-16%
, , , ,

ژل شستشو پوست چرب درمالوگ Dermalog Deep Cleansing Gel Oily Skin 150ml

امتیاز 0 از 5 امتیاز 1 مشتری
(دیدگاه کاربر 0)

Original price was: ۲۳۴,۰۰۰ تومان.Current price is: ۱۹۶,۰۰۰ تومان.

محصول : ایران

وزن: 150 میل

انقضاء : 1406

بارکد : 6261238700542

فرموله شده در ایتالیا

 

دسترسی: موجود در انبار


ژل شستشو پوست چرب درمالوگ یک شوینده عمیق برای پاکسازی کامل آرایش و آلودگی ها و مناسب پوست های چرب و مستعد جوش است. این شوینده تعادل رطوبت و چربی پوست را احیاء کرده و با رطوبت رسانی بسیار عمیق هز هرگونه خشکی و کشیدگی پوست جلوگیری می کند.

 

 

ژل شستشو پوست چرب درمالوگ 150 میل

Dermalog Deep Cleansing Gel Oily Skin 150ml

 

ژل شستشو پوست چرب درمالوگ با ترکیبات طبیعی و ارگانیک خود مانند روغن آرگان، عصاره بابونه و عصاره گریپ فروت یک محصول تغذیه رسان، ترمیم کننده و درمانی می باشد. همچنین علاوه بر پاکسازی کامل آرایش و آلودگی های محیطی، به تامین رطوبت پوست، تنظیم چربی پوست، تنظیم PH پوست و محافظت از سطح آن می پردازد.

روغن آرگان که از ترکیبات اصلی این محصول است یک روغن محبوب و کمیاب بوده که به دلیل خواص ناتمام آن برای پوست مشهور می باشد. این روغن سرشار از ویتامین E و اسید های چرب اشباع بوده که از خاصیت آبرسانی و تنظیم چربی پوست روغن آرگان که بگذریم این روغن باعث کاهش جوش وآکنه هم می شود. همچنین روغن آرگان یک آنتی اکسیدان قوی بوده و از پوست در برابر رادیکال های آزاد آسیب رسان مراقبت می کند.

عصاره بابونه از ترکیبات دیگر ژل شستشو پوست چرب درمالوگ، یک جوانساز و ضد التهاب پوست است. عصاره بابونه دارای خواص آنتی اکسیدانی، کاهش التهاب، درمان سریع زخم و کاهش قرمزی پوست است. این ترکیب علاوه بر تنظیم سطح چربی پوست باعث کاهش جوش و آکنه می شود.

عصاره گریپ فروت علاوه بر ویتامین های مختلف مانند ویتامین C، ویتامین A و ویتامین E، در بردارنده فلاونوئید، کلسیم، فسفر، آهن سیدم پتاسیم و بتاکاروتن است. عصاره گریپ فروت ضد لک و روشن کننده پوست، آبرسان پوست، محافظ  پوست و درمان کننده آکنه و جوش می باشد.

ویتامین E موجود در ژل شستشو پوست چرب درمالوگ دارای خاصیت آنتی‌اکسیدانی ، ضدالتهابی و ضدپیری است. ویتامین E تنها یکی از آنتی‌اکسیدان‌هایی است که بعنوان یک درمان نیرومد برای جوش یا آکنه شناخته شده است. غلظت ویتامین E می‌تواند منفذ های بازشده پوست را ببندد و به کاهش اندازه آنها و کاهش جوش و آکنه کمک کند.

ژل شستشو پوست چرب درمالوگ فرموله شده در کشور ایتالیا است. این محصول فاقد پارابن و ترکیبات صابونی مضر بوده و یک محصول غیر کمودون زا می باشد. همچنین ژل شستشوی پوست چرب درمالوگ کاملا وگان بوده و بدون تست بر روی حیوانات تولید شده است.

 

ژل شستشو پوست چرب درمالوگ

 

 

فواید محصول :

  • پاکسازی عمیق پوست از آرایش و آلودگی
  • تنظیم چربی و PH پوست
  • تامین رطوبت مورد نیاز پوست و تغذیه پوست
  • حاوی روغن آرگان، عصاره بابونه و عصاره گریپ فروت
  • حاوی ویتامین E، سرشار از آنتی اکسیدان
  • فاقد ترکیبات صابونی ، پارابن و غیر کمودون زا
  • فرموله شده در ایتالیا

 

 

نحوه مصرف :

به مقدار لازم بر روی کف دست ها ریخته و بر روی صورت مرطوب پخش کنید. مقداری ماساژ دهید تا آلودگی ها جذب شوند. سپس با آب ولرم آبکشی کنید.

 

برای دیدن موارد مشابه اینجا کلیک کنید

ترکیبات محصول

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ژل شستشو پوست چرب درمالوگ Dermalog Deep Cleansing Gel Oily Skin 150ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ژل شستشو پوست چرب درمالوگژل شستشو پوست چرب درمالوگ Dermalog Deep Cleansing Gel Oily Skin 150ml
Original price was: ۲۳۴,۰۰۰ تومان.Current price is: ۱۹۶,۰۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار