال بیوتی آف جئوسانسرم دور چشم جینسینگ و رتینال بیوتی آف جئوسان Beauty Of Joseon Ginseng+Retinal Revive Eye Serum 30ml
Original price was: ۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۹۸۶,۰۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار