-13%
, , ,

ضد آفتاب رنگی پوست خشک و حساس پیکسل Pixxel Fluid Sun Screen SPF50 Sensitive And Dry Skin 50 ml

۲۰۵,۰۰۰ تومان۲۷۴,۰۰۰ تومان

محصول: ایران

حجم : 50 میل

تاریخ انقضا : 2027

بارکد : 6260623342978


ضد آفتاب رنگی پوست خشک و حساس پیکسل یک انتخاب عالی برای پوشش یکنواخت نواقص پوست با ماندگاری بسیار بالا و محافظت از پوست در برابر اشعه های یو وی و رادیکال های آزاد است.این محصول بر پایه آب بوده و جذب فوق العاده سریع دارد.

 

ضد آفتاب رنگی پوست خشک و حساس پیکسل 50 میل

Pixxel Fluid Sun Screen SPF50 Sensitive And Dry Skin 50 ml

 

ضد آفتاب رنگی پوست خشک و حساس پیکسل خاصیت آبرسانی بسیار بالایی دارد و با تکنولوژیPA+++  بالاترین محافظت را از پوست ارائه می دهد. با اینکه قدرت محافظتی بسیار بالایی دارد اما بافت سبک آن باعث مصرف مداوم آن حتی برای کسانی که تحمل کرم را ندارند شده‌ و موجب خستگی پوست نمی‌شود. علاوه بر این، در برابر تعریق مقاوم بوده و دارای فرمولاسیون ضدآب و بادوام است که مناسب افرادی که در طول روز فعالیت زیادی دارند هم خواهد بود.

این ضد آفتاب حاوی ویتامین B5 بوده که باعث حفظ کامل رطوبت در لایه های زیرین پوست می شود و در افزایش نرمی و لطافت پوست موثر است. این ویتامین سبب تسکین و التیام التهابات و ترمیم و احیای پوست آسیب دیده می شود. همچنین ویتامین E از ترکیبات دیگر این محصول میباشد که  سرشار از خواص آنتی اکسیدانی است که از پوست در برابر آسیب ها و اثرات مخرب رادیکال های آزاد و آلودگی های محیطی محافظت می کند.

 

هیالورونیک اسید موجود در این ضد آفتاب، رطوبت رسانی و هیدراتاسیون فوق العاده‌ای به پوست هدیه می‌دهد و از پیری پوست جلوگیری می‌کند. این ماده ترمیم کننده و جوانساز پوست است و خاصیت ارتجاعی آن را افزایش می‌دهد. هیالورونیک اسید آبرسانی را تا چندین برابر افزایش داده، رطوبت را در پوست حفظ می‌کند و از خشکی و زبری آن جلوگیری می‌نماید.

ضد آفتاب رنگی پوست خشک و حساس پیکسل دارای ترکیبات بسیار ایمن، کاملا وگان، بدون آزمایش بر روی حیوانات و غیر کومدون زا می باشد. بافت بسیار سبک این ضد آفتاب به راحتی بر روی پوست پخش شده و پوشش کاملا مات دارد. این محصول بهترین جایگزین برای کرم های ارایشی بوده و پوشش کامل نواقص پوست را تضمین کرده و ماندگاری بسیار بالایی دارد.

 

ضد آفتاب رنگی پوست خشک و حساس پیکسل 50 میل

 

 

فواید محصول :

 

  • محافظت کامل از پوست در برابر اشعه های یو وی و رادیکال های آزاد
  •  بافت فلوئیدی بسیار سبک با پوشش یکدست و کاملا مات و مخملی
  • محافظت در برابر هردو اشعه مضر UVA و UVB
  •  دارای SPF 50  و PA+++
  • غنی شده با هیالورونیک اسید، ویتامین B5 ویتامین E و نیاسینامید
  • ماندگاری طولانی مدت
  •  آنتی اکسیدان بسیار قوی
  • رطوبت رسانی بسیار عمیق و لایه به لایه پوست
  • افزایش سطح هیدراتاسیون و نرمی و لطافت پوست
  •  مقاوم در برابر آب و تعرق
  • ترکیبات بسیار ایمن، کامل وگان و بدون آزمایش بر روی حیوانات

 

ضد آفتاب رنگی پوست خشک و حساس پیکسل 50 میل

 

نحوه مصرف :

20 دقیقه قبل از خارج شدن از منزل، به میزان کافی بر روی پوست زده و به طور یکنواخت پخش کنید.

 

برای مشاهده محصولات مشابه کلیک کنید

رنگ

, ,

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ضد آفتاب رنگی پوست خشک و حساس پیکسل Pixxel Fluid Sun Screen SPF50 Sensitive And Dry Skin 50 ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ضد آفتاب رنگی پوست خشک و حساس پیکسل 50 میلضد آفتاب رنگی پوست خشک و حساس پیکسل Pixxel Fluid Sun Screen SPF50 Sensitive And Dry Skin 50 ml
۲۰۵,۰۰۰ تومان۲۷۴,۰۰۰ تومانانتخاب گزینه ها