-14%
, , , ,

سرم ضد لک و روشن کننده اسکوربیک اسید وکتور Vector Ascorbic Acid 4% & Alpha Arbutin 2% Solution 30 ml

(دیدگاه کاربر 1)

Original price was: ۶۳۲,۰۰۰ تومان.Current price is: ۵۴۲,۰۰۰ تومان.

محصول: ایران

حجم : 30 میل

تاریخ انقضا : 1406

بارکد : 6261238703321

دسترسی: موجود در انبار


سرم ضد لک و روشن کننده اسکوربیک اسید وکتور یک محصول بسیار ایمن با ترکیبات فعال و فرموله شده در آلمان، برای کاهش انواع لک و تیرگی پوست است. این سرم دارای بافت بسیار غلیظ بوده که خواص درمانی ضد پیری و روشن کنندگی بسیار بالایی دارد.

 

 

سرم ضد لک و روشن کننده اسکوربیک اسید وکتور 30 میل

Vector Ascorbic Acid 4% & Alpha Arbutin 2% Solution 30 ml

 

معمولا افرادی که پوست‌هایی لکه‌دار و پر از کک و مک دارند تمایل دارند با خرید محصولات باکیفیت، مشکلات پوستی خود را برطرف کرده و در نهایت نیز پوستی صاف و‌ بدون مشکل داشته باشند. اپیدرم پوست افرادی که لکه‌های بی‌شماری بر روی صورتشان نقش بسته است، معمولا ملانین زیادی ترشح می‌کند. مقدار زیاد ملانین در پوست باعث ایجاد لکه‌های محتلف بر روی پوست می‌شود، در واقع عامل اصلی ایجاد لک و کک و مک بر روی پوست، ملانین است.

در سرم ضد لک و روشن کننده اسکوربیک اسید وکتور به میزان 4% از اسکوربیک اسید خالص استفاده شده است. اسکوربیک اسید فرم پایدار ویتامین سی است که فرایند سنتز کلاژن را تحریک کرده و خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش میدهد. همچنین با کاهش سنتز ملانین، لک ها و کک و مک ها را روشن میکند. این ماده به دلیل دارا بودن خاصیت بسیار قوی ضد میکروبی و ضد باکتری، از بروز جوش و آکنه نیز جلوگیری می کند.

یکی دیگر از ترکیبات فعال سرم ضد لک و روشن کننده اسکوربیک اسید وکتور، آلفا آربوتین بوده که با غلظت 2% در این سرم وجود دارد. آلفا آربوتین یک ماده روشن کننده قوی پوست است که به طور طبیعی لکه های تیره را روشن کرده، جای جوش و آکنه را کاهش داده و از تغییر رنگ و هایپرپیگمانتاسیون جلوگیری می کند.در واقع آلفا آربوتین با منع تجمع ملانین در پوست نه تنها لک و تیرگی پوست را کاهش داده بلکه از بروز لک های جدید نیز جلوگیری می کند.

هم آلفا آربوتین و هم اسکوربیک اسید خاصیت روشن سازی و محو لکه های پوست را دارند و ترکیب آنها در این سرم، باعث شده تا شما یک سرم روشن کننده قوی داشته باشید که می تواند به خوبی باعث کمرنگ شدن لکه های پوستتان شود.

سرم ضد لک و روشن کننده اسکوربیک اسید وکتور د ارای ترکیبات بسیار ایمن و کلینیکال بوده و برای انواع تیپ های پوستی قابل استفاده است. این سرم باعث واکنش های آلرژیک پوست نشده و ترکیبات آن غیر کومدون زا می باشد.

 

 

سرم ضد لک و روشن کننده اسکوربیک اسید وکتور

فواید محصول :

  • کاهش و درمان انواع لک و تیرگی پوست
  • حاوی 4% اسکوربیک اسید و 2% آلفا آربوتین
  • کاهش چشمگیر انواع لک حتی لک های مقاوم و کک و مک
  • کنترل میزان تولید ملانین
  • تحریک کننده سنتز کلاژن
  • پیشگیری از بروز لک های جدید
  • بدون واکنش آلرژیک پوست
  • غیر کومدون زا
  • مناسب انواع پوست
  • فرموله شده در آلمان

نحوه مصرف :

بر روی پوست تمیز به مقدار کافی از سرم بریزید و با ضربه انگشتان دست آن را جذب پوست کنید. بهترین زمان مصرف این سرم شب ها در آخرین مرحله روتین پوستی است.

 

برای مشاهده محصولات مشابه کلیک کنید

1 دیدگاه برای سرم ضد لک و روشن کننده اسکوربیک اسید وکتور Vector Ascorbic Acid 4% & Alpha Arbutin 2% Solution 30 ml

  1. راحیل ناصری (مالک تایید شده)

    حس میکنم پوست صورتم یکم روشن تر شده. البته باید به طور مداوم و مرتب انجام بشه که نتیجه نهایی حاصل بشه 🙂

    • ادمین بیوتی کده پیراینده

      ممنون که نظرتون رو با ما به اشتراک می گذارید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
سرم ضد لک و روشن کننده اسکوربیک اسید وکتورسرم ضد لک و روشن کننده اسکوربیک اسید وکتور Vector Ascorbic Acid 4% & Alpha Arbutin 2% Solution 30 ml
Original price was: ۶۳۲,۰۰۰ تومان.Current price is: ۵۴۲,۰۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار