, , ,

ژل شستسو پوست خشک و حساس اولاین EVELINE Hyaluronic Moisturising Face Wash Gel 150ml

امتیاز 0 از 5 امتیاز 1 مشتری
(دیدگاه کاربر 0)

۴۳۰,۰۰۰ تومان

کشور مبداء برند : فرانسه

وزن: 150 میل

انقضاء : 2025/12

بارکد : 5901761954951

 

دسترسی: موجود در انبار


ژل شستسو پوست خشک و حساس اولاین یک شوینده بسیارملایم روزانه با قدرت پاک کنندگی بالا برای پوست های حساس و افرادی است که لایه بیرونی پوستشان آسیب دیده و نازک شده است. این شوینده با دارا بودن فناوری انحصاری AQUAXYL Hydraconcept 3D عمیقا پوست را رطوبت رسانی کرده و به مدت 24 ساعت رطوبت را به طور کامل حفظ می کند.

 

ژل شستسو پوست خشک و حساس اولاین 150 میل

EVELINE Hyaluronic Moisturising Face Wash Gel 150ml

 

ژل شستشو پوست خشک و حساس اولاین تمام ذرات ریز مواد آرایشی و آلودگی ها را بدون تحریک پوست، پاکسازی می کند. فناوری انحصاری AQUAXYL Hydraconcept 3D در این شوینده، نوعی فرمول پیشرفته رطوبت رسانی پوست بوده که کمک می کند رطوبت در قبل از لایه بیرونی پوست محبوس شود. به این ترتیب به مدت 24 ساعت لایه های زیرین پوست آبرسانی شده و از هرگونه خشکی و کشیدگی پوست جلوگیری می شود.

معمولا پوست هایی که دچار آسیب سد دفاعی شده اند، پس از مدتی لایه بیرونی آن ها نازک شده و معمولا مویرگ های ریز پوست نمایان می شوند. این شوینده یک راه کار درمانی بسیار عالی برای این نوع پوست ها ارائه می دهد. پانتنول و آلانتوئین موجود در این شوینده، با قدرت بسیار بالایی، سطح خارجی پوست را تقویت و ترمیم می کنند.

ژل شستشو ضد جوش اولاین دارای تائیدیه تست های درماتولوژی بوده و فاقد هرگونه الکل و روغن های معدنی می باشد. ترکیبات این شوینده کاملا وگان بوده و بدون آزمایش بر روی حیوانات تولید می شود.

ژل شستسو پوست خشک و حساس اولاین 150 میل

فواید محصول :

 

  • شوینده بسیارملایم روزانه با قدرت پاک کنندگی بالا
  • دارای فناوری انحصاری AQUAXYL Hydraconcept 3D
  • حفظ تمام رطوبت مورد نیاز پوست در لایه های زیرین پوست به مدت 24 ساعت
  • غنی شده با هیالورونیک اسید، پانتنول و آلانتوئین
  • ترمیم کننده و تقویت کننده بسیار قوی سد دفاعی پوست
  • دارای تائیدیه تست های درماتولوژی
  • و فاقد هرگونه الکل و روغن های معدنی
  • کاملا وگان بوده و بدون آزمایش بر روی حیوانات

 

نحوه مصرف :

مقدار مناسبی از محصول را روی پوست مرطوب بمالید و صبر کنید تا پوست نرم شود. سپس به آرامی ماساژ داده و با آب ولرم شستشو دهید.

 

برای دیدن موارد مشابه اینجا کلیک کنید

ترکیبات محصول

AQUA (WATER), SODIUM LAURETH SULFATE, COCAMIDE DEA, COCAMIDOPROPYL BETAINE, PEG-6 CAPRYLIC / CAPRIC GLYCERIDES, SODIUM CHLORIDE, LAUROYL / MYRISTOYL METHYL GLUCAMIDE, COCO-BETAINE, GLYCERETH-26, PARFUM (FRAGRANCE), SODIUM BENZOATE, CITRIC ACID, POLYQUATERNIUM-10, POTASSIUM SORBATE, ALLANTOIN, DISODIUM EDTA, PANTHENOL, SODIUM HYALURONATE, XYLITYLGLUCOSIDE, ANHYDROXYLITOL, XYLITOL, GLUCOSE, PROPYLENE GLYCOL, ACACIA SEYAL GUM EXTRACT, PHENOXYETHANOL, ETHYLPARABEN5, ETHYLPARABENYLGLYCERIN, METHYLPARABEN, CI25YLGLYCERIN, METHYLPARABEN 17200.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ژل شستسو پوست خشک و حساس اولاین EVELINE Hyaluronic Moisturising Face Wash Gel 150ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ژل شستسو پوست خشک و حساس اولاین 150 میلژل شستسو پوست خشک و حساس اولاین EVELINE Hyaluronic Moisturising Face Wash Gel 150ml
۴۳۰,۰۰۰ تومان

دسترسی: موجود در انبار