-12%
, , , ,

فوم شستشو توت فرنگی میشا Missha Strawberry Cleansing Foam 172ml

Original price was: ۶۵۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۵۷۳,۰۰۰ تومان.

محصول : کره جنوبی

حجم: 172 میل

انقضاء : 2026/12

بارکد : 8809747946334

دسترسی: موجود در انبار



فوم شستشو توت فرنگی میشا یک شوینده روزانه بسیار عمیق و در عین حال ملایم با فرمولاسیونی خاص و منحصر به فرد است. ترکیب بی نظیر شیر و عصاره توت فرنگی در این شوینده، تمام آلودگی ها و مواد آرایشی را از صورت پاکسازی کرده و بلافاصله پوست را روشن و درخشان می کند.

 

 

فوم شستشو توت فرنگی میشا 172 میل

Missha Green Tea Cleansing Foam 172ml

 

عصاره توت فرنگی به دلیل غنی بودن از ویتامین C، آنتی‌اکسیدان‌ها و اسیدهای میوه، برای پوست فواید زیادی دارد. این عصاره می‌تواند به روشن‌تر شدن پوست کمک کند و تولید کلاژن را تحریک کند، که به جوانسازی و کاهش چین و چروک‌ها منجر می‌شود. همچنین خواص ضد التهابی آن می‌تواند به تسکین پوست‌های ملتهب و کاهش جوش‌ها و لکه‌های پوستی کمک کند. اسیدهای طبیعی موجود در توت فرنگی نیز به لایه‌برداری ملایم پوست و حذف سلول‌های مرده کمک می‌کنند.

پروتئین شیر سرشار از اسید های آمینه ضروری و بسیار مفید برای پوست بوده که گردش خون و متابولیسم را در سطح سلولی فعال می کند. پروتئین شیر باعث تقویت عروق خونی شده و از افتادگی و شل شدن پوست کاملا جلوگیری می کند. همچنین به لطف دارا بودن اثر روشن کنندگی، به طور موثر انواع لک و ناهمگونی پوست، حتی لک های ناشی از جای جوش و آکنه را کاهش داده و تناژ پوست را به شدت روشن و درخشان می کند.

در نگاه کلی میتوان فوم شستشو توت فرنگی میشا را یک شوینده بسیار عالی برای پوست های خسته، کدر و کم آب دانست. موم زنبور عسل موجود در این شوینده به عنوان یک مرطوب‌کننده طبیعی برای پوست بسیار مفید است. این ماده دارای خاصیت ضدباکتریایی و ضدالتهابی است که به تسریع بهبود زخم‌ها و جلوگیری از عفونت‌ها کمک می‌کند. همچنین، موم زنبور عسل با ایجاد یک لایه محافظ روی پوست، از خشکی آن جلوگیری کرده و رطوبت را در پوست حفظ می‌کند.

فوم شستشو توت فرنگی میشا دارای بافت کرمی بسیار نرم و لطیف بوده که غلظت بسیار بالایی دارد. ترکیبات آنتی اکسیدانی این شوینده، سنتز کلاژن و الاستین را تحریک کرده و باعث استحکام بافت سلولی پوست می شود. همچنین به شدت در برابر آسیب رادیکال های آزاد از پوست محافظت می کند.

فوم شستشو توت فرنگی میشا نهایت میزان رطوبت رسانی را برای پوست به ارمغان می آورد. این شوینده رطوبت را برای مدت زمان طولانی در بافت های میانی پوست حفظ کرده و از هرگونه خشکی و کشیدگی پس از شستشو جلوگیری می کند. همچنین با خواص تسکین دهندگی بسیار بالایی که دارد از واکنش های آلرژیک پوست مانند سوزش، خارش، قرمزی و پوسته پوسته شدن جلوگیری می کند.

فوم شستشو توت فرنگی میشا دارای ترکیبات بسیار ایمن و فاقد مواد صابونی می باشد. این شوینده برای انواع پوست به خصوص پوست های کم آب، خسته و کدر مناسب است.

 

فوم شستشو توت فرنگی میشا

 

 

فواید محصول :

  • شوینده روزانه بسیار عمیق و در عین حال ملایم
  • سرشار از عصاره شیر و چای سبز
  • پاکسازی تمام آلودگی ها و سبوم اضافی پوست
  • سرشار از آنتی اکسیدان های طبیعی، ویتامین ها و عناصر کمیاب
  • روشن کننده و درخشان کننده فوری و قوی پوست
  • افزایش لطافت و نرمی فوق العاده پوست
  • تحریک سنتز کلاژن و سفت کننده بافت پوست
  • رطوبت رسانی بسیار عمیق و حفظ طولانی مدت رطوبت
  • جلوگیری از هرگونه سوزش، خارش، قرمزی و پوسته پوسته شدن
  • ترکیبات بسیار ایمن و فاقد مواد صابونی
  • مناسب انواع پوست به خصوص پوست های مختلط، چرب و حساس

نحوه مصرف :

به مقدار لازم بر روی کف دست ها ریخته و بر روی صورت مرطوب پخش کنید. مقداری ماساژ دهید تا آلودگی ها جذب شوند. سپس با آب ولرم آبکشی کنید.

 

برای دیدن موارد مشابه اینجا کلیک کنید

رنگ

,

ترکیبات محصول

Water, Glycerin, Palmitic Acid, Myristic Acid, Stearic Acid, Potassium Hydroxide, Lauric Acid, Cocamidopropyl Betaine, Phenoxyethanol, Fragrance, Sodium Chloride, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Cellulose Gum, Polyquaternium-7, Arachidic Acid, Disodium EDTA, PEG-90M, Sodium Benzoate, Camellia Sinensis Leaf Extract, Butylene Glycol, Silica, Dipropylene Glycol, Milk Extract, Ethylhexylglycerin, Milk Protein Extract.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “فوم شستشو توت فرنگی میشا Missha Strawberry Cleansing Foam 172ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فوم شستشو توت فرنگی میشافوم شستشو توت فرنگی میشا Missha Strawberry Cleansing Foam 172ml
Original price was: ۶۵۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۵۷۳,۰۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار