-10%
, , , ,

ضد آفتاب تون آپ کنترل چربی پرتی Prreti Daily Tone Up Cica Sun Cream 50ml

Original price was: ۵۲۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۴۶۸,۰۰۰ تومان.

محصول : کره جنوبی

حجم : 50 میل

انقضاء : 2027

بارکد : 8809738321652

 

دسترسی: موجود در انبار



ضد آفتاب تون آپ کنترل چربی پرتی یک ضد آفتاب روزانه بسیار سبک با بالاترین سطح فاکتورهای مراقبتی از پوست در برابر نور خورشید و رادیکال های آزاد است. این ضد آفتاب تناژ پوست را کاملا صاف و یکدست کرده و چربی و سبوم اضافی پوست را کنترل می کند.

 

ضد آفتاب تون آپ کنترل چربی پرتی 50 میل

Prreti Daily Tone Up Cica Sun Cream 50ml

 

وظیفه اصلی کرم های ضد آفتاب تون آپ علاوه بر محافظت از پوست، صاف و یکدست و یکرنگ کردن تناژ پوست است. بلافاصله پس از مصرف این کرم ها تناژ پوست در همه جای صورت یکسان شده و ناهمگونی رنگی پوست رفع می شود. این کرم ها یک گزینه عالی برای پایه میکاپ نیز محسوب می شوند.

ضد آفتاب تون آپ کنترل چربی پرتی دارای فاکتور محافظتی با SPF 50 و +++PA است که به راحتی بر روی پوست پخش شده و هیچ چربی و سنگینی بر روی پوست ایجاد نمی کند. در این ضد آفتاب به میزان 1050 پی پی ام عصاره سنتلا آسیا تیکا، برای ترمیم و التیام بخشی پوست استفاده شده است.

عصاره سنتلا آسیاتیکا (Centella Asiatica) که به “علف ببر” نیز معروف است، یک ماده گیاهی محبوب در محصولات مراقبت از پوست است که به خاطر خواص ترمیم‌کنندگی و تسکین‌دهنده‌اش شناخته می‌شود. این عصاره می‌تواند به بهبود سریع‌تر زخم‌ها، کاهش التهاب، و تقویت کلاژن‌سازی کمک کند. همچنین به آبرسانی پوست و کاهش قرمزی و تحریک کمک کرده و برای پوست‌های حساس و آسیب‌دیده بسیار مناسب است.

عصاره چای سبز، عصاره ریشه شیرین بیان وعصاره رزماری دیگر ترکیبات ضد آفتاب تون آپ کنترل چربی پرتی هستند. عصاره چای سبز غنی از آنتی‌اکسیدان‌ها، به‌ویژه کاتچین‌ها است که به کاهش التهاب، جلوگیری از پیری زودرس، و محافظت در برابر آسیب‌های ناشی از اشعه ماوراء بنفش کمک می‌کند. همچنین خاصیت ضدباکتریایی آن می‌تواند به کاهش آکنه و تنظیم چربی پوست کمک کند، در حالی که رطوبت و لطافت پوست را افزایش می‌دهد.

عصاره شیرین‌بیان به دلیل خواص ضدالتهابی و روشن‌کننده‌اش، در کاهش لک‌های پوستی و قرمزی مؤثر است و به التیام پوست حساس کمک می‌کند. عصاره رزماری نیز با خاصیت آنتی‌اکسیدانی قوی، از پوست در برابر آسیب‌های محیطی محافظت کرده و به بهبود گردش خون و جوانسازی پوست کمک می‌کند. استفاده از این دو عصاره در محصولات مراقبتی می‌تواند به حفظ سلامت و شادابی پوست کمک کند.

ضد آفتاب تون آپ کنترل چربی پرتی به معنی واقعی یکی از سبک ترین ضد آفتاب هایی است که می توانید داشته باشید. هیالوورنیک اسید هیدرولیز شده این کرم، عمیقا پوست را رطوبت رسانی کرده و فرایند پیری پوست را به تاخیر می اندازد. این کرم برای انواع پوست حتی پوست های بسیار حساس نیز یک گزینه ایده آل است.

 

ضد آفتاب تون آپ کنترل چربی پرتی

فواید محصول :

  • ضد آفتاب روزانه بسیار سبک با بالاترین سطح فاکتورهای مراقبتی از پوست
  • دارای فاکتور محافظتی با SPF 50 و +++PA
  • صاف و یکدست کننده فوری سطح پوست
  • کنترل دقیق میزان ترشح چربی و سبوم پوست
  • حاوی 1050 پی پی ام عصاره سنتلا آسیا تیکا خالص
  • غنی شده با عصاره چای سبز، عصاره ریشه شیرین بیان وعصاره رزماری
  • روشن کننده و التیام بخش بسیار قوی پوست
  • محافظت کامل از پوست در برابر آسیب رادیکال های آزاد
  • حاوی هیالورونیک اسید هیدرولیز شده برای رطوبت رسانی عمیق و لایه به لایه پوست
  • مناسب انواع پوست حتی پوست های بسیار حساس

ضد آفتاب تون آپ کنترل چربی پرتی

نحوه مصرف :

20 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب، به میزان لازم به صورت و گردن بزنید و به طور یکنواخت پخش کنید.

 

برای مشاهده محصولات مشابه کلیک کنید

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ضد آفتاب تون آپ کنترل چربی پرتی Prreti Daily Tone Up Cica Sun Cream 50ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ضد آفتاب تون آپ کنترل چربی پرتیضد آفتاب تون آپ کنترل چربی پرتی Prreti Daily Tone Up Cica Sun Cream 50ml
Original price was: ۵۲۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۴۶۸,۰۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار