-6%
, , , , ,

کرم آبرسان و ترمیم کننده سوپر سرامید راویل Raviel Enriched Super Ceramide CREAM 50ml

Original price was: ۶۸۵,۰۰۰ تومان.Current price is: ۶۴۲,۰۰۰ تومان.

محصول : کره جنوبی

حجم : 50 میل

انقضاء : 2026

بارکد : 8809831100611

 

دسترسی: موجود در انبار



کرم آبرسان و ترمیم کننده سوپر سرامید راویل یک کرم مراقبتی فوق ستاره برای افراد دارای سد دفاعی پوستی ضعیف و کم آب است. این کرم ترکیبی از 5 نوع سرامید با مواد طبیعی و پایدار و عاری از 20 نوع ترکیب مضر شیمیایی می باشد.

 

کرم آبرسان و ترمیم کننده سوپر سرامید راویل 50 میل

Raviel Enriched Super Ceramide CREAM 50ml

 

سرامید نوعی چربی یا همان لیپید بوده که به طور طبیعی در لایه خارجی پوست انسان وجود دارد. سد دفاعی پوست به دلایل مختلف از جمله عدم مراقبت، نور خورشید، آب و هوای اقلیم، کم آبی و… دچار آسیب شده و تضعیف می شود. زمانی که سد دفاعی پوست آسیب می بیند در واقع این لیپید های پوست هستند که فعالیتشان مختل شده است. نتیجه این اختلال خشکی بیش از حد، سوزش، خارش و در بعضی مواقع اگزما را به همراه دارد.

کرم آبرسان و ترمیم کننده سوپر سرامید راویل با فرمولاسیون خاص و انحصاری خود حاوی 5 نوع سرامید و هیالورونیک اسید بوده که سد دفاعی پوست را در ایده آل ترین حالت ممکن تقویت، تغذیه و بازسازی می کند. قدرت حفظ رطوبت این کرم در نوع خود بینظیر است. به نحوی که تمام میزان رطوبت تولید شده را در بافت های پوست حفظ کرده و هرگز اجازه خاج شدن آن را نمی دهد.

کرم آبرسان و ترمیم کننده سوپر سرامید راویل حاوی نیاسینامید و عصاره اسطوخودوس است. نیاسینامید یک سوپر قهرمان محصولات پوستی است که به طور همزمان بر روی لک، جوش، جای جوش، منافذ باز و تیرگی پوست تاثیر فوق العاده ای دارد. علاوه بر موارد ذکر شده، یکی از بهترین خدماتی که نیاسینامید به پوست ارائه می دهد، ترمیم و بازسازی سد دفاعی پوست است. نیاسینامید در محصولات پوستی جزو ترکیباتی محسوب می شود که با هیچ اکتیوی تداخل نداشته و برای انواع پوست حتی پوست های بسیار حساس مفید است.

عصاره لاوندر یا اسطوخودوس سرشار از خواص آنتی بیوتیکی و ضد التهابی پوست بوده که می تواند به درمان انواع واکنش های آلرژیک پوست و حتی جوش و آکنه بسیار کمک کند. این عصاره حاوی انواع آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و مواد مغذی برای پوست بوده که علاوه بر کاهش التهابات پوستی برای بیماری هایی همچون اگزما نیز بسیار موثر عمل می کند.

کرم آبرسان و ترمیم کننده سوپر سرامید راویل تمام آن چیزی است که برای ترمیم سد دفاعی و رفع دهیدراتگی پوست به آن نیاز دارید. ترکیبات این کرم فوق العاده ایمن و غیر کومدون زا بوده و برای تمامی تیپ های پوستی حتی پوست های حساس و مستعد جوش نیز یک انتخاب فوق العاده است.

 

کرم آبرسان و ترمیم کننده سوپر سرامید راویل

فواید محصول :

  • آبرسان، مرطوب کننده و ترمیم کننده بسیار قوی پوست
  • حاوی 5 نوع سرامید و هیالورونیک اسید
  • ترمیم کننده و تقویت کننده قوی سد دفاعی پوست
  • رفع کامل دهیدراتگی پوست
  • غنی شده با نیاسینامید و عصاره اسطوخودوس
  • تسکین دهنده و التیام بخش بسیار قوی
  • حفظ کامل رطوبت پوست در بافت های میانی
  • روشن کننده و درخشان کننده پوست
  • ترکیبات بسیار ایمن و فاقد 20 نوع ماده شیمیایی مضر
  • مناسب انواع پوست حتی پوست های حساس و مستعد آکنه

کرم آبرسان و ترمیم کننده سوپر سرامید راویل

نحوه مصرف :

پس از شستشوی صورت و استفاده از تونر، به مقدار لازم از محصول را به کل صورت بزنید و با حرکت ضربه ای دست باعث جذب آن شوید.

 

برای مشاهده محصولات مشابه کلیک کنید

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کرم آبرسان و ترمیم کننده سوپر سرامید راویل Raviel Enriched Super Ceramide CREAM 50ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
کرم آبرسان و ترمیم کننده سوپر سرامید راویلکرم آبرسان و ترمیم کننده سوپر سرامید راویل Raviel Enriched Super Ceramide CREAM 50ml
Original price was: ۶۸۵,۰۰۰ تومان.Current price is: ۶۴۲,۰۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار