-14%
, , ,

ژل لایه بردار AHA مارگریت Margritte A.H.A Exfoliating Gel 30ml

امتیاز 0 از 5 امتیاز 1 مشتری
(دیدگاه کاربر 0)

Original price was: ۳۸۵,۰۰۰ تومان.Current price is: ۳۳۲,۶۰۰ تومان.

محصول : ایران

حجم: 30 میل

انقضا: 1406

بارکد :6265607400552

 

 

دسترسی: موجود در انبار



ژل لایه بردار AHA مارگریت یک محصول درمانی برای رفع چروک های سطحی و کاهش انواع لک به خصوص لک های ناشی از جوش و آکنه است. این ژل از طریق تحریک چرخه نوسازی پوست، فرایند پیری پوست را به تاخیر انداخته و همچنین در بهبود ظاهر منافذ باز پوست نیز بسیار موثر است.

 

 

ژل لایه بردار AHA مارگریت 30 میل

Margritte A.H.A Exfoliating Gel 30ml

 

ژل لایه بردار AHA مارگریت حاوی 20% اسیدهای خانواده آلفا، شامل گلایکولیک اسید، سیتیریک اسید و تارتاریک اسید می باشد. این ژل در رفع ناهمگونی تناژ پوست و درمان لک و تیرگی پوست بسیار موفق عمل می کند.

گلایکولیک اسید یک اسید آلفا-هیدروکسی (AHA) است که از نیشکر استخراج می‌شود و به دلیل مولکول‌های کوچک خود، به لایه‌های عمقی پوست نفوذ می‌کند. این اسید به لایه‌برداری پوست کمک می‌کند و سلول‌های مرده را از سطح پوست جدا می‌سازد، که موجب روشن‌تر شدن رنگ پوست و کاهش چین و چروک، جای جوش و لکه‌های تیره می‌شود. گلایکولیک اسید همچنین باعث تحریک تولید کلاژن می‌شود که به بهبود استحکام و نرمی پوست کمک می‌کند.

سیتریک اسید و تارتاریک اسید هر دو از خانواده آلفا هیدروکسی اسیدها (AHAs) هستند و در محصولات مراقبت از پوست برای لایه‌برداری و بهبود بافت پوست استفاده می‌شوند. سیتریک اسید از مرکبات استخراج می‌شود و به کاهش لکه‌های تیره، روشن‌سازی و تنظیم pH پوست کمک می‌کند. تارتاریک اسید از انگور گرفته شده و به لایه‌برداری ملایم پوست، تحریک تولید کلاژن و کاهش چین و چروک کمک می‌کند. هر دو اسید می‌توانند به بهبود درخشندگی پوست و یکنواخت‌سازی رنگ آن کمک کنند.

ژل لایه بردار AHA مارگریت غنی شده با دکسپانتنول و عصاره آلوئه ورا است. دکسپانتنول (پیش‌ساز ویتامین B5) و عصاره آلوئه‌ورا هر دو به دلیل خواص مرطوب‌کننده و ترمیم‌کننده خود، برای پوست بسیار مفید هستند. دکسپانتنول با تقویت سد حفاظتی پوست، به تسریع فرآیند ترمیم و کاهش التهابات کمک می‌کند. از طرفی، آلوئه‌ورا با خاصیت ضد التهابی و آبرسانی عمیق، پوست را نرم و آرام کرده و در بهبود زخم‌ها و سوختگی‌ها مؤثر است. ترکیب این دو ماده می‌تواند به طور مؤثری پوست را تغذیه، آبرسانی و ترمیم کند.

ترکیبات ژل لایه بردار AHA مارگریت به گونه ای طراحی شده که تمامی تیپ های پوستی حتی پوست های حساس می توانند از آن استفاده کنند. در طول مدت مصرف این ژل، استفاده از کرم ضدآفتاب با فاکتور محافظتی مطلوب، لازم و ضروری است.

 

ژل لایه بردار AHA مارگریت

 

فواید محصول :

  • رفع چروک های سطحی و کاهش انواع لک
  • موثر در درمان انواع لک های ناشی از جوش و آکنه
  • حاوی 20% AHA شامل گلایکولیک اسید، سیتیریک اسید و تارتاریک اسید
  • روشن کننده، شاداب کننده و درخشان کننده قوی پوست
  • تحریک کننده سنتز کلاژن و افزایش الاستین
  • غنی شده با عصاره آلوئه ورا و دکسپانتنول
  • تسکین دهنده و التیام بخش بسیار قوی
  • حفظ طولانی مدت رطوبت در لایه های زیرین پوست
  • بافت بسیار سبک، غیر کومدون زا و غیر محرک پوست
  • مناسب انواع پوست حتی پوست های حساس

 

 

نحوه مصرف :

به مقدار کافی از ژل به طور یکنواخا بر روی صورت پخش کنید و ماساژ دهید تا جذب شود. در هنگام روز حتما از ضد آفتاب استفاده کنید.

برای دیدن موارد مشابه اینجا کلیک کنید

ترکیبات محصول

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ژل لایه بردار AHA مارگریت Margritte A.H.A Exfoliating Gel 30ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ژل لایه بردار AHA مارگریتژل لایه بردار AHA مارگریت Margritte A.H.A Exfoliating Gel 30ml
Original price was: ۳۸۵,۰۰۰ تومان.Current price is: ۳۳۲,۶۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار