-4%
, , , ,

سرم ضد جوش راکوتن Racuten Anti Acne Serum 30 ml

Original price was: ۳۷۴,۰۰۰ تومان.Current price is: ۳۵۹,۰۰۰ تومان.

محصول: ایران

حجم : 30 میل

تاریخ انقضا : 1405

بارکد : 6269474300267

دسترسی: موجود در انبار


سرم ضد جوش راکوتن  یک محصول چند کاره و یک راه حل تخصصی برای رفع جوش، آکنه و لک های ناشی از آن است. این سرم علاوه بر رفع جوش و آکنه موجود بر روی پوست از ایجاد دوباره آن پیشگیری کامل کرده و در رفع لک های ناشی از آن نیز بسیار موثر عمل می کند.

 

 

سرم ضد جوش راکوتن 30 میل

Racuten Anti Acne Serum 30 ml

 

سرم ضد جوش راکوتن مناسب برای انواع پوست دارای جوش و آکنه است که با خاصیت درمانی موجب جلوگیری و درمان جوش‌های پوست و لک‌های ناشی از آن می‌شود. این محصول مناسب برای جوش‌های سر سفید، جوش‌های سر سیاه بوده و به کاهش منافذ پوست کمک شایانی می‌نماید.

پری بیوتیک، آزلائیک اسید، توکوفریل استات، سالیسیلیک اسید، نیاسینامید و رتینول ترکیبات بسیار موثر سرم ضد جوش راکوتن بوده که برای درمان جوش، آکنه وعوامل ایجاد آن ها فوق العاده عمل می کنند. پری بیوتیک بوده که به متعادل سازی  پوست کمک کرده و از بروز آکنه پیشگیری و ترشح چربی را در سطح پوست کنترل می کند.

سالیسیلیک اسید با نفوذ به داخل پوست سلول‌های مرده را از لایه بالایی ریخته و به کاهش قرمزی و التهاب پوست کمک می‌کند. این ماده باعث کاهش تعداد جوش‌ها شده و در نتیجه به بهبودی پوست کمک خواهد کرد.

آزلائیک اسید یک ترکیب مراقبت از پوست چند منظوره است. به طوری که همزمان بر روی جوش، آکنه، اسکار، تیرگی، منافذ باز،لک و سلول های مرده پوست تاثیر مستقیم دارد. این اسید به شدت با التهاب و میکروب مبارزه کرده و در بهبود بیماری های پوستی نظیر روزاسه نیز موثر است.

رتینول خالص ترین نوع ویتامین A بوده که خاصیت ارتجاعی پوست را به شدت افزایش میدهد. همچنین برای درمان انواع لک به خصوص لک های قهوه ای ناشی از آفتاب و لک های هورمونی نیز بسیار موثر است. به طور کلی به دلیل اثبات مزایای عالی ضد پیری و نتایج تقویت کننده جوانی، تمام متخصصان پوست بر این باورند که رتینول یک استاندارد طلایی ضد پیری است.

 

سرم ضد جوش راکوتن

 

نیاسینامید یا نیکوتینامید یکی از مشتقات ویتامین B3 بوده که در دنیای زیبایی و سلامت پوست به عنوان ” اکسیر شگفت انگیز زیبایی” شناخته می شود. نیاسینامید به ساخت و ترمیم ساختمان کراتین پوست کمک کرده و با ترمیم مکانیسم تولید کراتین، به حفظ سلامت پوست کمک می‌کند. اما نیاسینامید فواید بسیار زیاد دیگری نیز دارد. که می توان به ترمیم پوست آسیب دیده، مبارزه با پیری، درمان جوش و آکنه، درمان لک و تیرگی، کاهش التهابات و قرمزی و ترمیم و تقویت سد دفاعی پوست اشاره کرد.

توکوفریل استات دارای خواص رطوبت رسانی به پوست بوده و به عنوان یک آنتی اکسیدان شناخته می‌شود که از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت میکند.

سرم ضد جوش راکوتن با دارا بودن ترکیبات بسیار ایمن از انباشته شدن باکتری های مولد جوش و آکنه جلوگیری می کند. این سرم به دلیل رطوبت رسانی بسیار بالا از هرگونه خشکی و کشیدگی پوست جلوگیری کرده و سطح هیدراتاسیون پوست را حفظ می کند.

 

 

 

فواید محصول :

  • راه حل تخصصی برای رفع جوش، آکنه و لک های ناشی از آن
  • حاوی پری بیوتیک، آزلائیک اسید، توکوفریل استات، سالیسیلیک اسید، نیاسینامید و رتینول
  • پاکسازی کامل باکتری های مولد جوش و آکنه و جلوگیری از تجمع مجدد آن ها
  • بدون ایجاد قرمزی، سوزش، تحریک و هرگونه واکنش آلرژیک پوست
  • رطوبت رسانی بسیار عمیق و جلوگیری از خشکی و دهیدراتگی پوست
  • موثر در درمان لک های ناشی از جوش و آکنه
  • تقویت سد دفاعی و متعادل سازی میزان چربی سطح پوست
  • کاهش چشمگیر منافذ باز پوست
  • ترکیبات بسیار ایمن

نحوه مصرف :

روزانه ۲ بار ترجیحا صبح و شب بعد از شستشوی صورت و استفاده از تونر ، روی نواحی جوش زده صورت مقداری از سرم را استفاده کنید.

 

برای مشاهده محصولات مشابه کلیک کنید

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “سرم ضد جوش راکوتن Racuten Anti Acne Serum 30 ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
سرم ضد جوش راکوتنسرم ضد جوش راکوتن Racuten Anti Acne Serum 30 ml
Original price was: ۳۷۴,۰۰۰ تومان.Current price is: ۳۵۹,۰۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار