-12%
, , , ,

فوم شستشو چای سبز میشا Missha Green Tea Cleansing Foam 172ml

Original price was: ۶۵۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۵۷۳,۰۰۰ تومان.

محصول : کره جنوبی

حجم: 172 میل

انقضاء : 2027

بارکد : 8809747946327

دسترسی: موجود در انبار


فوم شستشو چای سبز میشا یک شوینده روزانه بسیار عمیق و در عین حال ملایم با فرمولاسیونی خاص و منحصر به فرد است. ترکیب بی نظیر شیر و عصاره چای سبز در این شوینده، تمام آلودگی ها و مواد آرایشی را از صورت پاکسازی کرده و بلافاصله پوست را روشن و درخشان می کند.

 

 

فوم شستشو چای سبز میشا 172 میل

Missha Green Tea Cleansing Foam 172ml

 

عصاره چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان های طبیعی، ویتامین ها و عناصر کمیاب بوده که با اولین علائم تغییرات پوستی مرتبط با افزایش سن مبارزه می کند. این عصاره دارای اثر روشن کنندگی، تسکین دهندگی، ضد میکروبی و ترمیم کنندگی بوده و باعث دفع سبوم می شود.

پروتئین شیر سرشار از اسید های آمینه ضروری و بسیار مفید برای پوست بوده که گردش خون و متابولیسم را در سطح سلولی فعال می کند. پروتئین شیر باعث تقویت عروق خونی شده و از افتادگی و شل شدن پوست کاملا جلوگیری می کند. همچنین به لطف دارا بودن اثر روشن کنندگی، به طور موثر انواع لک و ناهمگونی پوست، حتی لک های ناشی از جای جوش و آکنه را کاهش داده و تناژ پوست را به شدت روشن و درخشان می کند.

فوم شستشو چای سبز میشا دارای بافت کرمی بسیار نرم و لطیف بوده که غلظت بسیار بالایی دارد. ترکیبات آنتی اکسیدانی این شوینده، سنتز کلاژن و الاستین را تحریک کرده و باعث استحکام بافت سلولی پوست می شود. همچنین به شدت در برابر آسیب رادیکال های آزاد از پوست محافظت می کند.

فوم شستشو چای سبز میشا نهایت میزان رطوبت رسانی را برای پوست به ارمغان می آورد. این شوینده رطوبت را برای مدت زمان طولانی در بافت های میانی پوست حفظ کرده و از هرگونه خشکی و کشیدگی پس از شستشو جلوگیری می کند. همچنین با خواص تسکین دهندگی بسیار بالایی که دارد از واکنش های آلرژیک پوست مانند سوزش، خارش، قرمزی و پوسته پوسته شدن جلوگیری می کند.

فوم شستشو چای سبز میشا دارای ترکیبات بسیار ایمن و فاقد مواد صابونی می باشد. این شوینده برای انواع پوست به خصوص پوست های مختلط، چرب و حساس مناسب است.

 

فوم شستشو چای سبز میشا

 

 

فواید محصول :

  • شوینده روزانه بسیار عمیق و در عین حال ملایم
  • سرشار از عصاره شیر و چای سبز
  • پاکسازی تمام آلودگی ها و سبوم اضافی پوست
  • سرشار از آنتی اکسیدان های طبیعی، ویتامین ها و عناصر کمیاب
  • روشن کننده و درخشان کننده فوری و قوی پوست
  • افزایش لطافت و نرمی فوق العاده پوست
  • تحریک سنتز کلاژن و سفت کننده بافت پوست
  • رطوبت رسانی بسیار عمیق و حفظ طولانی مدت رطوبت
  • جلوگیری از هرگونه سوزش، خارش، قرمزی و پوسته پوسته شدن
  • ترکیبات بسیار ایمن و فاقد مواد صابونی
  • مناسب انواع پوست به خصوص پوست های مختلط، چرب و حساس

نحوه مصرف :

به مقدار لازم بر روی کف دست ها ریخته و بر روی صورت مرطوب پخش کنید. مقداری ماساژ دهید تا آلودگی ها جذب شوند. سپس با آب ولرم آبکشی کنید.

 

برای دیدن موارد مشابه اینجا کلیک کنید

رنگ

,

ترکیبات محصول

Water, Glycerin, Palmitic Acid, Myristic Acid, Stearic Acid, Potassium Hydroxide, Lauric Acid, Cocamidopropyl Betaine, Phenoxyethanol, Fragrance, Sodium Chloride, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Cellulose Gum, Polyquaternium-7, Arachidic Acid, Disodium EDTA, PEG-90M, Sodium Benzoate, Camellia Sinensis Leaf Extract, Butylene Glycol, Silica, Dipropylene Glycol, Milk Extract, Ethylhexylglycerin, Milk Protein Extract.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “فوم شستشو چای سبز میشا Missha Green Tea Cleansing Foam 172ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فوم شستشو چای سبز میشافوم شستشو چای سبز میشا Missha Green Tea Cleansing Foam 172ml
Original price was: ۶۵۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۵۷۳,۰۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار