-12%
, , , , ,

مولتی کرم آکوا کلاژن پپتاید دویتری DEWYTREE Aqua Collagen Peptide Multi Cream 50ml

Original price was: ۸۷۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۷۶۹,۰۰۰ تومان.

محصول : کره جنوبی

وزن : 50 میل

انقضاء : 2026/09

بارکد : 8809203134145

 

دسترسی: موجود در انبار


مولتی کرم آکوا کلاژن پپتاید دویتری یک کرم بینظیر و بسیار قوی برای جوانسازی و رطوبت رسانی عمیق به لایه های زیرین پوست است. این کرم به طور همزمان پوست را رطوبت رسانی کرده، بافت پوست را سفت و چین و چروک ها را کاهش داده و تناژ پوست را به شدت روشن و درخشان می کند.

 

مولتی کرم آکوا کلاژن پپتاید دویتری 50 میل

DEWYTREE Aqua Collagen Peptide Multi Cream 50ml

 

مولتی کرم آکوا کلاژن پپتاید دویتری تمام آن چیزی است که برای جوانسازی پوست به ان احتیاج دارید. پپتاید های ریز مولکول این کرم جذب فوق العاده بالایی در بافت میانی پوست داشته و می توانند بافت های آسیب دیده را ترمیم و باز سازی کنند. این پپتاید های با افزایش الاستین و تحریک سنتز کلاژن باعث استحکام بافت پوست شده و چین و چروک ها را به حداقل می رسانند.

کلاژن هیدرولیز شده موجود در این کرم علاوه بر افزایش الاستین و استحکام بافت سلولی، رطوبت را برای مدت زمان طولانی در بافت پوست حفظ می کند. به همین دلیل پوست از درون پر تر شده و چین و چروک های سطح پوست تا حد زیادی کاهش پیدا می کنند. در این کرم به میزان 150 میلی گرم کلاژن هیدرولیز شده وجود دارد که می توان گفت چندین برابر بیشتر از محصولات مشابه است.

مولتی کرم آکوا کلاژن پپتاید دویتری سرشار از آربوتین و نیاسینامید است. این دو ترکیب در کنار یکدیگر برای انواع لک های پوستی و افرادی که پوست تیره و کدر دارند، همانند یک معجزه عمل می کنند. از طرف دیگر نیاسینامید در کاهش لک های ناشی از جوش و آکنه و همچنین بهبود ظاهر منافذ باز پوست نیز فوق العاده عمل می کند.

عصاره بابونه، آلوئه ورا، چای سبز،گل مغربی،کاج و ملون دیگر ترکیبات ارگانیک مولتی کرم آکوا کلاژن پپتاید دویتری هستند. ترکیباتی که هم خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار بالایی داشته و هم قدرت تسکین دهندگی و التیام بخشی فوق العاده ای برای پوست های حساس دارند. همچنین با قدرت بسیار بالایی از پوست در برابر رادیکال های آزاد و عوامل مخرب محیطی محافظت می کنند.

مولتی کرم آکوا کلاژن پپتاید دویتری دارای بافت ژلی و بسیار سبک بوده و فورا جذب پوست می شود. این کرم فاقد 20 نوع ماده شیمیایی مضر برای پوست بوده و به عنوان یک محصول غیر کومدون زا و غیر آلرژیک به بازار عرضه شده است.

 

مولتی کرم آکوا کلاژن پپتاید دویتری

 

فواید محصول :

  • کرم بینظیر و بسیار قوی برای جوانسازی و رطوبت رسانی عمیق
  • روشن کننده، تسکین دهنده و التیام بخش بسیار قوی پوست
  • حاوی پپتاید های ریز مولکول با جذب بسیار بالا
  • ترمیم و بازسازی لایه های آسیب دیده پوست
  • حاوی 150 میلی گرم کلاژن هیدرولیز شده
  • غنی شده با نیاسینامید و آربوتین
  • کاهش چین و چروک و سفت کننده بافت پوست
  • تحریک سنتز کلاژن و افزایش الاستین
  • بافت ژلی بسیار سبک با جذب فوری
  • فاقد 20 نوع ماده شیمیایی مضر و محرک پوست
  • 100% غیر کومدون زا
  • مناسب انواع پوست حتی پوست های بسیار حساس

 

نحوه مصرف :

بعد از پاکسازی و خشک کردن صورت، به میزان لازم از کرم بر روی صورت و گردن بمالید و ماساژ دهید تا جذب شود.

 

برای مشاهده دیگر محصولات صورت اینجا کلیک کنید

ترکیبات محصول

Water, Glycerin, Dipropylene Glycol, Betaine, Dimethicone, Cyclomethicone, Arbutin, Alcohol, Carbomer, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Hydrolyzed Collagen, Niacinamide, Sciadopitys Verticillata Root Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Althaea Rosea Flower Extract, Hydrolyzed Rye Phytoplacenta Extract, Phellinus Linteus Extract, Hydrogenated Lecithin, Adenosine, Potassium Hydroxide, Biosaccharide Gum-1, Decyl Glucoside, Lauryl Glucoside, Polyglyceryl-10 Laurate, Polyglyceryl-10 Myristate, 1,2-Hexanediol, Chlorphenesin, Caprylyl Glycol, Trisodium EDTA, Fragrance.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “مولتی کرم آکوا کلاژن پپتاید دویتری DEWYTREE Aqua Collagen Peptide Multi Cream 50ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
مولتی کرم آکوا کلاژن پپتاید دویتریمولتی کرم آکوا کلاژن پپتاید دویتری DEWYTREE Aqua Collagen Peptide Multi Cream 50ml
Original price was: ۸۷۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۷۶۹,۰۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار