-6%
, , ,

میسلارواتر آبرسان هیالوسنس رویوال Revival Hyalusense Hydrating MICELLAR WATER 200 ml

Original price was: ۲۳۳,۰۰۰ تومان.Current price is: ۲۱۹,۶۰۰ تومان.

محصول : ایران

حجم : 200 میل

انقضاء : 2028

بارکد : 6260000271792

 

دسترسی: موجود در انبار


میسلارواتر آبرسان هیالوسنس رویوال یک پاک کننده آرایش بسیار قوی است که با انواع پوست از جمله خشک تا چرب سازگاری دارد. این میسلار واتر علاوه بر پاک کردن آرایش صورت، برای آرایش چشم نیز مناسب است. همچنین حاوی ترکیبات آبرسان و مرطوب ‌کننده بوده که موجب نرمی‌ و لطافت پوست شما می شود.

 

میسلارواتر آبرسان هیالوسنس رویوال 200 میل

Revival Hyalusense Hydrating MICELLAR WATER 200 ml

 

میسلارواتر پروبیوتیک رویوال محصولی مناسب پوست‌های مختلط و چرب بوده که با دارا بودن ترکیبات پاک‌ کننده ملایم بدون آسیب به سد دفاعی پوست آن را به طور موثر تمیز می‌کند. ترکیبات پاک کننده به کار رفته در این میسلارواتر را سورفکتانت‌های ملایم با منشا گیاهی تشکیل می دهند. سورفکتانت‌های طبیعی به دلیل شباهت ساختاری با سرامید، در ترمیم سد دفاعی پوست و تقویت لایه شاخی پوست بسیارموثر هستند.

میسلارواتر آبرسان هیالوسنس رویوال محصولی مناسب انواع پوست که با دارا بودن ترکیبات پاک‌ کننده ملایم بدون آسیب به سد دفاعی پوست آن را به طور موثر تمیز می‌کند. همچنین قابلیت آبرسانی عمیق و بالا از ویژگی های مهم این محصول بوده که با نفوذ عمیق در پوست آن را از داخل به خارج مرطوب کرده و در نرمی و لطافت پوست شما تاثیر چشمگیری می گذارد. این محصول علاوه بر آبرسانی برای تسکین و التیام بخشی پوست بسیار موثر است.

از ترکیبات اصلی این محصول می توان به پروویتامین B5 اشاره نمود که با خاصیت ضد التهابی و انعطاف پذیری پوست کمک می کند و تسکین دهنده پوست دارای التهاب ،خارش و قرمزی است. همچنین در بهبود زخم ها موثر بوده و باعث بهبود فاکتورهای طبیعی ان ام اف که به طور طبیعی درون پوست وجود دارند و در حفظ رطوبت پوست موثر هستند می شود . این ترکیبات به خاصیت کشسانی و پیشگیری از ترک‌های پوستی و خشکی پوست کمک می‌کنند.

هیالورونیک اسید یکی دیگر از ترکیبات مفید میسلارواتر آبرسان هیالوسنس رویوال است. هیالورونیک اسید میزان چربی و رطوبت پوست را به ثبات رسانده و به ترمیم لایه‌ی شاخی پوست آسیب‌دیده کمک می‌کند. همچنین خواص ضد چروک و ضد پیری بسیار بالایی برای  پوست دارد.

میسلارواتر آبرسان هیالوسنس رویوال حاوی ترکیباتی با 97% منشاء طبیعی و ارگانیک است. این محصول فاقد پارابن، سولفات و الکل بوده و یک انتخاب بسیار ایده آل برای پیشگیری از بروز التهابات پوستی و جوش میباشد.

 

 

میسلارواتر آبرسان هیالوسنس رویوال

 

فواید محصول :

  • حاوی ترکیباتی با 97% منشاء طبیعی و ارگانیک
  • پاک کننده قوی و بسیار ملایم مواد آرایشی
  • بدون آسیب رساندن و واکنش آلرژیک پوست
  • آبرسانی عمیق و لایه به لایه پوست
  • غنی شده با هیالورونیک اسید و فاکتور های مرطوب کننده طبیعی ان ام اف
  • غنی شده با پرو ویتامین B5 و آلانتوئین
  • دارای ترکیبات ضد پیری پوست
  • قابل استفاده برای پاک کردن میکاپ چشم
  • فاقد الکل، سولفات و پارابن

 

نحوه مصرف :

به مقدار لازم از محصول را بر روی پد ریخته و به طور یکنواخت مواد آرایشی را از صورت پاک کنید.

 

برای مشاهده محصولات مشابه کلیک کنید

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “میسلارواتر آبرسان هیالوسنس رویوال Revival Hyalusense Hydrating MICELLAR WATER 200 ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
میسلارواتر آبرسان هیالوسنس رویوالمیسلارواتر آبرسان هیالوسنس رویوال Revival Hyalusense Hydrating MICELLAR WATER 200 ml
Original price was: ۲۳۳,۰۰۰ تومان.Current price is: ۲۱۹,۶۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار