-6%
, , , , , ,

سرم ضد چروک رتینول باکوچیول تیام TIAM Vita A Bakuchiol Youth Serum 40ml

Original price was: ۹۶۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۸۹۹,۰۰۰ تومان.

محصول : کره جنوبی

وزن : 40 میل

انقضاء : 2026/09

بارکد : 8809416472553

 

دسترسی: موجود در انبار


سرم ضد چروک رتینول باکوچیول تیام یک کمپلکس درمانی برای رفع علائم پیری و جوانسازی پوست است. این دارای غلظت بسیار بالا و در عین حال بسیار سبک بوده و قادر است چین و چروک سطح پوست را رفع کرده و تناژ رنگی پوست را اصلاح کند.

 

سرم ضد چروک رتینول باکوچیول تیام 40 میل

TIAM Vita A Bakuchiol Youth Serum 40ml

 

سرم ضد چروک رتینول باکوچیول تیام ترکیبی از 3 ماده ضد پیری قدرتمند به نام های ویتامین A، باکوچیول و کلاژن هیدرولیز شده است. فرمولاسیون منحصر به فرد این سرم به گونه ای طراحی شده که تمام تیپ های پوستی حتی پوست های بسیار حساس نیز می توانند از آن استفاده کنند.

رتینیل پالمیتات ملایم ترین شکل ویتامین A (رتینول) بوده که پوست های حساس و کسانی که با استفاده از رتینول دچار واکنش های آلرژیک پوست می شوند نیز با آن هیچ مشکلی ندارند. این ماده تولید کلاژن و الاستین را در بافت های میانی پوست تقویت کرده و باعث می شود پوست از درون پر تر به نظر برسد. همچنین در کاهش چین و چروک و خطوط سطح پوست نیز فوق العاده عمل می کند.

باکوچیول نام دانه های گیاه ” بابچی” است که در طب هندی و چینی بسیار پرکاربد است. درسال 1973 برای اولین بار دانشمندان کشف کردن که باکوچیول دارای خواص شگفت انگیز آنتی اکسیدانی، ضد باکتری و ضد التهابی بسیار فراوان است. اخیرا تحقیقات بیشتر در مورد باکوچیول به این نتیجه رسیده است که این گیاه بر روی پوست دقیقا مانند رتینول ها عمل می کند. یعنی سنتزکلاژن را تحریک می کند،خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد، استحکام بافت سلولی پوست را تقویت می کند و سطح پوست را صاف و یکدست می کند.

کلاژن ماهی هیدرولیز شده خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش داده و باعث تحریک الاستین می شود. به همین دلیل استحکام بافت سلولی پوست افزایش پیدا کرده و پوست سفت و محکم می شود. این نوع کلاژن در رطوبت رسانی و حفظ رطوبت پوست نیز فوق العاده عمل می کند.

سرم ضد چروک رتینول باکوچیول تیام به خوبی می تواند تمام علائم پیری پوست را کاهش داده و درمان کند. این سرم در رفع انواع لک، حتی لک های مقاوم نیز بسیار عالی عمل می کند.همچنین تناژ رنگی پوست را به ثبات رسانده و سطح پوست را کاملا صاف و یکدست می کند.

 

سرم ضد چروک رتینول باکوچیول تیام

 

فواید محصول :

  • کمپلکس درمانی برای رفع علائم پیری و جوانسازی پوست
  • غلظت بسیار بالا و در عین حال بسیار
  • حاوی ویتامین A، باکوچیول و کلاژن هیدرولیز شده
  • کاهش چشمگیر چین و چروک و خطوط سطح پوست
  • دارای خواص ضد باکتری و ضد التهابی بسیار بالا
  • افزایش استحکام بافت سلولی پوست
  • تحریک سنتز کلاژن و الاستین در بافت میانی پوست
  • رطوبت رسانی بسیار عمیق و لایه به لایه پوست
  • کاهش انواع لک های پوستی حتی لک های مقاوم
  • مناسب انواع پوست حتی پوست های بسیار حساس

سرم ضد چروک رتینول باکوچیول تیام

نحوه مصرف :

بعد از پاکسازی و خشک کردن صورت، دو تا سه قطره از آنرا روی دستتان ریخته و به خوبی روی صورتتان پخش کنید.

این سرم باید روی پوست کاملا خشک و تمیز استفاده شود و پس از آن باید از مرطوب کننده استفاده کنید.

در زمان مصرف این سرم، استفاده از ضد آفتاب درتمام طول روز، لازم و ضروری است.

 

برای مشاهده دیگر محصولات صورت اینجا کلیک کنید

ترکیبات محصول

Water, Butylene Glycol, Glycerin, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, 1,2-Hexanediol, Polysorbate 60, Betaine, Dimethicone, Cetearyl Alcohol, Cetearyl Olivate, Panthenol, Sorbitan Olivate, Allantoin, Retinyl palmitate, Arachis Hypogaea (Peanut) Oil, Tocopheryl Acetate, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Bakuchiol, Xanthan Gum, Hydroxyethylcellulose, Hydrolyzed Collagen, Limonene, Adenosine, Citrus Aurantium Bergamia (Bergamot) Fruit Oil, Linalool, Tocopherol

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “سرم ضد چروک رتینول باکوچیول تیام TIAM Vita A Bakuchiol Youth Serum 40ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
سرم ضد چروک رتینول باکوچیول تیامسرم ضد چروک رتینول باکوچیول تیام TIAM Vita A Bakuchiol Youth Serum 40ml
Original price was: ۹۶۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۸۹۹,۰۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار