-14%
, , , ,

سرم روشن کننده ویتامین سی سسکین Soskin C20 Brightness Vitality Serum 30ml

Original price was: ۱,۱۵۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۹۸۵,۰۰۰ تومان.

محصول : ایران

حجم : 30 میل

انقضاء : 2026

بارکد : 6260000204301

تحت لیسانس شرکت کازمتیک ریسرچ گروپ فرانسه

 

دسترسی: موجود در انبار


سرم روشن کننده ویتامین سی سسکین یک سرم فوق العاده موثر در تقویت و درخشندگی پوست بوده که تحت لیسانس شرکت کازمتیک ریسرچ گروپ فرانسه تولید می شود. این سرم با غلظت 20% ویتامین سی به رفع آثار خستگی و روشن کنندگی قوی پوست می پردازد.

 

سرم روشن کننده ویتامین سی سسکین 30 میل

Soskin C20 Brightness Vitality Serum 30ml

 

لک های پوستی از جمله نگرانی هایی هستند که ظاهر یکنواخت پوست را بر هم زده  و سبب ایجاد ظاهری ناهمگون بر روی پوست میشوند. همانطور که می دانید بروز لک به دلیل عوامل مختلفی اتفاق می‌افتد که اصلی‌ترین عامل محرک آن نور خورشید است. در پروسه درمان لک  هر چقدر زودتر اقدام کنید لک ها زودتر از بین میروند. در این بین استفاده از ترکیبات و محصولات موثر ضد لک صورت سبب تسریع این پروسه و کمرنگ تر شدن ظاهر لکه ها و جلوگیری از ایجاد لک جدید میشوند.

سرم روشن کننده ویتامین سی سسکین طی مدت 30 روز باعث یکدست شدن رنگ پوست، درخشان تر شدن چهره، سفت تر شدن پوست و درنتیجه باعث بازیابی جوانی آن می شود. این سرم  یک محصول عالی برای پوست هایی که دچارعلائم پیری زودرس شده اند بوده و با بافت سبک و تازه خود به سرعت جذب پوست می شود. همچنین این سرم در افزایش تولید کلاژن موثر بوده و سنتز ملانین پوست را بشدت کاهش می دهد.

سرم روشن کننده ویتامین سی سسکین حاوی 20% لیپوزوم های ویتامین سی بوده که آثار خستگی پوست را از بین برده و در حین احیای درخشندگی و طراوت پوست، خطوط ریز و چین و چروک را کاهش می دهد.همچنین ویتامین سی غنی از آنتی اکسیدان بوده و تولید کلاژن را ارتقا داده و به کمرنگ شدن رنگدانه های پوستی کمک می کند.

سرم روشن کننده ویتامین سی سسکین رطوبت مورد نیاز پوست را به طور کامل تامین کرده و از خشکی و کشیدگی پوست جلوگیری می کند. این سرم حتی برای افرادی که پوستشان با مصرف ویتامین دچار واکنش آلرژیک می شود نیز هیچ منعی ندارد. زیرا فاقد هرگونه ماده شیمیایی مضر و محرک پوست می باشد.

 

سرم روشن کننده ویتامین سی سسکین

 

 

فواید محصول :

  • روشن کننده و درخشان قوی تناژ پوست
  • یکدست کننده تناژ رنگی پوست در مدت 30 روز
  • حاوی لیپوزوم های ویتامین سی با غلظت 20%
  • رفع آثار خستگی و کدری پوست
  • تحریک کننده سنتز کلاژن و افزایش الاستین در پوست
  • کاهش چین و چروک و نشانه های پیری پوست
  • آنتی اکسیدان بسیار قوی
  • رطوبت رسانی عمیق و جلوگیری از خشکی و کشیدگی پوست
  • فاقد هرگونه ماده شیمیایی مضر و محرک پوست
  • تحت لیسانس شرکت کازمتیک ریسرچ گروپ فرانسه

 

نحوه مصرف :

پس از شستشو و استفاده از تونر به میزان لازم از سرم بر روی پوست ریخته و به طور یکنواخت پخش کنید. در طول دوره استفاده از این سرم، استفاده از ضد آفتاب در روز الزامی است. بهترین زمان مصرف این سرم روزها قبل از ضد آفتاب است.

 

برای مشاهده محصولات مشابه کلیک کنید

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “سرم روشن کننده ویتامین سی سسکین Soskin C20 Brightness Vitality Serum 30ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
سرم روشن کننده ویتامین سی سسکینسرم روشن کننده ویتامین سی سسکین Soskin C20 Brightness Vitality Serum 30ml
Original price was: ۱,۱۵۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۹۸۵,۰۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار