-23%
, , ,

ضد آفتاب پری بیوتیک پوست چرب رویوال Revival Prebiotic Invisible SPF 50 Sun Fluid 50ml

Original price was: ۳۸۹,۳۰۰ تومان.Current price is: ۲۹۸,۷۰۰ تومان.

محصول : ایران

حجم : 40 میل

انقضاء : 1407

بارکد : 6260002651509

 

دسترسی: موجود در انبار


ضد آفتاب پری بیوتیک پوست چرب رویوال یک محافظ قدرتمند در برابر اشعه آفتاب با فاکتور های محافظتی SPF50 و +++PA بوده که علاوه بر محافظت در برابر نور آفتاب به آبرسانی قوی و کنترل چربی پوست می پردازد. بافت سبک و فلوئیدی این ضد آفتاب باعث جذب سریع آن به پوست می شود و هیچ اثر چربی از خود به جای نمی گذارد.

 

ضد آفتاب پری بیوتیک پوست چرب رویوال 50 میل

Revival Prebiotic Invisible SPF 50 Sun Fluid 50ml

 

ضد آفتاب پری بیوتیک پوست چرب رویوال یک انتخاب بسیار عالی برای افراد دارای پوست چرب و مختلط بوده و با فرمولاسیون منحصر به فرد خود مانع برق افتادن پوست و ایجاد چربی اضافی می شود. همچنین این ضد آفتاب دارای ترکیبات طبیعی و ارگانیک مفید مانند ویتامین E، پریبیوتیک و هیالورونیک اسید بوده و بر روی افزایش رطوبت، نرم کنندگی پوست و کنترل ترشح چربی آن موثر می باشد.

ویتامین E علاوه بر خواص ضد التهابی، سرشار از آنتی اکسیدان بوده و قادر به جذب انرژی نور فرا بفنش (یو وی) می باشد و از پوست در برابر نور خورشید، اشعه های مضر یو وی و رادیکال های آزاد مضر به خوبی محافظت می کند. همچنین این ویتامین یک نرم کننده و مرطوب کننده بسیار قوی برای پوست محسوب می شود.

ترکیب بعدی ضد آفتاب پری بیوتیک پوست چرب رویوال، آلفا گلوکان الگوساکارید است. این ماده یک پری‌ بیوتیک طبیعی است که به حفظ میکروبیوم طبیعی پوست و کنترل میکروب کمک می‌کند. همچنین عصاره آلوئه ورا از ترکیبات موثر این محصول می باشد. خواص ضد التهابی آلوئه ورا می‌تواند به کاهش التهابات پوستی ، آرامش و تسکین پوست پس از تعرض پرتوهای یو وی و سایر عوامل محیطی کمک کند.

هیالورونیک اسید موجود در این محصول یکی از فاکتور های مرطوب کننده طبیعی (NFM) است. علاوه بر آبرسانی، هیالورونیک اسید یک ترکیب موثر برای ترمیم پوست بوده و یک دفاع آنتی‌اکسیدانی در برابر عوامل محیطی ایجاد می‌کند. همچنین هیالورونیک اسید به دلیل ترمیم و بازسازی سد دفاعی پوست، توانایی پوست را در حفظ رطوبت افزایش می‌دهد.

ضد آفتاب پری بیوتیک پوست چرب رویوال فاقد هرگونه پارابن، روغن های معدنی و مواد مضر سرطان زا مانند PHT بوده و یک محصول غیر کمودون زا می باشد.

 

 

ضد آفتاب پری بیوتیک پوست چرب رویوال

فواید محصول :

  • محافظت قوی از پوست در برابر نور آفتاب و اشعه های یو وی
  • دارای فاکتور های محافظتی SPF 50 و PA+++
  • بافت فلوئیدی بسیار سبک و زود جذب
  • مناسب پوست های چرب و مختلط و مستعد جوش
  • آبرسان و مرطوب کننده بسیار موثر و قوی
  • حاوی ویتامین E، سرشار ازآنتی اکیسدان
  • حاوی پری بیوتیک طبیعی و عصاره آلوئه ورا
  • حاوی هیالورونیک اسید مرطوب کننده بسیار قوی 
  • فاقد چربی، پارابن و مواد سرطان زا
  • 100% غیر کمودون زا

 

نحوه مصرف :

پس از شستشوی صورت و استفاده از تونر، به مقدار لازم از محصول را به کل صورت بزنید و با حرکت ضربه ای دست باعث جذب آن شوید.

 

برای مشاهده محصولات مشابه کلیک کنید

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ضد آفتاب پری بیوتیک پوست چرب رویوال Revival Prebiotic Invisible SPF 50 Sun Fluid 50ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ضد آفتاب پری بیوتیک پوست چرب رویوالضد آفتاب پری بیوتیک پوست چرب رویوال Revival Prebiotic Invisible SPF 50 Sun Fluid 50ml
Original price was: ۳۸۹,۳۰۰ تومان.Current price is: ۲۹۸,۷۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار