-10%
, , , ,

کرم بمب آبرسان کلاژن جیگوت Jigott Collagen Water Bomb Cream 150ml

Original price was: ۸۵۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۷۶۴,۰۰۰ تومان.

محصول : کره جنوبی

وزن: 150 میل

انقضاء : 2026/11

بارکد : 8809541282867

دسترسی: موجود در انبار


کرم بمب آبرسان کلاژن جیگوت یک کرم بسیار حرفه ای با فرمولاسیونی خاص و منحصر به فرد برای آبرسانی بسیار عمیق و رفع اولین نشانه های پیری پوست است. ترکیبات سوپر مغذی و عصاره های ارگانیگ به همراه کلاژن هیدرولیز شده در این کرم ادغام شده اند تا بافت پوست را سفت و محکم کرده و ظاهر آن را درخشان کنند.

 

کرم بمب آبرسان کلاژن جیگوت 150 میل

Jigott Collagen Water Bomb Cream 150ml

 

کرم بمب آبرسان کلاژن جیگوت حاوی 2000 پی پی ام کلاژن هیدرولیز شده است. حتی نیمی از این میزان کلاژن در یک محصول پوستی کافیست تا تمام نشانه های پیری پوست را کاهش داده و بافت سلولی پوست را سفت و محکم کند. کلاژن هیدرولیز شده با تحریک الاستین، خاصیت ارتجاعی پوست را تا بیشترین حد ممکن افزایش داده و از شل شدگی و افتادگی پوست جلوگیری می کند.

عصاره جنسینیگ، بابونه، سنبل و اسطوخودوس دیگر ترکیبات شگفت انگیز این کرم هستند. عصاره هایی که خاصیت آنتی اکسیدانی و تسکین دهندگی بسیار بالایی برای پوست دارند. این ترکیبات در برابر آسیب رادیکال های آزاد از پوست محافظت کرده و لایه های زیرین پوست را عمیقا تغذیه می کنند. همچنین التیام بخش و تسکین دهنده بسیار قوی برای واکنش های آلرزیک پوست محسوب می شوند.

کرم بمب آبرسان کلاژن جیگوت دارای تکنولوژی آبرسانی ریز مولکولی است. به همین دلیل بلافاصله جذب پوست شده و به عمیق ترین لایه های زیرین پوست نفوذ می کند.همچنین ای تضمین را به شما می دهد که در تمام طول روز، رطوبت مورد نیاز پوستتان را تامین و حفظ کند.

کرم بمب آبرسان کلاژن جیگوت با تزریق فوری رطوبت به لایه های زیرین پوست باعث می شود انسجام سلول های بافت پوست از درون پر تر شده و ظاهر پوست پر تر به نظر برسد. به همین دلیل پس از مدتی چین و چروک و خطوط سطح پوست که ناشی از کم آبی هستند، کاملا پر شده و ظاهر پوست کاملا شاداب و درخشان می شود.

کرم بمب آبرسان کلاژن جیگوت دارای بافت بسیار سبک و بر پایه آب بوده و هیچ سنگینی بر روی پوست ایجاد نمی کند. ترکیبات این کرم بسیار ایمن و غیر کومدون زا بوده و به دلیل حجم بسیار بالای آن، یک محصول کاملا اقتصادی به حساب می آید.

 

کرم بمب آبرسان کلاژن جیگوت

 

 

فواید محصول :

  • آبرسانی بسیار عمیق و لایه به لایه پوست
  • حاوی 2000 پی پی ام کلاژن هیدرولیز شده
  • سفت کننده قوی بافت سلولی پوست
  • افزایش الاستین  و خاصیت ارتجاعی پوست
  • رفع شل شدگی و افتادگی پوست
  • تغذیه کننده، شاداب کننده و درخشان کننده قوی پوست
  • حاوی عصاره جنسینیگ، بابونه، سنبل و اسطوخودوس
  • تسکین دهنده، التیام بخش و ترمیم کننده قوی بافت پوست
  • بافت بسیار سبک بر پایه آب و بسیار زود جذب
  • حجم زیاد و بسیار با صرفه
  • مناسب انواع پوست حتی پوست های بسیار حساس

 

کرم بمب آبرسان کلاژن جیگوت

 

نحوه مصرف :

مقدار مناسبی از محصول را بر روی پوست قرار داده و به آرامی روی پوست پخش کنید تا جذب شود.

 

برای دیدن موارد مشابه اینجا کلیک کنید

ترکیبات محصول

Water (Aqua), Cyclopentasiloxane, Glycerin, Cyclohexasiloxane, Octyldodecanol, Sodium Chloride, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimenthicone, Phenoxyethanol, Hydrolyzed Collagen (2,000ppm), Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Fragrance (Parfum), Butylene Glycol, 1,2-Hexanediol, Disodium EDTA, Borago Officinalis Extract, Centaurea Cyanus Flower Extract, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Hyacinthus Orientalis (Hyacinth) Extract, Lavandula Angustifolia (Lavender) Flower Extract, Salvia Sclarea (Clary) Extract, Beta-Glucan, Ethylhexylglycerin.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کرم بمب آبرسان کلاژن جیگوت Jigott Collagen Water Bomb Cream 150ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
کرم بمب آبرسان کلاژن جیگوتکرم بمب آبرسان کلاژن جیگوت Jigott Collagen Water Bomb Cream 150ml
Original price was: ۸۵۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۷۶۴,۰۰۰ تومان.

دسترسی: موجود در انبار