-9%
, , , ,

ضد آفتاب عصاره پیاز ایزنتری Isntree Onion Newpair SPF40 Sunscreen 50ml

امتیاز 0 از 5 امتیاز 1 مشتری
(دیدگاه کاربر 0)

Original price was: ۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۹۹۸,۰۰۰ تومان.

محصول : کره جنوبی

وزن: 50 میل

انقضاء : 2026/06

بارکد : 8809800940767

 

دسترسی: موجود در انبار


ضد آفتاب عصاره پیاز ایزنتری یک ضد آفتاب بسیار سبک روزانه و مناسب پوست های مستعد لک است. این ضد آفتاب دارای فیلتر محافظتی با SPF40 و +++PA بوده و بافت آن به گونه ای طراحی شده که زردی چهره را خنثی کرده و سطح پوست را کاملا صاف و یکدست می کند.

 

ضد آفتاب عصاره پیاز ایزنتری

Isntree Onion Newpair SPF40 Sunscreen 50ml

 

عصاره پیاز قرمز یک کمپلکس مولتی ویتامین شامل ویتامین های B،E وK است. خواص آنتی اکسیدانی بسیار بالای عصاره پیاز از آسیب رادیکال های آزاد در پوست جلوگیری کرده و خاصیت جوانسازی بسیار بالایی برای پوست دارد. در این ضد آفتاب به میزان 5% عصاره پیاز قرمز به کار رفته است.

عصاره گیاه هوتونیا کوردوتا و آلانتوئین ترکیبات فوق تسکین دهنده ضد آفتاب عصاره پیاز ایزنتری هستند. هوتونیا کورداتا یک گیاه گل دار بومی در کشورهای آسیای شرقی است که در طب سنتی قدیم از عصاره آن برای درمان التهابات پوستی و بیماری هایی مانند سارس استفاده می کردند. عصاره این گیاه دارای خواص آنتی اکسیدانی و ترمیم کنندگی بسیار بالا برای پوست بوده که باعث تسکین و ترمیم فوق العاده سطح خارجی پوست می شود. به نحوی که از هرگونه قرمزی، سوزش، خارش و التهابات پوست جلوگیری می کند.

آلانتوئین دارای اثرات شفا بخش برای پوست است. قدرت بینظیر این ماده در آبرسانی و حفظ رطوبت پوست، بینظیر است. به نحوی که رطوبت را فورا به لایه های زیرین پوست رسانده و برای مدت زمان طولانی قفل می کند. همچنین آلانتوئین بازسازی بافت سلولی را تسریع داده و از پوست در برابر عوامل مخرب محیطی و رادیکال های آزاد محافظت می کند.

ضد آفتاب عصاره پیاز ایزنتری دارای بافت خامه ای بسیار سبک بوده و فورا جذب پوست می شود. این کرم هیچ گونه چربی و چسبندگی در سطح پوست ایجاد نمی کند. همچنین می توانید از این ضد آفتاب به عنوان یک پایه آرایش استفاده کنید تا میکاپ بسیار تمیزی داشته باشید.

 

ضد آفتاب عصاره پیاز ایزنتری

 

 

فواید محصول :

  • ضد آفتاب بسیار سبک روزانه
  • دارای فیلتر محافظتی با SPF40 و PA+++
  • محافظت از پوست در برابر هر دو اشعه مضر UVA و UVB
  • حاوی 5% عصاره پیاز قرمز و کمپلکس ویتامین های B،E وK
  • صاف و یکدست کننده سطح پوست
  • رطوبت رسانی بسیار عمیق و لایه به لایه پوست
  • غنی شده با آلانتوئین و عصاره هوتونیا کوردوتا
  • خواص تسکین دهندگی و ترمیم کنندگی بسیار بالا
  • محافظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد
  • دارای فاکتورهای مراقبتی ضد لک
  • بافت خامه ای بسیار سبک بدون چربی و چسبندگی
  • قابل استفاده به عنوان پرایمر
  • مناسب انواع پوست حتی پوست های بسیار حساس

ضد آفتاب عصاره پیاز ایزنتری

نحوه مصرف :

20 دقیقه پیش از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، به مقدار کافی از کرم را روی پوست خود بمالید.

 

برای دیدن موارد مشابه اینجا کلیک کنید

ترکیبات محصول

Water, Homosalate, Ethylhexyl Methoxycinnatmate, Allium Cepa (Onion) Bulb Extract, Ethylhexyl Salicylate, Octocrylnene, Butyloctyl Salicylate, Butyl Methoxydibenzoymethane, Butylene Glycol, Niacinamide, Acrylates Copolymer, Polymethylsisesquioxane, C20-22 Alkyl Phosphate, C20-22 Alcohols, 1,2-Hexanediol, Glycerin, Caprylyl Methicone, Pentylene Glycol, Houttuynia Cordata Extract, Hydrogenated Lecithin, Ceyl Alcohol, Dicaprylyl Carbonate, Glyceryl Stearate, Silica, Tromethamine, Poly C10-30 Alkyl Acrylate, Titanium Dioxide, Coco-Caprylate/Caprate, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Dimethiconol Trisiloxane, Polyacrylate Crosspolymer-6, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer-6, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Tauate Copolymer, Polyisobutene, Ethylhexyglycerin, Kaolin, Adenosine, Polyhydroxystearic Acid, Xanthan Gum, Alumina, Triethoxycaprylyl, Sorbitan Oleate, Caprylyl/Capryl Glucoside, Allatoin, Tocopherol, Panthenol, Caprylic/Capric Triglyceride, Polyglyceryl-10 Diisostearate, Glycoproteins, Menadione, Ultramarines(Cl77007)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ضد آفتاب عصاره پیاز ایزنتری Isntree Onion Newpair SPF40 Sunscreen 50ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ضد آفتاب عصاره پیاز ایزنتریضد آفتاب عصاره پیاز ایزنتری Isntree Onion Newpair SPF40 Sunscreen 50ml
Original price was: ۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۹۹۸,۰۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار