-13%
, , ,

فوم شستشو ضد جوش مارگریت Margritte Green Tea Cleansing Foam 150ml

Original price was: ۳۱۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۲۶۹,۸۰۰ تومان.

محصول : ایران

حجم: 200 میل

انقضاء : 1406

بارکد : 6265607400781

دسترسی: موجود در انبار



فوم شستشو ضد جوش مارگریت یک شوینده روزانه بسیار عالی برای پوست های مختلط، چرب و مستعد آکنه است. این شوینده حاوی کمپلکسی از ترکیبات پیشگیری کننده از بروز جوش و آکنه بوده و همچنین میزان ترشح چربی و سبوم پوست را کاملا کنترل می کند.

 

 

فوم شستشو ضد جوش مارگریت 150 میل

Margritte Green Tea Cleansing Foam 150ml

 

فوم شستشو ضد جوش مارگریت حاوی عصاره چای سبز و سالیسیلیک اسید است. عصاره چای سبز یک آنتی اکسیدان بسیار قوی برای کاهش علائم پیری پوست بوده که با تحریک سنتز کلاژن و الاستین باعث رفع چین و چروک و خطوط سطح پوست می شود.همچنین بازسازی سلولی پوست را در ایده آل ترین حالت ممکن انجام داده و یک سد محافظتی بسیار قوی بر روی پوست، برای جلوگیری از آسیب رادیکال های آزاد ایجاد می کند.

سالیسیلیک اسید یک اکتیو بسیار عالی از گروه اسیدهای بتاهیدروکسی اسید بوده که توانایی آن در درمان جوش، آکنه و لک های ناشی از آن ها از نظر علمی به اثبات رسیده است. این لایه بردار ملایم، نسبت به اسید های مشابه قدرت نفوذ بیشتری دارد. به همین دلیل میتواند به عمیق ترین منافذ پوست نفوذ کند و پاکسازی را از همان جا به خوبی انجام دهد. این کار باعث میشود  اندازه منافذ پوست در مدت کوتاهی به حداقل برسد.

فوم شستشو ضد جوش مارگریت غنی شده با زینک و دکسپانتونل است. ترکیباتی که به خوبی از واکنش های آلرژیک پوست جلوگیری کرده و خواص تسکین دهندگی و مرطوب کنندگی بسیار بالایی دارند. دکسپانتنول یک عامل تسکین دهنده و مرطوب کننده بوده که به پوست کمک می کند رطوبت را جذب کرده و سپس آن را برای مدت طولانی حفظ کند. همچنین دکسپانتنول یک ترکیبی کلیدی مهم برای کاهش التهابات پوستی مانند خارش، سوزش، قرمزی و پوسته پوسته شدن نیز محسوب می گردد.

فوم شستشو ضد جوش مارگریت دارای ترکیبات بسیار ایمن و فاقد مواد صابونی، الکل و پارابن است. این شوینده علیرغم پاک کنندگی بسیار بالایی که دارد، بسیار سبک و ملایم بوده و هرگز باعث تحریک پوست نمی شود. همچنین ترکیبات رطوبت رسان آن از هرگونه خشکی و کشیدگی پوست پس از شستسشو جلوگیری می کنند.

 

فوم شستشو ضد جوش مارگریت

 

 

فواید محصول :

  • شوینده روزانه عمیق و بسیار ملایم بدون تحریک پوست
  • حاوی سالیسیلیک اسید و عصاره چای سبز
  • جلوگیری و کاهش هرگونه جوش و آکنه
  • کنترل دقیق میزان چربی و سبوم اضافی پوست
  • تسکین دهنده و التیام بخش بسیار قوی
  • غنی شده با زینک و دکسپانتنول برای حفظ حداکثری رطوبت
  • جلوگیری از تجمع باکتری های مولد جوش و آکنه
  • ترکیبات بسیار ایمن و فاقد مواد صابونی، الکل و پارابن
  • مناسب پوست های مختلط، چرب و مستعد آکنه

نحوه مصرف :

به مقدار لازم بر روی کف دست ها ریخته و بر روی صورت مرطوب پخش کنید. مقداری ماساژ دهید تا آلودگی ها جذب شوند. سپس با آب ولرم آبکشی کنید.

 

برای دیدن موارد مشابه اینجا کلیک کنید

رنگ

,

ترکیبات محصول

Water, Glycerin, Palmitic Acid, Myristic Acid, Stearic Acid, Potassium Hydroxide, Lauric Acid, Cocamidopropyl Betaine, Phenoxyethanol, Fragrance, Sodium Chloride, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Cellulose Gum, Polyquaternium-7, Arachidic Acid, Disodium EDTA, PEG-90M, Sodium Benzoate, Camellia Sinensis Leaf Extract, Butylene Glycol, Silica, Dipropylene Glycol, Milk Extract, Ethylhexylglycerin, Milk Protein Extract.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “فوم شستشو ضد جوش مارگریت Margritte Green Tea Cleansing Foam 150ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فوم شستشو ضد جوش مارگریتفوم شستشو ضد جوش مارگریت Margritte Green Tea Cleansing Foam 150ml
Original price was: ۳۱۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۲۶۹,۸۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار