-13%
, , ,

فوم شستشو پوست خشک و حساس مارگریت Margritte Saw Palmetto Cleansing Foam 150ml

امتیاز 0 از 5 امتیاز 1 مشتری
(دیدگاه کاربر 0)

Original price was: ۳۱۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۲۶۸,۴۰۰ تومان.

محصول : ایران

حجم: 150 میل

انقضاء : 1406

بارکد : 6265607400798

 

 

دسترسی: موجود در انبار



فوم شستشو پوست خشک و حساس مارگریت یک شوینده روزانه ملایم و در عین حال عمیق برای پاکسازی پوست از آلودگی ها و باقی مانده مواد آرایشی است. ترکیبات رطوبت رسان و تسکین دهنده این فوم عمیقا پوست را آبرسانی کرده و از هرگونه واکنش آلرژیک پوست جلوگیری می کند.

 

 

فوم شستشو پوست خشک و حساس مارگریت 150 میل

Margritte Saw Palmetto Cleansing Foam 150ml

 

فوم شستشو پوست خشک و حساس مارگریت غنی شده با پرو ویتامین B5، کلاژن هیدرولیز شده و آلانتوئین است. پرو ویتامین B5، که به عنوان پانتنول نیز شناخته می‌شود، یکی از ترکیبات مهم در محصولات مراقبت از پوست است. این ماده به حفظ رطوبت طبیعی پوست کمک می‌کند و خاصیت ضد التهابی دارد که باعث تسکین و کاهش قرمزی و تحریکات پوستی می‌شود. همچنین، پانتنول توانایی بهبود بافت پوست و تقویت سد محافظتی آن را دارد، که به افزایش نرمی و لطافت پوست کمک می‌کند.

کلاژن هیدرولیز شده نوعی کلاژن است که به قطعات کوچکتر (پپتیدها) تجزیه شده تا بهتر جذب بدن شود. این ماده معمولاً به عنوان مکمل برای بهبود سلامت پوست استفاده می‌شود، زیرا می‌تواند به تقویت ساختار پوست، افزایش انعطاف‌پذیری، و کاهش چین و چروک‌ها کمک کند. مصرف کلاژن هیدرولیز شده می‌تواند تولید کلاژن طبیعی در بدن را تحریک کرده و به ترمیم بافت‌های پوستی کمک نماید، که در نتیجه پوست نرم‌تر و سالم‌تر به نظر می‌رسد.

آلانتوئین یک ترکیب طبیعی است که به دلیل خواص ترمیم‌کننده و ضدالتهابی خود در محصولات مراقبت از پوست استفاده می‌شود. این ماده به بهبود و تسریع روند ترمیم زخم‌ها و تحریک بازسازی سلول‌های پوست کمک می‌کند. آلانتوئین با خاصیت نرم‌کنندگی و مرطوب‌کنندگی، باعث کاهش تحریکات پوستی، تسکین پوست‌های حساس و افزایش نرمی و لطافت آن می‌شود. به همین دلیل، آلانتوئین به‌ویژه در محصولات مناسب برای پوست‌های خشک، آسیب‌دیده و حساس کاربرد دارد و به بازسازی و حفظ رطوبت طبیعی پوست کمک می‌کند.

فوم شستشو پوست خشک و حساس مارگریت با رطوبت رسانی بسیار عمیق، از هرگونه خشکی و کشیدگی پوست پس از شستشو جلوگیری می کند. ترکیبات تسکین دهنده این فوم از واکنش های آلرژیک پوست مانند، قرمزی، سوزش، خارش و پوسته پوسته شدن جلوگیری کرده و بافت بیرونی پوست را ترمیم و بازسازی می کنند.

فوم شستشو پوست خشک و حساس مارگریت دارای ترکیبات بسیار ایمن، غیر کودون زا و غیر محرک پوست می باشد. این شوینده فاقد الکل، پارابن و مواد صابونی بوده و به طور تخصصی برای پوست های خشک و حساس تولید شده است.

فوم شستشو پوست خشک و حساس مارگریت

 

فواید محصول :

  • شوینده روزانه ملایم و در عین حال عمیق
  • رطوبت رسانی بسیار عمیق پوست و جلوگیری از خشکی پس از شستشو
  • حاوی کلاژن هیدرولیز شده، پرو ویتامین B5 و آلانتوئین
  • ترمیم کننده و التیام بخش پوست های حساس
  • تقویت کننده قوی سد دفاعی پوست
  • جلوگیری از هرگونه سوزش، قرمزی، خارش و پوسته پوسته شدن
  • نرم کننده و لطیف کننده قوی پوست
  • ترکیبات بسیار ایمن، غیر کودون زا و غیر محرک پوست
  • فاقد الکل، پارابن و مواد صابونی
  • مناسب پوست های خشک و حساس

 

نحوه مصرف :

به مقدار لازم بر روی کف دست ها ریخته و بر روی صورت مرطوب پخش کنید. مقداری ماساژ دهید تا آلودگی ها جذب شوند. سپس با آب ولرم آبکشی کنید.

 

برای دیدن موارد مشابه اینجا کلیک کنید

ترکیبات محصول

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “فوم شستشو پوست خشک و حساس مارگریت Margritte Saw Palmetto Cleansing Foam 150ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فوم شستشو پوست خشک و حساس مارگریتفوم شستشو پوست خشک و حساس مارگریت Margritte Saw Palmetto Cleansing Foam 150ml
Original price was: ۳۱۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۲۶۸,۴۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار