-23%
, , , ,

سرم روشن کننده وضد لک ویتامین سی آردن Ardene C-Factor Vitamin C Depigmenting Serum 30ml

امتیاز 0 از 5 امتیاز 1 مشتری
(دیدگاه کاربر 0)

Original price was: ۵۹۸,۰۰۰ تومان.Current price is: ۴۶۳,۰۰۰ تومان.

محصول : ایران

حجم: 30 میل

انقضاء : 2026

بارکد :6260147706904

 

دسترسی: موجود در انبار


سرم روشن کننده وضد لک ویتامین سی آردن باعث رفع تیرگی پوست و لک های ناشی از افزایش سن و افزایش شفافیت و درخشندگی پوست می شود. این سرم با دارا بودن خواص آنتی اکسیدانی قوی افزایش قوام و الاستیسیته پوست را به همراه داشته ودر برابر رادیکال های آزاد به خوبی از پوست محافظت می کند.

 

سرم روشن کننده وضد لک ویتامین سی آردن 30 میل

Ardene C-Factor Vitamin C Depigmenting Serum 30ml

 

سرم روشن کننده و ضد لک ویتامین سی آردن با تحریک سنتز کلاژن و الاستین باعث تجدید ساختار سلولی و تامین رطوبت مورد نیاز پوست می شود. این محصول یکی از روش های روشن کردن پوست بوده و در رفع هایپرپیگمنتاسیون نقش موثری ایفا می‌نماید. همچنین از تولید آنزیم های مختلف در پوست جلوگیری و به آن خاصیت ارتجاعی می بخشد.

ویتامین C یک آنتی اکسیدان قوی بوده که در برابر اثرات رادیکال‌های آزاد و عوامل مخرب DNA سلولی مقابله می‌کند. آسکوربوسیلان ملح پکتینات ویتامین C و پایدارترین نوع این ویتامین است. امکان استفاده از ویتامین C طبیعی به علت ناپایداری در محصولات موضعی وجود ندارد. در صورتی که آسکوربوسیلان بسیار پایدار بوده و نسبت به سایر مواد مشابه از جذب پوستی بهتری برخوردار است.

ویتامین C50 موجود در سرم روشن کننده وضد لک ویتامین سی آردن موجب فعال سازی سنتز رشته‌های کلاژن و افزایش استحکام ساختار پوست می‌شود. به علاوه در کاهش چین و چروک‌های سطحی، افزایش الاستیسیته، قوام و مقاومت پوست نیز تاثیر معجزه آسایی دارد. این ویتامین به وجود آمدن دیمر پیریمیدین را مهار کرده که علت اصلی ایجاد ملانوما در انسان می‌باشد. علاوه بر این، ویتامین سی به کمرنگ شدن کک و مک‌ها و نشانه‌های پیری پوست، جوان‌سازی، لطافت و روشن شدن پوست کمک می‌کند.

ترکیبات سرم روشن کننده وضد لک ویتامین سی آردن به گونه ای طراحی شده که حتی حساس ترین تیپ های پوستی و آنهایی که با این ویتامین دچار واکنش آلرژیک می شوند نیز هیچ منعی برای مصرف آن ندارند. بافت این سرم بسیار سبک و زود جذب بوده و هیچ سنگینی و چسبندگی بر روی پوست ایجاد نمی کند.

 

سرم روشن کننده وضد لک ویتامین سی آردن

 

فواید محصول :

  • رفع تیرگی پوست و لک های ناشی از افزایش سن
  • افزایش شفافیت و درخشندگی پوست
  • افزایش قوام و الاستیسیته پوست
  • تحریک سنتز کلاژن و افزایش الاستین
  • محافظت از پوست در برابر آسیب رادیکال های آزاد
  • تامین رطوبت مورد نیاز پوست
  • تجدید ساختار سلولی پوست

 

نحوه مصرف :

به مقدار لازم بر روی پوست تمیز بزنید و ماساژ دهید تا جذب شود. بهترین زمان ممکن استفاده از این سرم روزها و قبل از ضد آفتاب است. استفاده از ضد آفتاب در طول دوره مصرف این سرم الزامی است.

 

برای دیدن موارد مشابه اینجا کلیک کنید

ترکیبات محصول

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “سرم روشن کننده وضد لک ویتامین سی آردن Ardene C-Factor Vitamin C Depigmenting Serum 30ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
سرم روشن کننده وضد لک ویتامین سی آردنسرم روشن کننده وضد لک ویتامین سی آردن Ardene C-Factor Vitamin C Depigmenting Serum 30ml
Original price was: ۵۹۸,۰۰۰ تومان.Current price is: ۴۶۳,۰۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار