-7%
, , , ,

ژل ضد آفتاب هیالورونیک اسید ایزنتری Isntree Hyaluronic Acid SPF50 Watery Sun Gel 50ml

امتیاز 0 از 5 امتیاز 1 مشتری
(دیدگاه کاربر 0)

Original price was: ۱,۱۳۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۱,۰۵۴,۰۰۰ تومان.

محصول : کره جنوبی

وزن: 50 میل

انقضاء : 2026/02

بارکد : 8809686384204

 

دسترسی: موجود در انبار


ژل ضد آفتاب هیالورونیک اسید ایزنتری یک ضد آفتاب روزانه بسیار سبک بر پایه هیالورونیک اسید و دارای بالاترین سطح فاکتور های مراقبتی از پوست در برابر اشعه خورشید و رادیکال های آزاد است. بافت ژلی این ضد آفتاب فاقد رد سفیدی ( وایت کست) بوده و به سرعت جذب پوست شده و هیچ سنگینی بر روی پوست ایجاد نمی کند.

 

ژل ضد آفتاب هیالورونیک اسید ایزنتری 50 میل

Isntree Hyaluronic Acid SPF50 Watery Sun Gel 50ml

 

ژل ضد آفتاب هیالورونیک اسید ایزنتری غنی شده با 8 نوع هیالورونیک اسید با تراکم های مولکولی بالا و پایین است. زمانی تراکم مولکولی متفاوت از هیالورونیک اسید در محصولی گنجانده می شود، قدرت نفوذ این ماده ارزشمند در لایه های زیرین پوست را تا چندین برابر افزایش می دهد. به نحوی که جذب آن حتی برای پوست هایی که در برابر هیالورونیک اسید مقاوم هستند نیز فراهم می شود.

ژل ضد آفتاب هیالورونیک اسید ایزنتری دارای فیلتر محافظتی با SPF50 و ++++PA بوده که دربرابر هردو اشعه مضر UVA و UVB به خوبی از پوست محافظت می کند. ترکیبات آنتی اکسیدانی این ضد آفتاب روند پیری پوست را کاهش داده و با کمک هیالورونیک اسید باعث پر شدن خطوط و چروک های ایجاد شده در سطح پوست می شوند.

عصاره سنتلا آسیا تیکا و سرامید در این ضد آفتاب یک فیلتر ترمیم کننده و تسکین دهنده بسیار قوی بر روی پوست ایجاد می کنند. به نحوی که تمام میزان رطوبت تولید شده برای مدت زمان طولانی در بافت های میانی پوست حفظ شده و از هدر رفتن ان جلوگیری می شود. این ترکیبات سد دفاعی پوست را در ایده آل ترین حالت ممکن ترمیم و حفظ می کنند.

بافت بسیار نرم و لطیف ژل ضد آفتاب هیالورونیک اسید ایزنتری فاقد هر گونه چربی مضاعف بوده و به راحتی جذب پوست می شود. به نحوی که بد از استفاده از آن پوست دچار تعریق و برق افتادن نمی شود. ترکیبات این ضد آفتاب از نظر ایمنی، در ایده آل ترین حالت ممکن قرار داشته و برای انواع تیپ های پوستی به خصوص پوست های خشک، حساس و دهیدراته یک گزینه ایده آل محسوب می شود.

 

ژل ضد آفتاب هیالورونیک اسید ایزنتری

 

 

فواید محصول :

  • ضد آفتاب روزانه بسیار سبک بر پایه هیالورونیک اسید
  • دارای فیلتر محافظتی با SPF50 وPA++++
  • حاوی 8 نوع هیالورنیک اسید
  • رطوبت رسانی بسیار عمیق و حفظ طولانی مدت رطوبت
  • غنی شده با عصاره سنتلا آسیا تیکا و سرامید
  • ترمیم کننده و تسکین دهنده بسیار قوی
  • بافت ژلی بسیار سبک بر پایه آب
  • جذب فوری و بدون چربی و رد سفیدی
  • ترکیبات بسیار ایمن
  • مناسب انواع پوست به خصوص پوست های خشک، حساس و دهیدراته

 

ژل ضد آفتاب هیالورونیک اسید ایزنتری

نحوه مصرف :

20 دقیقه پیش از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، به مقدار کافی از کرم را روی پوست خود بمالید.

 

برای دیدن موارد مشابه اینجا کلیک کنید

ترکیبات محصول

Water, Butylene Glycol, Ethylhexyl Salicylate, Homosalate, Dibutyl Adipate, Niacinamide, Bis-Ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine, Cyclopentasiloxane, Methylene Bis-Benzotriazolyl Tetramethylbutylphenol, Polysilicone-15, Diethylamino Hydroxybenzoyl Hexyl Benzoate, 1,2-Hexanediol, Pentylene Glycol, Pinus Pinaster Bark Extract, Ceramide NP, Centella Asiatica Extract, Glycerin, Portulaca Oleracea Extract, Houttuynia Cordata Extract, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Ficus Carica (Fig) Fruit Extract, Sodium Hyaluronate, Ceteth-10, Hydrogenated Lecithin, Decyl Glucoside, Propanediol, Tocopherol, Astaxanthin, Hyaluronic Acid, Sodium Hyaluronate Crosspolymer, Ascorbyl Propyl Hyaluronate, Hydrolyzed Hyaluronic Acid, Hydroxypropyltrimonium Hyaluronate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Acetylated Hyaluronate, Hydrolyzed Sodium Hyaluronate, Adenosine, Xanthan Gum, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Tromethamine, Carbomer, Propylene Glycol, Ethylhexylglycerin

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ژل ضد آفتاب هیالورونیک اسید ایزنتری Isntree Hyaluronic Acid SPF50 Watery Sun Gel 50ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ژل ضد آفتاب هیالورونیک اسید ایزنتریژل ضد آفتاب هیالورونیک اسید ایزنتری Isntree Hyaluronic Acid SPF50 Watery Sun Gel 50ml
Original price was: ۱,۱۳۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۱,۰۵۴,۰۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار