-12%
, , ,

فوم شستشو روشن کننده مارگریت Margritte Vitamin C Cleansing Foam 150ml

امتیاز 0 از 5 امتیاز 1 مشتری
(دیدگاه کاربر 0)

Original price was: ۳۱۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۲۷۳,۴۰۰ تومان.

محصول : ایران

حجم: 150 میل

انقضاء : 1406

بارکد : 6265607400774

 

 

دسترسی: موجود در انبار



فوم شستشو روشن کننده مارگریت یک شوینده روزانه بسیار ایمن و ملایم، با قدرت پاک کنندگی بالا برای انواع پوست است. این فوم حاوی کمپلکسی از ترکیبات روشن کننده بوده که بلافاصله پس از مصرف تناژ پوست را روشن و درخشان می کند. همچنین در درمان انواع لک نیز بسیار مناسب است.

 

 

فوم شستشو روشن کننده مارگریت 350 میل

Margritte Vitamin C Cleansing Foam 150ml

 

فوم شستشو روشن کننده مارگریت غنی شده با ویتامین سی و آربوتین است. ویتامین سی یک ماده مغذی برای پوست بوده که نقش مهمی در سالم نگه داشتن آن دارد. ویتامین سی با خواص آنتی اکسیدان زیاد کاربرد ضد پیری و ضد لک دارد. همچنین برای پوست کلاژن سازی می کند و در شادابی و سرحال نگه داشتن پوست بسیار موثر است. از خواص بینظیر ویتامین سی می توان به درخشانی و یکدست کردن رنگ پوست و کاهش لکه های تیره اشاره کرد.

آربوتین یک ترکیب شیمیایی بسیار ایمن بوده که قادر به مهار آنزیم “تیروزیناز” است. این ماده با مهار آنزیم های تیروزیناز، سنتز ملانین را در اپیدرم متوقف می کند. آربوتین در کاهش انواع لک حتی لک های بسیار مقاوم مانند کک و مک، جای جوش، جای زخم و لک های ناشی از نور خورشید نیز بسیار موفق است. آربوتین همچنین روندی را که در آن نور UV باعث ایجاد رنگدانه می شود را کند می کند. به همین دلیل هم از مشکلات رنگدانه جلوگیری می کند و هم آن را درمان می کند.

فوم شستشو روشن کننده مارگریت غنی شده با هیالورونیک اسید و دکسپانتنول است. هیالورونیک اسید با رطوبت رسانی بسیار عمیق از هرگونه خشکی و کشیدگی پوست پس از شستشو جلوگیری کرده و از بروز علائم پیری پوست جلوگیری می کند. دکسپانتنول همان پروویتامین B5 است که خواص درمانی فوق العاده ای برای پوست دارد.  این پروویتامین یک عامل تسکین دهنده و مرطوب کننده بوده که به پوست کمک می کند رطوبت را جذب کرده و سپس آن را برای مدت طولانی حفظ کند. همچنین دکسپانتنول یک ترکیبی کلیدی مهم برای کاهش التهابات پوستی مانند خارش، سوزش، قرمزی و پوسته پوسته شدن نیز محسوب می گردد.

پروتئین هیدرولیز شده ابریشم، عصاره آلوئه ورا وعصاره مریم گلی دیگر ترکیبات فوم شستشو روشن کننده مارگریت هستند. این ترکیبات با خواص تسکین دهندگی بسیار بالایی که دارند از بروز هرگونه التهابات پوستی جلوگیری کرده و سطح پوست را کاملا نرم و لطیف می کنند.

فوم شستشو روشن کننده مارگریت دارای ترکیبات بسیار ایمن و فاقد مواد صابونی، الکل و پارابن است. این شوینده برای انواع پوست حتی پوست های بسیار حساس نیز کاملا مناسب است.

فوم شستشو روشن کننده مارگریت

 

فواید محصول :

  • شوینده روزانه بسیار ایمن و ملایم، با قدرت پاک کنندگی بالا
  • حاوی کمپلکس روشن کننده ویتامین سی و آربوتین
  • محافظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد
  • روشن کننده و درخشان کننده بسیار قوی پوست
  • موثر در کاهش و درمان انواع لک و تیرگی پوست
  • حاوی هیالورونیک اسید و دکسپانتنول برای رطوبت رسانی بسیار قوی
  • غنی شده با پروتئین هیدرولیز شده ابریشم، آلوئه ورا و مریم گلی
  • تسکین دهنده و التیام بخش بسیار قوی پوست
  • ترکیبات بسیار ایمن و فاقد مواد صابونی، الکل و پارابن
  • مناسب انواع پوست حتی پوست های بسیار حساس

 

نحوه مصرف :

به مقدار لازم بر روی کف دست ها ریخته و بر روی صورت مرطوب پخش کنید. مقداری ماساژ دهید تا آلودگی ها جذب شوند. سپس با آب ولرم آبکشی کنید.

 

برای دیدن موارد مشابه اینجا کلیک کنید

ترکیبات محصول

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “فوم شستشو روشن کننده مارگریت Margritte Vitamin C Cleansing Foam 150ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فوم شستشو روشن کننده مارگریتفوم شستشو روشن کننده مارگریت Margritte Vitamin C Cleansing Foam 150ml
Original price was: ۳۱۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۲۷۳,۴۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار