-9%
, , , ,

کرم آبرسان عمیق کلاژن تن زیرو tenzero Deep Aqua Collagen Cream 100g

Original price was: ۸۷۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۷۸۹,۰۰۰ تومان.

محصول : کره جنوبی

وزن: 100 گرم

انقضاء : 2026/06

بارکد : 8809628884878

دسترسی: موجود در انبار


کرم آبرسان عمیق کلاژن تن زیرو یک محصول رطوبت رسان بسیار قوی با فرمولاسیونی خاص و منحصر به فرد برای پوست های خشک، کم آب و دهیدراته است. این کرم علاوه بر آبرسانی بسیار عمیقی که ارائه می دهد، رطوبت را برای مدت بسیار طولانی در بافت میانی پوست حفظ می کند.

 

 

کرم آبرسان عمیق کلاژن تن زیرو 100 گرم

tenzero Deep Aqua Collagen Cream 100g

 

کرم آبرسان عمیق کلاژن تن زیرو بر پایه کلاژن هیدرولیز شده و 8 نوع هیالورونیک اسید با تراکم های مولکولی بالا و پایین تولید شده است. زمانی که تراکم های مولکولی مختلف از هیالورونیک اسید در یک محصول کنار هم قرار می گیرند، قدرت نفوذ آن را به لایه های زیرین پوست تا چندین برابر افزایش می دهند. همچنین با این روش حتی پوست هایی که در برابر جذب هیالورونیک اسید مقاومت دارند نیز تسلیم شده و به آسانی آن را دریافت می کنند.

کلاژن هیدرولیز شده ترکیبی از اسید های آمینه و پپتاید های کلاژن است. این نوع کلاژن علاوه بر کاهش چین و چروک و خطوط سطح پوست، باعث ماندگاری رطوبت در بافت های میانی پوست می شود. به همین دلیل رطوبت تزریق شده به پوست به میزان بیشتری جذب شده و باعث می شود پوست از درون پر تر به نظر برسد. در این کرم به میزان 1000 پی پی ام کلاژن هیدرولیز شده به کار رفته که در حدود 2 برابر بیشتر از محصولات مشابه است.

کرم آبرسان عمیق کلاژن تن زیرو در کاهش چین و چروک و خطوط ناشی از کم آبی، بسیار موثر است. به نحوی که با تنوع هیالورونیک اسیدی که در خود جای داده باعث پر شدن خطوط و سفت شدن پوست می شود. همچنین با تحریک سنتز کلاژن، باعث افزایش الاستین در پوست می شود.

کرم آبرسان عمیق کلاژن تن زیرو دارای بافت بسیار سبک و زود جذب بوده و هیچ نوع چربی یا سنگینی بر روی پوست ایجاد نمی کند. ترکیبات این کرم کاملا ارگانیک بوده و به عنوان یک محصول غیر کومدون زا به بازار عرضه شده است.

 

کرم آبرسان عمیق کلاژن تن زیرو

 

فواید محصول :

  • حاوی 1000 پی پی ام کلاژن هیدرولیز شده
  • غنی شده با 8 نوع هیالورونیک اسید با تراکم مولکولی بالا و پایین
  • آبرسانی فوق عمیق و لایه به لایه پوست
  • حفظ طولانی مدت رطوبت در لایه های میانی پوست
  • پر کننده چین و چروک و خطوط ناشی از کم آبی در سطح پوست
  • سفت کننده بسیار قوی بافت سلولی پوست
  • تحریک سنتز کلاژن و افزایش الاستین در پوست
  • بافت بسیار سبک بدون چربی مازاد و سنگینی بر روی پوست
  • ترکیبات بسیار ایمن و کاملا ارگانیک
  • مناسب پوست های خشک، حساس و کم آب

 

 

 

نحوه مصرف :

مقدار مناسبی از محصول را بر روی پوست قرار داده و به آرامی روی پوست پخش کنید تا جذب شود.

 

برای دیدن موارد مشابه اینجا کلیک کنید

ترکیبات محصول

WATER(AQUA), GLYCERIN, CETYL ETHYLHEXANOATE, BUTYLENE GLYCOL, NIACINAMIDE, CETEARYL ALCOHOL, POLYSORBATE 60, GLYCERYL STEARATE SE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, PRO- PANEDIOL, SORBITAN SESQUIOLEATE, PALMITIC ACID, DI- METHICONE, BEESWAX, STEARIC ACID, CARBOMER, TRIETHANOL- AMINE, GLYCERYL STEARATE, PEG-100 STEARATE, CAPRYLYL GLYCOL, CHLORPHENESIN, HYDROLYZED COLLAGEN EX- TRACT(1,000PPM), FRAGRANCE (PARFUM), ETHYLHEXYLGLYCERIN, ADENOSINE, DISODIUM EDTA, ALLANTOIN, HEXYL CINNAMAL, HY- DROXYCITRONELLAL, LINALOOL, LIMONENE, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, PHENOXYETHANOL, 1,2-HEXANEDIOL, SODIUM HYAL- URONATE, HYDROXYPROPYLTRIMONIUM HYALURONATE, SODIUM ACETYLATED HYALURONATE, HYDROLYZED HYALURONIC ACID, HYALURONIC ACID, SODIUM HYALURONATE CROSSPOLYMER, HY- DROLYZED SODIUM HYALURONATE, POTASSIUM HYALURONATE

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کرم آبرسان عمیق کلاژن تن زیرو tenzero Deep Aqua Collagen Cream 100g”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
کرم آبرسان عمیق کلاژن تن زیروکرم آبرسان عمیق کلاژن تن زیرو tenzero Deep Aqua Collagen Cream 100g
Original price was: ۸۷۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۷۸۹,۰۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار