-7%
, , , , , ,

سرم هایپر رتینول ایزنتری Isntree Hyper Retinol Ex 1.0 Serum 20ml

امتیاز 0 از 5 امتیاز 1 مشتری
(دیدگاه کاربر 0)

Original price was: ۹۱۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۸۴۳,۰۰۰ تومان.

محصول : کره جنوبی

وزن: 20 میل

انقضاء : 2026/07

بارکد : 8809800940798

 

دسترسی: موجود در انبار


سرم هایپر رتینول ایزنتری یک سرم چند منظوره برای پوست بوده که به طور همزمان برای رفع علائم پیری، لک و آکنه تاثیر فوق العاده ای دارد. این سرم در مدت 4 هفته چین و چروک ها را به وضوح کاهش داده و تناژ پوست را به شدت روشن و درخشان می کند.

 

 

سرم هایپر رتینول ایزنتری 20 میل

Isntree Hyper Retinol Ex 1.0 Serum 20ml

 

سرم هایپر رتینول ایزنتری حاوی 1% مشتقات ویتامین A شامل رتینیل پالمیتات، رتینول و باکوچیول می باشد. فرمول منحصر به فرد این سرم حاوی مجموعه ای چشمگیر از مواد فعال است که بازسازی سلول های پوست را تحریک می کند.این سرم به لایه برداری سلول های کراتینه شده پوست کمک کرده که بافت پوست را بهبود می بخشد و رنگ پوست را یکدست تر می کند. همچنین می تواند به مبارزه با لکه های پیری، کوچک کردن منافذ و تقویت پوست کمک کند. رتینول در داخل بافت پوست، با اثرات رادیکال های آزاد مبارزه می کند، تقسیم سلولی را تحریک می کند، چین و چروک ها را کاهش می دهد و باعث تولید کلاژن و فیبرین می شود که پوست را سفت می کند.

سرم هایپر رتینول ایزنتری غنی شده با کمپلکسی متشکل از 5 نوع پپتاید بسیار قوی برای کاهش علائم پیری پوست است. پپتیدها می توانند پوست را آبرسانی کنند، ترمیم کنند، بهبود زخم را تسریع کنند و تولید کلاژن پوست را تحریک کنند. فرایند فعالیت پپتاید ها به گونه ای است که خطوط سطح پوست را کاهش داده و باعث سفت شدن بافت سلولی پوست می شوند.

این سرم حاوی 5 نوع سرامید برای حفظ رطوبت و ترمیم سد دفاعی پوست است. سرامیدها نقش مهمی در عملکرد سد دفاعی  پوست دارند. آنها به جلوگیری از دست دادن رطوبت و تقویت سد دفاعی پوست کمک می کنند و می توانند خشکی، پوسته پوسته شدن و مشکلات پوستی مانند بثورات آلرژیک، اگزما و پسوریازیس را از بین ببرند.

مادکاسیک اسید و فرولیک اسید دیگر ترکیبات سرم هایپر رتینول ایزنتری هستند. مادکاسیک اسید باعث تولید کلاژن می شود، واکنش های التهابی را کاهش می دهد و به بازسازی اپیدرم کمک می کند. فرولیک اسید یک آنتی اکسیدان قوی است. این ماده دارای فعالیت برجسته در مبارزه با اثرات مضر رادیکال های آزاد، محافظت موثر در برابر اشعه ماوراء بنفش، دارای اثر ضد میکروبی و ضد التهابی و مبارزه با آکنه است.

سرم هایپر رتینول ایزنتری یک مجموعه کامل و بی عیب نقص برای کاهش و درمان علائم پیری، تیرگی، لک، جوش و آکنه است. ترکیبات این سرم به گونه ای است که حتی حساس ترین تیپ های پوستی و کسانی که تا کنون از رتینول استفاده نکرده اند نیز هیچ مشکلی با آن نخواهند داشت.

 

سرم هایپر رتینول ایزنتری

 

 

فواید محصول :

  • سرم چند منظوره برای رفع علائم پیری، لک و آکنه
  • حاوی 1% مشتقات ویتامین A شامل رتینیل پالمیتات، رتینول و باکوچیول
  • کاهش چشمگیر چین و چروک و نواقص پوست در 4 هفته
  • غنی شده با کمپلکسی از 5 نوع سرامید و 5 نوع پپتاید
  • روشن کننده، درخشان کننده و شاداب کننده قوی پوست
  • بازسازی کننده قوی سلول های پوست
  • حفظ رطوبت بسیار عالی و ترمیم سد دفاعی پوست
  • افزایش سنتز کلاژن و الاستین در بافت پوست
  • کاهش مشکلات پوستی مانند بثورات آلرژیک، اگزما و پسوریازیس
  • ترکیبات فوق ایمن بدون کوچکترین واکنش آلرژیک پوست
  • مناسب انواع پوست حتی پوست های بسیار حساس

سرم هایپر رتینول ایزنتری

 

نحوه مصرف :

به میزان لازم بر روی پوست تمیز از سرم ریخته و با ضربه انگشتان دست آن را جذب پوست کنید. بهترین زمان مصرف این سرم، در روتین پوستی شب است.

 

برای دیدن موارد مشابه اینجا کلیک کنید

ترکیبات محصول

Water, Butylene Glycol, Glycerin, Niacinamide, Dibutyl Adipate, Caprylic/Capric Triglyceride, Bakuchiol(0.6%), Ammonium Acryloyldimethyltaurate/VP Copolymer, 1,2-Hexanediol, Hydrogenated Lecithin, Betaine, Hydroxyacetophenone, Retinyl Palmitate(0.3%), Sodium Stearoyl Glutamate, Tocopherol, Retinol(0.1%), Allantoin, Panthenol, Polysorbate 20, Adenosine, Cetearyl Alcohol, Disodium EDTA, Stearic Acid, Dipropylene Glycol, Hydroxypropyl Cyclodextrin, Polydextrose, Ceramide NP, Asiaticoside, Madecassic Acid, Asiatic Acid, Ceramide NS, Cholesterol, Phytosphingosine, Ferulic Acid, Ceramide AS, Ceramide AP, Copper Tripeptide-1, Acetyl Hexapeptide-8, Palmitoyl Pentapeptide-4, Palmitoyl Tetrapeptide-7, Palmitoyl Tripeptide-1, Ceramide EOP

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “سرم هایپر رتینول ایزنتری Isntree Hyper Retinol Ex 1.0 Serum 20ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
سرم هایپر رتینول ایزنتریسرم هایپر رتینول ایزنتری Isntree Hyper Retinol Ex 1.0 Serum 20ml
Original price was: ۹۱۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۸۴۳,۰۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار