-15%
, , ,

ضد آفتاب رنگی پوست چرب پیکسل Pixxel Fluid Sun Screen SPF50 Acne-Prone And Oily Skin 50ml

۲۴۳,۰۰۰ تومان۲۶۳,۰۰۰ تومان

محصول: ایران

حجم : 50 میل

تاریخ انقضا : 2027

بارکد : 6260623342947


ضد آفتاب رنگی پوست چرب پیکسل یک انتخاب عالی برای پوشش یکنواخت نواقص پوست با ماندگاری بسیار بالا و محافظت از پوست در برابر اشعه های UV و رادیکال های آزاد است.این ضدآفتاب بر پایه آب بوده و جذب فوق العاده بالایی دارد. همچنین ترکیبات ضد آکنه موجود در آن از بروز هرگونه جوش و آکنه جلوگیری می کند.

 

ضد آفتاب رنگی پوست چرب پیکسل 50 میل

Pixxel Fluid Sun Screen SPF50 Acne-Prone And Oily Skin 50ml

 

 

ضد آفتاب رنگی پوست چرب پیکسل بافت فوق العاده سبک و فرمولاسیونی بر پایه آب داشته و به سرعت جذب پوست می‌شود. خاصیت ضدآکنه برای پوست‌های چرب دارد و با فاکتور محافظتی SPF50 بالاترین محافظت را از پوست می‌کند. با اینکه این محصول قدرت محافظتی بسیار بالایی دارد اما بافت سبک آن باعث مصرف مداوم آن حتی برای کسانی که تحمل کرم را ندارند شده‌ و موجب خستگی پوست نمی‌شود. عدم ایجاد چسبندگی، عدم ایجاد برق و چربی روی پوست، ایجاد نکردن حالت سفیدی روی پوست از جمله مواردی است که با این ضد آفتاب تجربه می‌کنید.

ضد آفتاب رنگی پوست چرب پیکسل حاوی ویتامین B5  است. این ویتامین رطوبت را در پوست حفظ می کند و در افزایش نرمی و لطافت پوست موثر است. این ویتامین سبب تسکین و التیام التهابات و ترمیم و احیای پوست آسیب دیده می شود. همچنین ویتامین E از ترکیبات دیگر این محصول بوده که  سرشار از خواص آنتی اکسیدانی است و از پوست در برابر آسیب ها و اثرات مخرب رادیکال های آزاد و آلودگی های محیطی محافظت می کند.

هیالورونیک اسید موجود در این ضد آفتاب، رطوبت رسانی و هیدراتاسیون فوق العاده‌ای برای به پوست هدیه می‌دهد و از پیری پوست جلوگیری می‌کند. این ماده ترمیم کننده و جوانساز پوست است و خاصیت ارتجاعی آن را افزایش می‌دهد. هیالورونیک اسید آبرسانی را تا چندین برابر افزایش داده، رطوبت را در پوست حفظ می‌کند و از خشکی و زبری آن جلوگیری می‌نماید.

ضد آفتاب رنگی پوست چرب پیکسل کاملا وگان بوده و بدون آزمایش بر روی حیوانات تولید می شود. همچنین این محصول غیر کمودون زا میباشد و خاصیت آبرسانی هم دارد. این محصول بهترین جایگزین برای کرم های ارایشی بوده و پوشش کامل نواقص پوست را تضمین کرده و ماندگاری بسیار بالایی دارد.

 

 

فواید محصول :

 

  • بافت بسیار سبک بر پایه آب با جذب فوری
  • دارای فاکتور محافظتی با SPF 50
  • ضد جوش و آکنه
  • کنترل میزان چربی پوست
  • غنی شده با ویتامین B5 ، E و هیالورونیک اسید
  • تسکین دهنده و التیام بخش
  • رطوبت رسانی عمیق و حفظ طولانی مدت رطوبت
  • آنتی اکسیدان قوی
  • کاملا وگان و بدون آزمایش بر روی حیوانات
  • مناسب پوست های مختلط، چرب و مستعد جوش

 

 

نحوه مصرف :

20 دقیقه قبل از خارج شدن از منزل، به میزان کافی بر روی پوست زده و به طور یکنواخت پخش کنید.

 

برای مشاهده محصولات مشابه کلیک کنید

رنگ

, ,

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ضد آفتاب رنگی پوست چرب پیکسل Pixxel Fluid Sun Screen SPF50 Acne-Prone And Oily Skin 50ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ضد آفتاب رنگی پوست چرب پیکسل 50 میلضد آفتاب رنگی پوست چرب پیکسل Pixxel Fluid Sun Screen SPF50 Acne-Prone And Oily Skin 50ml
۲۴۳,۰۰۰ تومان۲۶۳,۰۰۰ تومانانتخاب گزینه ها